SERUM & SABUN SCRUB GUAVA by DINDA

SERUM & SABUN SCRUB GUAVA by DINDA

Share

Contact information, map and directions, contact form, opening hours, services, ratings, photos, videos and announcements from SERUM & SABUN SCRUB GUAVA by DINDA, Health/Beauty, Gua Musang.

Photos from SERUM & SABUN SCRUB GUAVA by DINDA's post 10/04/2021

MUKA MAKIN GELAP ! RAYA DAH DEKAT, MENGGURUTU LAGI ! BINTIK HITAM MAKIN BANYAK , DUIT TAK CUKUP TAPI NAK CANTIK NAK BERGAYA😩 ,JOM JADI PENGGUNA SET GUAVA DAN JOIN TEAM KAMI DAH BERLAMBAK FEEDBACK TAU.

Pelbagai produk dah cuba ,tapi lambat berkesan mungkin tak sesuai.. jangan risau korang boleh guna Guava serum ni 100% berasaskan bahan organik tau. Yang best kaya dengan vitamin C serta ada steamcell apple sekali. Best sangat korang skin makin cerah dan bebas dari bahan terlarang. Lulus Kkm !

Dap dap terus hilang! Kesan tak sampai sebotol penggunaan sahaja, jerawat , jeragat , kulit kusam boleh hilang tanpa kesan sampingan..

Hanya Rm19 sahaja serum dan Scrub soap Rm6 trial yang besar Rm10.90 sahaja !!

Yang NAK JOIN AGENT PUN BOLEH MODAL SERENDAH RM46.50 utk SET COMBO♥️

KLIK LINK DIBAWAH

wasap.my/60109411341/sayanakserumguava

Photos from SERUM & SABUN SCRUB GUAVA by DINDA's post 10/04/2021

Si peach ni bukan biasher biasher tau..

Sorang nak satu sorang nak 2 set sorang nak upgrade agent terus.
Sebab makin hari makin ramai pengguna dan makin tinggi permintaan.

Modal agent COMBO serendah Rm46.50 tapi pulangan berganda tau guys..
skin cantik, duit poket pun dapat.
Paling best lagi ada special reward dari Hq♥️

Ape tunggu lagi jom jadi yang terawal cantik dan tambahkan duit poket sama sama..

Photos from SERUM & SABUN SCRUB GUAVA by DINDA's post 10/04/2021

WAH !! Hanya dengan SCRUB SOAP DAN SERUM GUAVA jer , skin yang brackout semakin pulih.

Korang ,yang betul betul ada masalah skin muka sebab tersilap pakai skincare boleh la cuba Set Guava ni. Tak perlu labur banyak banyak hanya RM25 saje dah dapat kulit yang sihat dan natural balik.

Bukan setakat natural malah makin cerah tau. Jom order dengan sy cepat cepat.

wasap.my/0109411341/nakguavaset

10/04/2021

Makin serasi makin selesa.
Makin Cerah.

Hanya dengan labur 25hengget sajerr utk 1 set ni dan kalau nk apply utk cleanser lain pun boleh takde msalah. Sbb scrub soap korang boleh apply 2-3hari saje seminggu untuk hilangkan bijik2 blackhead n whitehead serta hilangkan sel sel kulit mati♥️

09/04/2021

MUKA MAKIN GELAP ! RAYA DAH DEKAT, MENGGURUTU LAGI ! BINTIK HITAM MAKIN BANYAK 😩

Pelbagai produk dah cuba ,tapi lambat berkesan mungkin tak sesuai.. jangan risau korang boleh guna Guava serum ni 100% berasaskan bahan organik tau. Yang best kaya dengan vitamin C serta ada steamcell apple sekali. Best sangat korang skin makin cerah dan bebas dari bahan terlarang. Lulus Kkm !

Dap dap terus hilang! Kesan tak sampai sebotol penggunaan sahaja, jerawat , jeragat , kulit kusam boleh hilang tanpa kesan sampingan..

Hanya Rm19 sahaja !!

KLIK LINK DIBAWAH

wasap.my/60109411341/sayanakserumguava

06/02/2021

Alhamdullilah rezeki untuk hari ini

Photos from SERUM & SABUN SCRUB GUAVA by DINDA's post 06/02/2021

Antara kandungan bahan organik yang terdapat dalam Serum dan Sabun scrub guava by Dinda

06/02/2021

Selamat Malam Semua🥱🥱😴😴

06/02/2021
Want your business to be the top-listed Beauty Salon in Gua Musang?
Click here to claim your Sponsored Listing.

Category

Telephone

Website

Address


Gua Musang
18300