SABUN Pencerah KULIT
Contact information, map and directions, contact form, opening hours, services, ratings, photos, videos and announcements from SABUN Pencerah KULIT, Hair salon, Taman Wangi, Gua Musang.
31/01/2017
RUAM OH RUAM
siapa ada ank kecik memang xle la ank berpeluh2 kalau kena RUAM... QISYA yang sensitive kulit pon macamtu minta tukar pempers selalu alahai ragam anak ,namun tidak lagi bila mandi guna Sabun marine essence/ bodywash marine essence sekali guna ja masa mandi biarkan seminit dua d badan kemudian bilas bersih2 walla!!! Merah2 hilang UALLZ
Tak caya Cuba lah set spa marine essence menjadi pilihan saya sekeluarga
Dapatkan promotion CNY!!!
23/01/2017
Fungsi Sabun Marine Essence
:-) Ramuan eksklusif serta bermanfaat menyihatkan,melembabkan dan meremajakan kulit.
:-) Wangi dan organik.
:-) Membekalkan mineral untuk kulit.
:-) Menyingkirkan toksid dan kotoran pada badan.
:-) Menyeimbangkan ph badan.
meningkatkan daya pemulihan badan/kulit.
:-) Memperbaharui sel-sel kulit mati.
membantu mencerahkan dan kesan sekata pada kulit.
:-) Berkesan untuk kulit ekzema.
:-) Kulit gatal-gatal.
:-) Kulit alergi.
:-) Mencerahkan kulit.
:-) Mencerahkan ketiak.
:-) Mengecutkan jerawat.
☆GARAM BULUH☆
● Sumber kaya dengan mineral dan anti-oksidan untuk kulit.
● Anti-bakteria, anti-alergi dan anti-keradangan.
Pheno-SFE TM (Ekstrak Pu-erh)
● Terkenal dengan anti-oksidan dan sifat-sifat pemulihan untuk menghapuskan radikal
bebas yang berbahaya ttdaripada merosakkan kulit. (Anti-penuaan)
● Memperbaiki dan memperbaharui sel-sel kulit dengan menjaganya agar tetap sihat
Dan muda untuk masa yang lebih lama.
☆EKSTRAK LIQUORICE☆
● Mengurangkan perubahan warna kulit dan bintik-bintik hitam.
● Mencerahkan pigmentasi kulit.
☆MINYAK TEA TREE☆
● Anti-bakteria, anti-kulat.
☆VITAMIN E☆
● Anti-oksidan, anti-penuaan.
● Menyembuhkan kulit yang bermasalah dan rosak dengan berkesan.
☆GLISERIN☆
● Tidak mengeringkan kulit. Sebaliknya, ia menarik kelembapan udara ke dalam kulit.
● Merupakan agen pelembap kulit yang terbaik.
☆ALOE VERA☆
● Kebolehan untuk menyembuhkan dan meransang pembaharuan sel-sel kulit pada kulit yang bermasalah.
Berminat blh pm ..
23/01/2017
Ekzema!
Aduhai. Hati jadi tak keruan dibuatnyer. Bila teringat seksa Nia menanggung derita ekzema kronik.Tidur malam Nia saban malam tak lena asyik menggaru. KM pun tak boleh nak tidur lena sebab takut Nia terover garu habis luka-luka kulit dia.
Masalah kulit Nia jadi lebih teruk selepas klinik bagi susu bantuan untuk kanak-kanak yang ada masalah berat badan, masa ni umur Nia 4 tahun.
Mula2 Nia minum susu ni ok jer,namun selepas 2 hari minum kelopak dan bawah mata Nia naik merah2,seluruh badan dan sendi sendi yang paling teruk,alahai anak susah hati ibu..😭😭
Bawak gi klinik bersoal jawab plak dengan doktor.
Doktor cakap anak awak ni elergik susu lembu. KM mmg tak tau Nia tak boleh minum susu lembu.Bukan hanya susu lembu,makanan laut,telur,kekacang semua tak boleh makan.karpet kena bersih sokmo tak leh ada habuk habuk,kucing tak boleh main.
Pernah Nia tersalah makan namun KM tak ingat memang teruk Nia menggaru habis kulit muka dan badan luka luka teruk terutama belakang lutut sampai satu tahap Nia tak boleh berdiri,KM jadi panik terus call ayah Nia yang tengah kerja waktu tu..kami bawak Nia ke hospital dan Nia kena tahan sebab doktor bimbang kawasan luka luka Nia terkena jangkitan.Hati KM masa tu tak tau nak cakap hanya Allah yang tahu.
Bermula la episod KM berkampung di wab 6C(wad kanak kanak) memang sangat2 tak selesa namun demi Nia KM gagahkan diri.
4 botol doktor ambik darah Nia untuk hantar ke makmal,hati risau namun perlu positif.
Setelah seminggu di hospital dah masuk antibiotik masuk air dalam badan Nia result darah pun dah dapat Alhamdulillah semua ok. Cuma ekzema nia jer belum pulih sepenuhnyer.
Sebelum KM jumpa sebenarnya dah mcm2 ubat,krim dan sabun KM guna..berubat kampung pun dah, namun ekzema Nia on off macam tu jer la.
Sekarang KM konsisten jer bagi Nia pakai sabun ajaib ni Alhamdulillah dah nampak perubahan, sekarang Nia dah kurang menggaru. Selera makan pun dah bertambah.😊😊
Syukur sangat2..
04/01/2017
Ramai orang kata sabun Marine Essence Beauty Bar ni nama femes die “Sabun Ketiak” hihiii....Betoi...tak tipu,nak tahu tak kenapa??
Semua ni gara-gara sabun ni elok untuk sape-sape yang nak putihkan ketiak/ hilangkan bau badan sebab ketiak bau tak best,celah-celah pelipat yang jadi gelap dan banyak lagi.
Sabun ni wangi sangat sampai kalau kawan-kawan yang tak tahan bau badan (terutama yang naik LRT dan bas) diorang letak satu bar dalam handbag. Asal tak tahan je diorang cium je sabun ni.Hilang rasa loya masam + tenget tadi..hihiii
Haa...korang rasa sape yang ada masalah kegatalan kulit/kulit sensitif/ eczema/ruam-ruam badan/kulit terlampau kering/ketiak hitam(bekas deodoran/pencukur)/parot jerawat atau parot luka/pelipat dan leher gelap terutama ibu mengandung,boleh la cuba sabun Marine Essence Beauty Bar ni.
Best...semudah mandi ja,semua masalah tu tiada lagi.Yang penting selamat utuk ibu mengandong & baby...😍
Masalah kulit yg sensitif..
Ruam ...bau badan....parut ...
Blh diselesaikan insyaallah ..
28/10/2016
Keistimewaan sabun marine
Sesuai utk semua peringkat umur
18/10/2016
Amboi ..lembutnya kulit bayi..
17/10/2016
Awet muda
Click here to claim your Sponsored Listing.
Category
Telephone
Website
Address
Taman Wangi
Gua Musang
18300
