Losh cosmetic emma
Hanya cantik dalam masa 3 minit
03/08/2021
Wahhh nampak tak perbezaan sebelum dan selepas .
Kan dah nampak result dia.
Kalau sebulan makin CERAH laa pasni .
Tak mahal invest rm12(ss) rm15(ss) je nak cantik .
Tak habis beribu2 drip nak putih .
Yang penting produk kita selamat dan ada kelulusan KKM taw .
So no worries la .
Gunakan tanpa was was gittew .
๐๐๐๐
02/08/2021
Pastikan kulit wajah sentiasa bebas dari kotoran. Jangan lupa setiap pagi cuci skin dengan Birdnest trio cleanser taw !
02/08/2021
Since ramai yang nak tahu apa kelebihan Sabun Emas Putih ni ! Bukan biasa-biasa taw kelebihan nya๐
Dapat cerahkan kulit kusam dan gelap, dapat buang segala dakiยฒ degil, kulit yang alergik pun boleh pakai sebab Sabun Emas Putih ni sesuai untuk semua jenis kulitโค๏ธ
28/07/2021
TESTIMONI PANAS2 SELEPAS 7 HARI KONSISTEN SENTAL SABUN EMAS PUTIH GAIIS ๐ฑ๐ฑ.. BUKAN FILTER2 YAA NI LA REALITI NYA KESAN SABUN EMAS PUTIH NI. .
RM12 (SM) RM15 (SS) JA
๐๐๐
27/07/2021
Losh Lips Cheeks ni jadi kegilaan ramai taw ! Sebab boleh merahkan bibir korang yang kusam , paling best lips cheeks ni akan melembapkan bibir korang sentiasa ๐ siapa yang ada masalah bibir kering boleh try !
21/07/2021
Nak tengok magik tak ? Magiknya apabila setiap jenis kulit muka tak kiralah jenis sawo matang, tan, kuning langsat atau putih melepak, Sapu rata Losh Ampoule Cream ni automatik sekata di kulit dan tak kelabu atau bercapuk ๐
18/07/2021
One set Losh Cosmetics ni ada 2 item , iaitu Losh Ampoule Cream bertindak sebagai ampoule, day cream, sunscreen spf 35, primer , moisturizer ,cc cream dan concealer
Losh Lips Cheeks p**a boleh dijadikan lipgloss pada bibir, blusher pada p**i dan eyeshadow taw .. Banyak fungsi 2 item ni , berbaloi sangat bila beli๐
Click here to claim your Sponsored Listing.
Category
Contact the business
Telephone
Website
Address
No 172 Rpt Kesedar Sungai Terah
Gua Musang
