Addar beauty hq
Contact information, map and directions, contact form, opening hours, services, ratings, photos, videos and announcements from Addar beauty hq, Health/Beauty, Gua Musang.
19/10/2023
MAGNET DALAM SABUN..? BIAR BETUL..!!
Betul Sis! Dalam Sabun Magnetic ni ada Serbuk Magnet yang fungsi dia untuk menarik bahan kimia dari dalam kulit muka Sis semua. Bukan itu sahaja kelebihan Sabun Magnet, ada banyak lagi kelebihannya.
Kalau Sis nak tahu, ada banyak pelanggan Addar Beauty yang sangat s**a sabun sebab dapat merawat masalah kulit muka seperti kulit berjeragat, jerawat dan kulit kusam. Cepat dapatkan sekarang👇👇
www.wasap.my/60177049112/smg
Cod seluruh negeri✔️
Klik Oder buy cod disini👇👇
https://vt.tiktok.com/ZSN6EeT86/
08/08/2023
Apam Bakar Kelantan.. 😍😍
First time buat n mkn ni.. pernah mkn dak?
Bahan
300 gm tpg beras
130 gm gula pasir
1 sudu kecil garam
1 kotak kecil santan(200 ml)
2 sudu kecil yis
4@5 biji pisang mas/berangan
4 ketul tapai ubi
1 sudu kecil lada hitam *
1 inci lengkuas*
1 inci halia*
2 biji bwg merah kecik *
200 ml air*
Caranya
-kisar bahan2 bertanda *.. tapis ambik airnya sahaja(s**at dpt kan semula 200ml)
-lenyek pisang, tapai ubi dgn garam n gula smp hancur
-masukkan tpg beras n santan
-yis tu blh bancuh dgn air yg ditapis td
-masukkan ke dlm adunan.. kacau smp semuanya sebati
-perap 2 jam..
-panaskan kuali sapu sikit minyak.. tuang 2 senduk ke dlm kuali
-bila bwh dah msk.. balikkan sebelah atas
-mkn dgn kelapa parut yg di gaul dgn secubit garam
Selamat Mencuba🤣
kredit : zaimah zakaria
Cuci2 muka jer tu.. InsyaAllah jeragat tahap dewa pun tertarik sekali.. WAJIB TONTON!
Nak Kak Lin bantu?
Click jer no link di bawah
📲 www.wasap.my/60177049112/smg
atau boleh oder secara cod disini👇
https://vt.tiktok.com/ZSL4X1LpU/
Masalah kulit rosak?
Jangan risau,AdDarkan ada..
#
NAK MEKAP SAMBIL RAWAT KULIT TU..JOM IKUT CARA KAK LIN 😊
Sambil Kak Lin tunjuk mekap glamour sambil Kak Lin rawat kulit sekali tau sis..
Nilah dier Foundation GreenTea Foundation berubat yang Kak Lin guna kasi glowing dan kasi kulit muka tu bersinar jer bebas segala masalah.
Foundation ni khas buat sis2 yang sama macam Kak Lin nak cepat dengan kos yang taklah mahal tapi hasil memang 100% BEST sangat..
Amacam?
Sis2 ada ker masalah macam :
✅ Jeragat
✅ Jerawat
✅ Kulit Kusam
Insyallah boleh di rawat sambil bermekap dengan Foundation GreenTea keluaran AdDar.
Nak lebih info?
Boleh click link di bawah
📲www.wasap.my/60177049112/fondation green.tea
atau boleh oder secara cod disini👇
https://vt.tiktok.com/ZSL4QBb4f/
Masalah kulit rosak?
Jangan risau,AdDarkan ada..
SIAPA KATA JERAGAT TAK BOLEH KENA SENTAL?
Ni dier..
Tarik-tarik dengan TEKNOLOGI MAGNETIC KUASA IONIC hanya dengan Sabun Magnetic jer insyallah masalah dapat di rawat dengan DETOX MUKA jer tau sis...
❌ Perlu kos ribu-ribu pun..
❌ Perlu nak berlaser bagai..
❌ Perlu nak cucuk suntik kat muker..
Pernah dengar Sabun Magnetic tak?
Sabun Magnetic ni sis dah bantu berpuluh ribu yang masalah kulit :
✅ Jeragat bertapa bertahun-tahun..
✅ Kulit muka habis rosak sampai lebam seluruh muka.
✅ Jerawat bernanah teruk.
Ciri-ciri kat atas tu semua gara-gara produk berkimikal punca masalah semua tu terjadi.
Sis2 ada tak masalah mcm kat atas tu?
Nak di bantu dengan kos mur mur jer?
Click link Kak Lin di bawah
📲www.wasap.my/60177049112/smg
atau boleh oder secara cod disini👇
https://vt.tiktok.com/ZSL42c7AX/
Masalah kulit rosak?
Jangan risau,AdDarkan ada..
tekan beg kuning laju²👇
https://vt.tiktok.com/ZSLX9HF19/
05/08/2023
offer paling special dekat tiktok harini.👏👏👏dari harga asal rm35..!!
harini hanya rm27 sahaja😱😱😱
cepat klik beg kuning addar sekarang👇https://vt.tiktok.com/ZSLX91dNj/
promo tak lama taw..🙅🙅
bergantung pada voucer tiktok..
kalau tiktok tarik voucer tu harga akan balik pada asal rm35✅
jadi jangan lepaskan peluang ke emasan ini
tekan beg kuning laju²👏👏👏
P**I GEBU LICIN MCM TELUR KOS MUR MUR JER SIS..
Siapa tak nak p**i licin gebu gebas?Kos pulak tu taklah mahal sampai poket kering sis..
Ni lah dier Kak Lin nak pesan tapi tonton sampai habis tau 😊
Dah tonton video tu?
Best ker Best Kak Lin kongsikan Foundation Berubat Foundation Greentea yang mampu merawat kulit wajah GERENTI JADI buat sis yang ada masalah:
✅ Jeragat
✅ Jerawat
✅ Kulit Kusam
Pasal apa GERENTI jadi?
Sebab beratus ribu tiub dah terjual dan pelanggan AdDar kalau dah guna CONFIRM tan tukar yang lain.
Nak merawat tak sis?
Boleh click no Kak Lin kat bawah tu ya
📲www.wasap.my/60177049112/smg
atau boleh oder secara cod dekat sini👇
https://vt.tiktok.com/ZSLXhm14K/
Masalah kulit rosak?
Jangan risau,AdDarkan ada..
CUCI2 JER MUKA TU..INSYALLAH JERAGAT TAHAP DEWA ATAS KULIT PUN TERTARIK SEKALI..
Cuci muka jer ker JERAGAT boleh HILANG?
Sis2 jgn berhenti tengok video Kak Lin ni..
TONTON sampai habis..
Bukan senang nak hilang JERAGAT KAN?
Tapi..
Jika sis2 ada mengalami masalah
✅ Jeragat bertompok-tompok
✅ Jeragat samar-samar baru nak mula
✅ Jeragat kronik tahap dah jadi bermisai
Kak lin dah BERJAYA bantu ramai sangat hanya dengan DETOX MUKA jer sis2..
Ni bukan janji PARPU BULAN BINTANG 2 3 hari dah cantik..tapi INSYALLAH ikut cara Kak Lin masalah Jeragat yang beraneka tu boleh di rawat dengan kos tak mahal tapi MAMPU guna 😁
Nak tak Kak Lin bantu ni?
Click jer no wassup kat bawah :
📲www.wasap.my/60177049112/smg
atau boleh oder secara cod dekat tiktok shop👇
https://vt.tiktok.com/ZSLXJGcRB/
Masalah kulit rosak?
Jangan risau,AdDarkan ada..
Click here to claim your Sponsored Listing.
Category
Telephone
Website
Address
Gua Musang
18300
