Shaklee Temerloh Jerantut

Shaklee Temerloh Jerantut

Share

Contact information, map and directions, contact form, opening hours, services, ratings, photos, videos and announcements from Shaklee Temerloh Jerantut, Health/Beauty, temerloh, Jerantut.

Doc Non (Dr Tengku Ainul Asma)
Certified Shaklee Supervisor SID 1902291
Cover COD Shaklee JERANTUT/Jengka/Temerloh/Mentakab
Postage 1Malaysia
GP Doctor based in Jerantut -jika ada masalah kesihatan urgent, saya bantu dptkn appointment terus ke klinik

Visit TikTok to discover videos! 13/05/2026

Saya ni ada migraine. Cukup sensitif dengan bau perfume yang terlalu kuat/Manis memang pening/sakit kepala. Tapi yg ni ok bau dia fresh2 lembut tp tahan lama.. bila dh jumpa yang ok tu tak pening dah nak cari lain 😌⏬⏬⏬

Visit TikTok to discover videos! Watch, follow, and discover more trending content.

11/09/2025

Maaf ye siapa2 yg contact saya di 01126279848 saya xdpt tengok lg sebab fon rosak.. Apa2 boleh contact di number personal sy 0146349842πŸ™‡πŸ‘‹

Photos from Shaklee Temerloh Jerantut's post 03/09/2025

πŸ“’πŸ“’ ons COD Vitamins ke Temerloh-Mentakab Sabtu ni 6/9 (pagi-tengahari) πŸ“’πŸ“’

ReadyStock 😊 boleh pickup/COD teruss πŸ€—
Cover Jerantut-Temerloh-Jengka-Mentakab
βœ…postage 1Malaysia, Sabah Sarawak Brunei

βœ… Vitamins dan supplements kesihatan
βœ… KKM
βœ… Halal
βœ… Reader's digest GOLD Award πŸŽ–οΈπŸ₯‡ for trusted brand in Vitamins and Minerals
βœ… FOC Consultation doctor & reference nutritionist
βœ… Cashback every purchase
βœ… Established brand with trusted testimonials and proven clinical studies

Pm DocNon untuk konsultasi sebarang masalah kesihatan πŸ“²

https://wa.me/601126279848?text=DocNonShakleeFb

https://wa.me/601126279848?text=DocNonShakleeFb

Photos from Shaklee Temerloh Jerantut's post 29/08/2025

For me personally, Vivix dan ResV ni penting dan sangat diperlukan oleh badan, lagi lagi yang berusia 35 tahun ke atas. Ia bantu untuk perlindungan sel kita.

Investment untuk perlindungan sel dari hujung rambut sampai ke hujung kaki dari risiko penyakit yang biasa orang usia 30 an sehingga usia 90 an dapat.

Bila umur dah makin menaik ni, macam macam datang tau. Jadi lindungi diri sendiri, sayangi diri. Invest in Vivix Resv. Anak anak kita perlukan kita yang sihat.

Kalau apa apa jadi kat kita, (ye tahu, ajal di tangan Allah, tapi Allah suruh kita usaha), anak anak kita masih bersekolah kan.

Jomlah grab offer Vivix Resv ni.

Ambik 2 botol, dapat cash bonus RM38. Postage pun percuma sudah, membership Shaklee pun percuma.

Dapatkan Vivix Resv yang original dari saya. Juga dapat sekali consultation percuma.

Vivix Resv ada sijil halal. Semua Shaklee ada sijil halal. Dan Vivix Resv registered under food category di KKM. Memang produk Shaklee original
semuanya lulus KKM.

Reminder: Elakkan beli di ecommerce seperti Shopee dan Lazada. Fake Shaklee there. Kalau harga 200 lebih, 310 tu, fake. Ni harga ahli original Vivix Resv.

Segan nak kontek saya personal? Takpe. Boleh order sendiri kat sini okeh.

https://www.shaklee.com.my/sscart?smart_code=68B10E5B78E55

Boleh terus proses order sendiri semua. 🫢🏻

Shaklee ID no sponsorship: 1902291 Boleh guna id no ni untuk beli di branch2 Shaklee seluruh Malaysia mahupun untuk register Shaklee dengan saya di branch. Save okeh.

Nak tanya set apa apa sesuai untuk masalah kesihatan apa untuk bantu improve dari segi nutrition health (bukan ubat ok, bukan drug ye. Shaklee bebas drug. Shaklee is nutrition health beyond organic, no harmful products at all. Selamat, bebas bahan kimia merbahaya 100%), boleh hubungi saya direct di wasap di bawah

Www.wasap.my/601126279848/NakOrderShakleewsp

Passion saya adalah bantu orang sihat dengan izin Allah melalui produk beyond organic macam Shaklee.

Passion saya juga bantu orang boleh baiki kehidupannya dengan izin Allah melalui bisnes Shaklee.

Dah bertahun2 saya ada passion ini . Alhamdulillah. Apa rasa bila orang sihat bila ambik Shaklee? Apa rasa bila orang boleh baiki kehidupannya bila berbisnes Shaklee?

Rasa dia priceless. Yes, priceless. Alhamdulillah Allah izinkan saya rasa itu ❀️. Rasa besarnya kuasa Allah. Rasa hebatnya ciptaan Allah sebab Allah boleh buat
shaklee so safe dan berkesan. Semuanya dengan izin Allah kan πŸ€—.

Apa2 boleh roger saya ye. Tq🫢🏻

Want your business to be the top-listed Beauty Salon in Jerantut?
Click here to claim your Sponsored Listing.

Category

Telephone

Address


Temerloh
Jerantut