Farmasi jefri shaklee

Farmasi jefri shaklee

Share

Contact information, map and directions, contact form, opening hours, services, ratings, photos, videos and announcements from Farmasi jefri shaklee, Health/Beauty, Jerantut.

Photos from Farmasi jefri shaklee's post 09/05/2022

✅ VITA-E COMPLEX SHAKLEE✅

Ramai yang tidak tau, Vitamin E Shaklee ni sangat baik dan bagus untuk kul!t.

Anda yang mengalami masalah jeragat? Kulit kering? Sunburn? Parut jerawat, parut luka atau parut pembedahan yang degil? Dan ikhtiar dengan pelbagai produk tapi tidak berhasil?
Jomm cuba atasi masalah anda dengan Vita-E Complex.

Vitamin E sangat bermanfaat untuk
✔️ Mengembalikan kelembapan kulit
✔️ Merawat sunburn
✔️ Anti-penuaan
✔️ Menyuburkan kulit
✔️ Bertindak sebagai agen pembersih

Bukan itu ja, Vitamin E Shaklee membantu untuk suami isteri.

Vitamin E Shaklee dapat membantu masalah masalah yang dihadapi kerana 100% organik

Vitamin E juga ada dalam setiap set Kesuburan Wanita & Lelaki untuk ikhtiar Hamil.

Untuk details wasap saya 🤭
👇👇
www.wasap.my/60148303445/vitaE

07/04/2022

ESP ni hotselling dalam Shaklee.🔥🔥

Tengah berpuasa ni elok sangat simpan 1 tong di rumah.☺️

Tak ada lah diserang gastrik ketika berpuasa.🥳

Paling best, ESP boleh ambil time sahur kalau jenis tak s**a makan berat-berat. In shaa Allah boleh tahan lapar.🤩

Kalau nak tau, ESP ni ada protein yang bagi kita tenaga, jadi mudahlah kita menjalani banyak ibadah dengan baik.

Protein ESP ni p**a berasaskan tumbuhan. So, jangan risau.

Jom dapatkan ESP sekarang 😍

Ready stock tau 🤗

www.wasap.my/60149303445/ESP

Thank You For Ur Support 🤝😊
We Care We Share🥰

Photos from Farmasi jefri shaklee's post 06/04/2022

GENG NAK KURUS SEBELUM RAYA 📢📢📢
aaa... Masukkkkk‼️

KURUS DENGAN ESP? 😨 😨 😨
Betul ke ESP boleh kuruskan badan???

Ok sebenarnya ada beberapa cara yang membuatkan ESP sangat bagus untuk dijadikan produk untuk korang dapatkan bentuk badan yang menawan

✅Meal Replacement – Oklah, bila sebut pasal ni, memang ESP sangat sesuai. Sebabnya, bila minum ESP, korang akan rasa bertenaga, sebab apa ye ? Sebab ESP ini rendah glisimek indeks, membuatkan korang kurang letih, dan kurang lapar, sebab itu bagus untuk diet, dan kurangkan rasa nak makan banyak. Korang bayangkan ambil ESP start dari sekarang, berapa agak2 target KG anda akan turun?

✅Protein Terbaik – Protein sememangnya bagus untuk badan. Protein sangat diperlukan untuk pembentukan otot. Jadi kandungan leucine dalam ESP membantu mengekalkan j***m otot, sebab otot sangat penting untuk metabolisme badan dan seterusnya membakar lemak.

Haaa, dah dapat yang pasti berkenaan ESP Shaklee boleh turun berat anda☺️

Dahhh terbayang bayang baju raya size apa tahun ni yang akan dipakai?

Jom dapatkan ESP sekarang !

www.wasap.my/60148303445/ESP

Photos from Farmasi jefri shaklee's post 03/04/2022

Untuk kamu yang aktif bers**an,yang bekerja,yang nak selalu bertenaga jom gantikan minuman isotonik penuh gula tu dengan PERFOMANCE DRINK SHAKLEE!

Badan lebih cergas dan bertenaga semasa bers**an.

www.wasap.my/60148303445/PD
**an

02/04/2022

BAGAIMANA CINCH BERFUNGSI

Cinch Shake Shaklee adalah satu supplement Shaklee berbentuk serbuk yang mana di dalamnya terdapat satu bahan utama yang dipanggil leucine.

leucine yang terdapat di dalam Cinch Shake Shaklee inilah bertanggungjawab untuk membantu pertumbuhan otot, sintesis protein, pembaharuan dan perbaikan sel, serta sebagai pengatur metabolisme.

APAKAH ITU LEUCINE?

👉Leucine ialah asid amino dan anggota keluarga bercabang di rantai asid amino yang juga termasuk isoleucine dan valine. Badan kita menggunakan asid amino untuk membuat protein. Ia juga sangat bagus untuk pemeliharaan otot.

👉Dan yang paling best, penyelidikan saintifik baru-baru ini menunjukkan bahawa leucine boleh membantu dalam penurunan berat badan! Ini kerana leucine akan menyerap makanan yang anda makan dan bergerak terus kepada tisu otot yang mana ia akan bertindak sebagai isyarat untuk sintesis protein.

👉Jadi, peningkatan dalam sintesis protein ini berfungsi untuk mengimbangkan peningkatan dalam pecahan protein yang secara semulajadinya berlaku daripada sekatan kalori atau berdiet.

BAGAIMANA LEUCINE BEKERJA?

💪Leucine akan mengekalkan kekuatan otot kita, selepas kita berlapar, diet, ataupun lepas kita bersenam. Mengikut kajian yang dibuat, para atlet biasanya akan mengalami lemah otot, dan ini menyebabkan j***m otot berkurang.

💪Dengan adanya leucine ini, j***m otot cuba dikekalkan, dan ini membantu otot meningkatkan metabolisme dan seterusnya membakar lemak yang ada. Jadi, pentingnya kandungan leucine dalam Cinch Shake Shaklee ia merupakan protein yang elok untuk orang yang sedang berdiet dan membina badan / otot.

APAKAH MANFAAT LEUCINE DALAM CINCH SHAKE SHAKLEE?

1. Mengatur Gula Darah

2. Membakar Lemak Visceral

3. Meningkatkan Energy

4. Meningkatkan Produksi Otot Baru

5. Merangsang Hormon Pertumbuhan

Nak join slot order bulan ni?

www.wasap.my/60148303445/cinch

"puasa lebih bererti bersama Shaklee"

Photos from Farmasi jefri shaklee's post 02/04/2022

Apakah yang akan berlaku jika kita kekurangan vitamin B?

Sekiranya badan kita kekurangan B Complex, kita akan mengalami tanda-tanda seperti berikut:-

🌹Lemah sistem saraf

🌹Mengganggu fungsi otak yang mana akan meningkatkan lagi risiko penyakit jantung,

🌹Kehilangan daya memori (Lemah Ingatan),

🌹Mental tidak stabil
Pembentukan sel abnormal

🌹Mengakibatkan anemia - keadaan perubatan di mana kiraan sel darah merah atau hemoglobin adalah kurang daripada biasa.

🌹Masalah depresi (Tekanan perasaan & Mudah tertekan, Cepat gelisah dan tidak tenang)
Rasa letih, lesu, dan lemah badan, sakit-sakit dan lenguh badan, Sakit pada bahagian abdomen

🌹Mengalami penyakit matabolic disorder (beri-beri) - gejala; bengkak buku lali kaki, kebas tangan dan kaki
Sesak nafas

🌹Insomnia - Mengalami gangguan tidur atau ketidakupayaan untuk tidur.

🌹Kurang fokus dan konsentrasi

🌹Gangguan emosi dan mudah tersinggung, cepat panik dan gemuruh serta berdebar

🌹Perleche - keradangan belah bibir (atau sudut-sudut mulut) berikutan kulat atau jangkitan bakteria.

🌹Hilang Berat Badan Secara Tidak Sihat, hilang selera makan

🌹Masalah Kulit (Skin Lesions), kulit kusam dan tidak berseri

🌹Kerap diserang migrain dan sakit kepala

Nak dapatkan B Complex Shaklee Klik 👇www.wasap.my/60148303445/BComplex

31/03/2022

Set gout SHAKLEE 💜

Alfalfa Complex (Promo Mei) – untuk fungsi detoks semulajadi, menyingkirkan toksin dalam badan secara lembut. Tapi kena banyak minum air, barulah efektif proses detoks tu. Air at least 3 liter sehari, bergantung kepada berat badan seseorang.

Omega Guard – unuk mengurangkan keradangan dan melicinkan sendi. Mencegah kemusnahan enzim yang membentuk tisu rawan, mencegah arthritis, memelihara fungsi sendi dan melegakan gout. Banyak lagi kelebihan Omega Guard ni sebenarnya.

Performance Drink – untuk memelihara kandungan bendalir dalam badan untuk mengelakkan dehidrasi. Bagi melancarkan proses detos sebab nak buang asid urik berlebihan dalam badan.

www.wasap.my/60148303445/setgout

Shaklee ID 1617037💜💜

Want your business to be the top-listed Beauty Salon in Jerantut?
Click here to claim your Sponsored Listing.

Category

Telephone

Website

Address


Jerantut
27040