Glowing Beauty by Aziey Zainy
Produk skincare terbaik tanpa penggelupasan. Ramai telah berpuas hati dan gembira dengan kesan pengg
23/11/2024
Azieyzainy l Skincare is LIVE | TikTok jom support... | Check out Azieyzainy l Skincare LIVE videos on TikTok! Watch, follow, and discover the latest content from Azieyzainy l Skincare.
28/03/2024
JANGAN DI TANYA CEPAT CEPAT JER KORANG G GRAB..HARGA KAW KAW RUNTUH TAW..RUGI JIKA MASIH PIKIR PANJANG😄
MOH BUAT PEMBELIAN DALAM TIKTOK MEK AZIEY
Aziey Zainy on TikTok 5555 Followers, 5476 Following, 47.5k Likes - Watch awesome short videos created by Aziey Zainy
Gb skincare the best Produk yang mana dapat merawat pelbagai jenis masalah kulit muka awak..yang nak cantik di hari raya masih sempat grab yer..Promo kita sampai 10/4 nt..
yang nk buat pembelian dlm tiktok mek aziey pon boleh tekan jer link bawah ni👇🏻
https://www.tiktok.com/?_t=8l1IcEqThTt&_r=1
27/03/2024
TRIAL SET LIMITED EDITION By Glowing beauty💓
soooo cute kan sekmu!!! stock lending 30,000 set sahaje habis dah xde dah sayang! wajib dapatkan sekarang😘
tawaran harga lebih jimat, lebih ringkas sesuai dengan semua jenis kulit yg bermasalah jerawat jeragat, kusam, parut hitam,hati hitam dan sebagainya😂
comeyyyy do'oh sek awok cute miut gini
💓💓💓💓💓
04/10/2023
Assalamualaikum Selamat Pagi ❤️
Mulakan pagi ini dengan senyuman dan ucapan Alhamdulillah ....syukur dengan nikmat yang Allah berikan🤲🏻
Tips kekalkan ENERGI POSITIF :
👉 Senyum
👉 Pagi-pagi dah motivasi diri dengan semangat dan kata-kata yang baik
👉 Terus doakan kebaikan orang lain dan diri sendiri.Aamiin🤲
setiap wanita pasti impikan kulit muka yang glowing cantik dan bersih kan??sape yang tak nak cantik..betul tak?
uols kat luar sana yang ada masalah kulit muka meh mc aziey bantu...hanya dgn 1 set shj akan nampak kesan pada masalah uols hadapi..Nak tekan jer link 👇👇👇
www.wasap.my/60145333513
nak buat pembelian dlm tt mek aziey pon boleh..
https://www.tiktok.com/?_t=8eUW8kB0NmL&_r=1
Set basic full set rm89 👇👇
Ramai org miliki..Set lalu keras mnjdi pilihan utama pengguna,lagi2 utk mereka yg bru nk try GB..akn grab set nie..
insyaAllah segala masalah dpt diselesaikn.Ready stock...jom grab skrg‼️
https://wa.me/message/TMG7AIWKCTRDF1
PROMOSI UTK SET COMBO GLOWING BEAUTY MASIH LAGI ONZ OK..TUNGGU APA LAGI JOM KITA RAWAT KULIT MUKA SEBELUM RAYA MENJELMA🥰
UNTUK SET COMBO HANYA
RM153❌
RM130✅
JANGAN LEPASKAN PELUANG CEPAT WASAP👇👇👇
https://wa.me/message/TMG7AIWKCTRDF1
https://wa.me/message/TMG7AIWKCTRDF1
https://wa.me/message/TMG7AIWKCTRDF1
Kadang ada yg tanya apa rutin skincare harian mek aziey..haa meh mek aziey share ye...tiap hari mmg mek hanya kosisten pakai GB skincare shj...dari kulit kusam skrg Alhamdulillah dh hilang kekusaman di wajah mek aziey..
Uols pon kena try tau,pasti akan jatuh hati berkali2🥰
https://wa.me/message/TMG7AIWKCTRDF1
https://wa.me/message/TMG7AIWKCTRDF1
https://wa.me/message/TMG7AIWKCTRDF1
01/03/2023
Syukur Alhamdulillah rezeki pagi ni..tqq sue sentiasa support bisnes zie..moga murah rezeki selalu..
Yang nak selit order boleh wssp mek aziey yer..nak pickup atau cod n pos pon boleh..roger2 ajahh🥰
https://wa.me/message/TMG7AIWKCTRDF1
Before tidur uols jangan lupa tepek krim malam ajaib ni dulu tau..bangun esok pastii fall in love dgn skin sendiri😍
Click here to claim your Sponsored Listing.
Category
Contact the business
Telephone
Website
Address
Jerantut
27000
