Pengedar sah Shaklee Jerantut Pahang

Pengedar sah Shaklee Jerantut Pahang

Share

Assalamualaikum&hai semua�.

Saya Fadhilah pengedar sah Shaklee yang boleh cod produk Shaklee ke kawasan Jerantut-Temerloh� dan pos ke seluruh negara.Berminat...meh pm sy�#kekalsihatbersamashaklee#

Photos from Pengedar sah Shaklee Jerantut Pahang's post 11/09/2021
11/09/2021

Beat seller datang lagi...moh grab lekaihh.

Pm cepat....

29/08/2021

Nak jaga buah pinggang, sepatutnya ambil Vit C yang selamat‼️

Nak ambil vit C pilihlah yang 👇🏻

1. Organik
2. Jenama baik, high kualiti
3. X dicampur dgn gula atau pemanis gantian,mana ada kata makan vit C tingkatkan selera makan..

👉🏻Melainkan vit c tu ade kandungan pemanis sintetik 😕

Vitamin C Shaklee🌽 tiada pemanis tiruan ya ☺️

Photos from Pengedar sah Shaklee Jerantut Pahang's post 26/08/2021

*SET IMUN SHAKLEE* ‼️

VitaC ada 180 biji bersamaan dengan 6 bulan penggunaan.

Nutriferon ada 30 sachet, makan sekali je sehari bila diperlukan.

Jimat lagi2 untuk musim sekarang.

Varian Delta semakin tersebar dan ramai sedang mencari alternatif untuk kekal sihat dgn mengamalkan vitamin C dan nutriferon.

*VITAMIN C DAH JADI KEPERLUAN HARIAN*

Percaya tak doktor2 memang sarankan pengambilan vitamin c?

Memang vitamin c dari dulu lagi dah terkenal mampu boostkan imun badan kita supaya lebih kuat.

Ketahanan badan memang berbeza bagi yang ambil vitamin c setiap hari dan yang tak pernah ambil vitamin c tiap hari.

Nutriferon ni p**a, memang dah dikaji oleh Pakar Imunologi terkenal di dunia. Memang berkesan untuk boost sistem imun secara semulajadi.

Makin kuat sistem imun kita, makin SUSAH untuk kita dijangkiti, makin MUDAH untuk kita lawan jangkitan merbahaya! Yang penting kita ikhtiar..

Jom dapatkan promo set imun sementara stok masih ada.

https://www.wasap.my/60173040605/SetImun

25/08/2021

😍 CANTIK, CERAH DAN FLAWLESS 😍

Impikan kulit flawless boleh keluar rumah tanpa mekap atau pun kalau bermekap sekadar naikkan seri wajib amalkan set cantik shaklee.

Kalau korang perasan geng² shakleeee ni ramai yang tampak jelita walaupun tanpa mekap sebabnya diorang cantik dari dalam.😍

Berikut manfaat set flawless Shaklee:

ESP
- memperbaiki parut
- memperbaharui sel kulit rosak
- melembabkan kulit
- mencerahkan kulit
- menjadikan tona kulit sekata .

Vitamin C
- menghasilkan kolagen
- mengecutkan jerawat
- menghalang sinaran UV
- anti penuaan melambatkan kedutan
- mengurangkan kesan sunburn
- menyembuhkan luka
- meningkatkat imune bagi mereka yg eczema dan resdung
- menjadikan kulit flawless

YOUTH Luminious Gel Oil Cleanser
- Menghaluskan kulit
- Membersihkan kulit
- Melindungi dan memperbaiki sel kulit
- Mengeluarkan sel kulit mati
- Melembapkan kulit

Best kan?
Haaa.. Apa tggu lg. Jom dptkan sekarang!
CANTIK DAPAT SIHAT PON DAPAT.. BONUS! 🥰🥰
Tgk link wssap dkt bahagian komen! 😍

25/08/2021

[ MOTIVASI BISNES ]

Ubah pemikiran dari tak boleh kepada BOLEH.

Ubah mindset, jangan mempersoalkan rezeki.

Contoh, elakkan dari selalu ragu-ragu.... ye ke? betul ke?
eh ehh boleh ke?.

Ubah minda pemikiran kita kepada
YA AKU PASTI BOLEH..💪

Rezeki untuk aku selalu ada...

Yakin dan percayalah...DIRI KITA AKAN BERJAYA.

Kekalkan minda yang sentiasa positif.

Assalamualaikum dan happy wednesday ya... 😊

21/08/2021

RAHSIA JANA PENDAPATAN 3-6 ANGKA SEBULAN 🔥🔥🔥

Saya nak bagi tahu yang saya dah open intake Shaklee OGOS 2021😱 Saya betul² nak bantu sesiapa yang memerlukan pendapatan !!!

Takde pengalaman pasal bisnes ??

Takpe, dulu saya tak pandai jugak..

Jadi jom saya akan guide dari zero to hero !! 😚

Ape anda akan dapat join bisnes SHAKLEE ni? 👇🏻

✅ Jana income 4 5 angka sebulan
✅ Untung runcit + bonus
✅ Kelas Marketing Bisnes Percuma
✅ Join Group Support yg Supportive
✅ Makan produk Shaklee harga murah
✅ Kereta dibayar Shaklee
✅ Percutian percuma
✅ Umrah haji percuma dan macam² lagi

Rasa rugi tak kalau tak grab peluang ni ??? 🤭🤭

SO LET'S BE PART OF OUR TEAM ❤

📲www.wasap.my/0173040605

21/08/2021

MOTIVASI KEJAYAAN DIRI🌺🌺

• Jadilah diri sendiri
• Bersedia melakukan perubahan
• Hadapi masalah dengan bijak
• Usaha hingga berjaya
• Berfikiran positif dan bermotivasi
• Berani menghadapi kegagalan dan risiko untuk dapatkan hasilkan kejayaan.

Selamat pagi semua sahabat positif.
Salam Magnet Rezeki 😍😍

15/08/2021

Terlihat satu pasangan ni yang tengah melayan bayinya. Terdetik kat hati ingin ada baby yang comel macamtu 😍 alahai seronoknya. Faham,belum ada rezeki anak. Sabar dan teruskan berdoa dan ikhtiar. Gudluck!!

Masa inilah tersedar untuk buat persediaan diri sebelum hamil. Wajib !!!

Tetiba rasa pening,mual,loya dan rasa nak muntah. Delay period p**ak. Dalam hati dah kenapa macamni

Haa..Dah boleh try buat UPT. Mana tau dah lekat. Ouch 🤭

Masa inilah tersedar untuk buat persediaan diri semasa hamil. Wajib !!!

Semakin kandungan membesar semakin banyak keperluan nutrisi ibu hamil diperlukan. Semakin baby membesar semakin kuat baby menendang dan mengeras. Hari² kena rekod pergerakan baby. Sungguh tak selesa! Sakit badan,sakit belakang 🥴

Ada perkara yang buat rasa risau bila checkup klinik. Bila doc bagitau berat bayi tak cukup berat,ibu demam,batuk,selesema,anemia,masalah GDM,BP tinggi,air kencing kotor,kaki cramp,bengkak kaki,air ketuban kurang,masalah tiroid dan banyak lagi. Sungguh penat emosi 🥴

Masa inilah tersedar yang mommy perlukan perhatian kesihatan. Nak nak masa musim kobid ni lagilah risau

Saya@namasendiri ada sediakan tips hamil sihat dan tips cepatkan bukaan bersalin. Nak ke nak?

Mailah save no saya@nam link wasap/biolink. Senang nanti

Photos from Pengedar sah Shaklee Jerantut Pahang's post 14/08/2021

Virus ada di mana2 , even kita mau ke klinik pun rasa tidak selamat kan ?
So pastikan jangan sakit ‼️
jaga kesihatan ,

ambik vitamin. WAJIB!!
lagipun hospital pun dah banyak penuh, swasta plak mahal.
sekarang frontliner mungkin dah terpaksa memilih yang betul2 boleh sihat untuk dirawat.

ikhtiar kita ???
Kuatkan imun badan dgn vitamin asas.
JGN LEKA ‼️

✅Nutriferon untuk anak2
✅ Vitamin c utk dewasa

www.wasap.my/60173040605/naknutrtivitaminc

Want your business to be the top-listed Beauty Salon in Jerantut?
Click here to claim your Sponsored Listing.

Category

Website

Address


Jalan Jerantut/temerloh
Jerantut

Opening Hours

Monday 18:00 - 23:00
Tuesday 18:00 - 23:00
Wednesday 18:00 - 23:00
Thursday 18:00 - 23:00
Friday 18:00 - 23:00
Saturday 09:00 - 20:00
Sunday 09:00 - 20:00