BirdnestEssence Jerantut

BirdnestEssence Jerantut

Share

BIRDNEST ESSENCE BY PNA mengandungi 90% PATI PURE dari sarang burung walet�

01/01/2022

Orang cantik ni memang rajin belaka eaa? Kemahen lagi haa nampak peloles glowing. Ishh jeles bethul!

Well, semuanya perlu usaha dan rajin jaga kulit dengan baik. Ibarat kita berbakti pada kulit, maka yang baik lah kita dapat. Ye dakk? Biarlah orang nak kata cuma pakai Bnfr dan BNE jaa. Asalkan kualiti diaa heff heff. ✅

22/11/2021

Nak kulit wajah bersih dan bebas celaa haruslah enjoy jalankan rutin skincare harian korang. Kalau stress and malas sentiasa, mana mahu nya kulit tu termakan pujuk.

Cuba bayangkan tiap hari dok suap baja sesambil belai manjah. Lepastu siap bersihkan dan lindung kulit wajah, konfem la kulit rasa syok. Untung untung kulit wajah korang jugak yang tampak cantik berseri. Tak gituu? Ajoms guna 2 sejoli --- Bnfr&bne. ✨

10/11/2021

Nak rawat kulit wajah ni mudah jee, asalkan kena rajin dan konsisten laa tiap hari. Kalau kejap pakai, kejap tak, lepastu lompat sana sini, sampai ke sudah payah nampak perubahan.

So untuk permulaan, apa kata cuba jaga kulit wajah dengan Bnfr, + Bne InshaAllah kulit idaman korang yang glowing peloles tu slowly masuk dalam genggaman. Jangan berlengahh, mulakan dari sekarang! 🤗

20/10/2021

Malam sebelum tidur wajib calit Bne. Kulit yang meradang rasa selesaa sangat. Seronok bethul pakai --- Lansung tak rimas, cepat meresap pulak tuu.

Bila dah serasi jangan mengada pi tukar hat lain. Satgi meragam, mula lahh kulit tu merajuk dengan awak sekali rasa nak mengamuk. Terus setia dan konsisten setiap hari okeh? 😘

20/10/2021

Bnfr sejenis cleanser yang sangat peramah dengan semua jenis kulit termasuk hat sensitif. Tak buat kulit rasa gatal, merenyam tetiba apatah lagi merajuk tak tentu hala.

Bebuih halus membersih lembut sesambil merawat masalah kulit yang tengah melanda --- Jerawat merah pantas mengecuts, paruts slowly pudar, pori kian mengecil sekaligus buat wajah tampak lembap dan glowing peloless. 😍

23/09/2021

Nakk mudahh calit pondesyen tanpaa rasaa kesatt, pastuu nak nampakk peloless tak mudahh bercapukk, haa mehh calit --- BIRDNEST ESSENCE.

Hebatt dalamm bekalkan lembapan pada kulit buatkan pondesyenn mudahh dicalitt rataa. Pori turutt mengecil sekaliguss bantuu rawatt sekali masalahh kulitt yangg seringg datangg menjengahh. Haa takyahh cari primerr mahel, yangg murghahh punn kurrlasss kauu! 😜

Photos from BirdnestEssence Jerantut's post 23/09/2021

Jangan mengata kalau belum pernah cuba, jangan pandang sebelah mata sebelum rasakan sendiri titisan dia.

Gituhhhh 😎

Jerawat dan parut gelap mengeletis bilaa konsisten Bne & Bnfr ni tauu. Tak sempat diorang nak stay lama-lama dah kena bidas habisss. Kulit bersih hanya dengan langkah semudah ni jeee?

Dapatkan segera set sejoli ni RM40 sahaja😍

Photos from BirdnestEssence Jerantut's post 21/09/2021

Bukn senang nk kulit sihat dh cantik
Konsisten itu penting❗
Boleh cuba produk birdnestbyPNA sebab apa :
☑️Produk yg selamat
☑️Bahan yg organic dan bahan utama adalah berasaskan pati sarang burung walet
☑️Sesuai untuk semua jenis kulit terutama kulit berminyak&berjerawat
☑️Harga sgt berpatutan hnya RM40/set

06/09/2021

Bayangkan bilaa bangun pagi, kulitt rasaa lembutt jeee bilaa sentuhhh. Haa mulaa lah tuu tersengihh soranggg.

Mesti tak sangkaa dengan penangan kuasaa dari BIRDNEST ESSENCE --- Lansungg tak tinggal kesan melekitt. Lepass pakai teruss rasaa 'WOW❗' auto mood happy pagi2..😍 morningg uolls

22/07/2021

Jom rawat jerawat dengan set sejoli
Yg penting konsisten❗add on set sejoli ini dlm routine penjagaan
Wajah anda semua..😍..

Want your business to be the top-listed Beauty Salon in Jerantut?
Click here to claim your Sponsored Listing.

Category

Telephone

Website

Address


Jerantut
Jerantut