Skin Sister Ekin

Skin Sister Ekin

Share

dropship & agen WANTED �

Photos from Skin Sister Ekin's post 23/09/2020

Bila nak yakinkan orang kebaikkan sesuatu pr0duk tu bukanlah sesuatu yang senang. Tambah tambah nama pr0duk ada perkataan BLEACHING.
Semua orang pikiaq CLOROX. Peluntur.
"Jangan pakai, bahaya! Peluntur tu"
"Rambut kita bleach pon warna boleh perang, bayangkan kalau letak kat muka"
"Bahaya ni, boleh menipiskan kulit"
Bila dorang cuba sendiri . Masing masing dah yakin, bleach hanyalah pada nama. Bila pakai langsung xsengat kulit. Yerlah, SUSU MUDA kan?
Yogurt lagi.. penuh dengan yeast yg memberi banyak kebaikan pada kulit. Sebab tu smpai sekarang permintaan pr0duk melonjak naik .
Nak tengok testimoni?
https://t.me/testimoniskinsister
@
📲 http://EkinAndamanDanSpa.wasap.my

Photos from Skin Sister Ekin's post 22/09/2020

Bila nak yakinkan orang kebaikkan sesuatu pr0duk tu bukanlah sesuatu yang senang. Tambah tambah nama pr0duk ada perkataan BLEACHING.
Semua orang pikiaq CLOROX. Peluntur.
"Jangan pakai, bahaya! Peluntur tu"
"Rambut kita bleach pon warna boleh perang, bayangkan kalau letak kat muka"
"Bahaya ni, boleh menipiskan kulit"
Bila dorang cuba sendiri . Masing masing dah yakin, bleach hanyalah pada nama. Bila pakai langsung xsengat kulit. Yerlah, SUSU MUDA kan?
Yogurt lagi.. penuh dengan yeast yg memberi banyak kebaikan pada kulit. Sebab tu smpai sekarang permintaan pr0duk melonjak naik .
Nak tengok testimoni?
https://t.me/testimoniskinsister

www.wasap.my/60132529549/facebleaching

16/09/2020

EEEE...SERAM NAK BLEACH, PUNCA BREAKOUT, BANYAK MERKURI, TAK TAKUT KE?!
Ehhhh j*p sis kej*p. Maybe tu Bleach Pasar Malam kot bukan Skin Sister 😌

Alhamdulillah, dah pun keluar result LABTEST untuk FACE BLEACHING YOGURT MASK yang di claim ramai bani-bani skincare mengatakan ianya BAHAYA.

Jadi kat sini Sister sekalian..Pihak Labtest telah pun mengesahkan bahawa hasil dari ujian tersebut bagi mengesan RACUN YANG BERJADUAL adalah “NOT DETECTED” seperti yang dipaparkan di lampiran di bawah 👇🏻
Dalam erti kata lain Face Bleaching Yogurt Mask adalah :

✅100% SELAMAT UNTUK DIGUNAKAN
✅100% BERKESAN untuk MENCERAHKAN KULIT WAJAH.
✅100% BERKESAN UNTUK MENGHILANGKAN KUSAM DIWAJAH SEJURUS SEKALI PENGGUNAAN.
Yeayyy!! Jadi gunakalah tanpa rasa ragu-ragu lagi ya Sister ❤️
“Thanks for Choosing Skin Sister”

Photos from Skin Sister Ekin's post 16/09/2020

Assalamualaikum pembuka bicare

Face Bleaching Yogurt Mask

✅INSTANT RESULT whitening
✅boleh pakai setiap hari
✅100% selamat dan ada KKM
✅ tidak perangkan bulu bulu muka ( kening selamat🤣)
✅ tak keringkan muka

FACE BLEACHING BY SKIN SISTER

KEBAIKAN
✔mempercepatkan pemutihan kulit
✔Merawat kulit seperti ruam,alergik,gatal
✔Melembapkan dan memutihkan kulit
✔Diperkaya dengan Vit C,gluta

KKM NOT200605122K👏🏻

http://www.wasap.my/60132529549/facebleaching

Want your business to be the top-listed Beauty Salon in Jerantut?
Click here to claim your Sponsored Listing.

Telephone

Website

Address


Jerantut
27000