Nurdelaila Stokis Jerantut
SOLUSI PROFESIONAL UNTUK MASALAH KULIT Atau tinggalkan Num tel dibawah dan tunggu saya reply.
[SAYA NAK CARI ORANG YANG ADA MASALAH BERIKUT]�
1)Yang dah try macam-macam produk tapi masih tak ada kesan�
2)Yang guna produk mula-mula elok lepas tu jahanom muka �
3)Yang dah bosan banyak sangat Step Untuk jaga muka-Mana nak sempat Mak�
4)Yang dah bosan sebab asyik kena bersolek sebab nak sorok cela dan kulit kusam.�
5)Yang menyukai produk selamat berasaskan 100% Bahan Alami.�
Kesan seawa
30/01/2022
The best product!!!😊
100% asli tanpa campuran😀
25/01/2022
TAKUT NAK CUBA ARGAN OIL NURDELAILA???
Terima kasih kerana menyatakan kerisauan anda...dah pakai macam2 produk katanya tapi masalah kulit tak settle jgk..
Jangan risau...Argan Oil Nurdelaila adalah:
✔Minyak Argan Asli tanpa campuran
✔Bebas pewangi dan pengawet
✔100% Asli
✔Diimport dari Morroco
✔Perahan Sejuk
✔Cepat meresap
✔Tidak melted
👉Miliki botol percubaan dahulu...
👉Set dalam mind, sebotol minyak argan tidak menjanjikan masalah kulit terus settle..
👉Kena sabar, rajin pakai dan pakailah dgn konsistan.
👉adjust pemakai minyak argan mengikut kesesuaian kulit anda, lihat keadaan persekitaran kerja. Ada orang kerja dlm air cond mmg sgt sesuai pakai di siang hari, ada orang kerjanya terdedah kpd cahaya matahari better pakai mlm sahaja atau kurangkan quantity pengunaan di siang hari...
👉jangan skip pakai di waktu malam, pastikan cuci muka atau kulit dahulu sebelum sapu minyak argan.
JANGAN TAKUT MENCUBA, YANG PENTING KENAL PASTI DAHULU...😍
20/01/2022
Teynathirah
ND
Argan Oil ND ni ambil masa berapa lama boleh hilang?
Cekgu sendiri tak ada jawapan tepat untuk soalan macam ni.
Sebab apa?
Apa yang boleh cekgu jelaskan adalah penggunaan produk ND bergantung kepada beberapa faktor
1)Konsistensi
-Penggunaan yang konsisten akan memberi kesan terbaik dalam proses membaik pulih kulit
2)Penjagaan
-Penjagaan dan perlindungan juga penting seperti memastikan penggunaan Sun screen pada siang hari dan memastikan kulis bersih dari sisa solekan pada malam hari terutama sebelum tidur.
3)Kulit yang pernah terdedah dengan produk beracun perlu mengambil masa kerana proses untuk gumpalan atau lapisan logam merkuri untuk nyah daripada kulit.Kadangkala proses tu menyebabkan sedikit ketidakselesaan seperti gatal,Tumbuh jerawat atau biji jerawat,atau naik merah2
4)Masalah kulit seperti jeragat yang sudah 'bermastautin' agak lama dikulit perlu mengambil masa untuk pulih.
5)Faktor usia yang menyebabkan Argan Oi lambat berkesan mungkin kadar penyerapan pada kulit agak lambat kerana sel kulit kurang aktif berkerja.
6)Selalu terdedah pada pencemaran yang teruk seperti udara yang kotor atau air y tidak bersih.
Produk Argan Oil ND bukan produk 'krolox' pakai seminggu terus bersih tapi akhirnya 'kain' mereput dan menipis dan sensitif.
Nak canti kena sabar dan rajin. 😍😍
Pesanan dari cekgu Jelita bukan cikgu Manis.🤗🤗
Cekgu jelita guna set ni je untuk skincare..
-NurDelaila-
Kenapa Produk ND mahal?
Produk lain boleh jual mur mur je.lako jugak!!!!
Kakak-kakak.
Kami jual jual kebaikan produk.
Kebaikan produk yang kami tawarkan memang lebih bernilai dari harga.
Tengok ni ha.
Cekgu Import Argan Oil ND dari Morroco.
Jauh dia merantau sampai ke Paris ke German.
Tuan dia pun tak sampai lagi😍😍.
Belum campur
Kos postage
Kos Kastam
Kos Lesen Pengimport
Kos KKM
Memang betul kalau org ckp.
Jual produk murah lagi cepat laku.
Senang org beli
Tapi...
Material asas yang cekgu guna untuk hasilkan Produk ND bukan kaleng2.
Argan oil Special tau.Nak bagi pengguna rasakan sendiri kebaikan Argan yang digunakan oleh Ratu Eropah dulu yang buat kulit dorang awet muda..
Apa beza dgn Argan Oil lain?
Argan Oil ND memang 100% pati Argan tanpa campuran..
Lepas tu pulak kualiti dia kualiti premium.
Ala.
Macam kurma la kan
Ada kurma ajwa.
Ada kurma timbang kilo
Ada kurma medjoul
Harga,kualiti dan rasa tak sama kan?
Macam tu juga standard Argan Oil ni.
Senang cakap.
Hanya Jauhari mengenal manikam
Yang tahu nilai je tau khasiatnya
Click here to claim your Sponsored Listing.
Category
Contact the business
Telephone
Website
Address
Jalan IRONG 4
Jerantut
27000
