WDTA LOVER
Transformasi Kejelitaan Anda Bersama WOMEN DESIREE
DEALER ADLEESYA BEAUTY
Wassap/telegram : 01296439
24/03/2022
Omaigoddd kulit tu makin sihat, kulit cerah sekata bersih nyee π
Hilang terus kekusaman nyee .
Konsisten calit setiap hari. Makin lama mencalit krim WDTA makin banyak dapat di rawat .
Bila kita fokus penjagaan muka, kita dapat kelebihan di muka .
Tapi kalau fokus rawat dalaman, automatik kesannya secara menyeluruh dari dalaman ke luaran kita .
Nak cantik dan menawan bak bidadari ? Calit lahh women desiree triple advance . pasti muka kembali berseri seri secara semula jadi βΊοΈ
Trust the Process oke .
29/06/2021
Aishh musim pkp ramai dah cantik bak BIDADARI ππ
Rugiii pada masih ragu ragu lagi nak mencuba .Lihatlah makin hari ke hari berlumba lumba wajah akak adikk cantik kami update
Rerata syukur dapat kesan TERBAIK .Hasil guna Women Desiree krim musim pkp nie .Kita takk merayau sangat jadi ada banyak masa di rumah membelai WAJAH
Boleh hilang stress dengan bauan krim WD sendiri .Ada bauan LAVENDER boleh bagi tenag hingga ke lubuk hati π€
Stress pun antara punca muka cepat nampak TUA tau .Jadi say NO NO NO .Hamoh kita CEGAH sekarang !
Tenkiuu kak Nurul Husna Nassha rajin up testimoni letop letop terkini .Moga murah rezeki akak π€²β₯οΈ
29/06/2021
PENANGAN WD , MAK ANAK 2 DAH MACAM ANAK DARA. π±
Pernah pakai 3 tahun lepas .
Pastu stop .
Sekarang sambung calit balik. Seriusss berbeza sungguh. Badan menten terus, kulit makin tegang, cerah satu body.
"Calit kat 3 point nadi jer, tak tau la nape muka runcing lagu tuuu" π
Haa tu la special nya krim teknologi nano ni. Calit kat pembuluh darah tu , zat zat wd kerja 1 badan.
Efek macam makan jamu uols. Tapi ni lagii besttt sebab mudah.
Yang penting konsisten calit, air minum cukup. Ida ni tadi bagitau dia minum 3 liter sehari.
Baru cepat dapat kesan maximaπ
11/06/2021
MAKIN RAMAI LELAKI TERJEBAK U OLLS.
MasyaAllah manaa perginya jerawat yang berkampung kat muka tuπ±
Baru guna 2 botol WD, muka dah bersih dari masalah jerawat
Alhamdulillah, syokknye laa kanπ₯°
Lelaki pun kalau ada masalah kulit tetap juga akan rasa stresss. Bila dah jumpa WD happy yakmatttt, terus BOOST UP level confident tuh.
Dengan krim WD ni tak leceh pun nak guna. Calit calit nadi je udah settle
So,memang sesuai untuk lelaki yang tak s**a guna leceh guna cemacam produk.
Guna WD, skincare asas dah cukup beri kesan luar biasa cemni. In Shaa Allah. π₯°
MASYAALLAH 2 botol dapat kesan kemain CERAHHHH π΅
Hepiiiiii rasa nak lompat kak Mahfuzah ,41 tahun share lepas cecalit WD 2 botol .
Fuhsss! Cepat betul ya WD bekerja dalam badan akak
Cerah neutral nampaknya .Keluar rumah dengan orang tersayang .Makeup litt litt nipiss jur pun dah syantekk omeiii
Puasss hatii sesangat π
Takk sesialah akak labur belanja calitt WD nie .Dah lah jimat 1 botol tahan 2 bulan
Sesuai untuk akak yang takk sukee nak tepekk memacam dan telan muak memacam .
Calitt calitt nadi 3 point settel masalah kulit akak yang kekusam dan nampak berUSIA sesangatt π
02/06/2021
Kak Amy D'ramli, jangan kata netizens kata effect camera. Den pon fikir dia pakai filter.
Tapi hakikatt dia, sape yang jumpa depan depan je tau. Camne dasyat perubahan tu,tahap melopong tengok.
Seriussss ahhh camni berubah skin dia..π
.
Itulah kata.
Kalau tak cuba sendiri keajaiban WD ni sendiriiii. Jangan cakap pape tau. Sebab kalau dah cuba, korang sendiri pon akan terkejut akan perubahan diri sendiri.
Cekang tegang anjal berseri seriii.
02/06/2021
Syok kan bila bebas dari masalah kulit.
Hari demi hari kulit muka makin cantik berseri seri, paling best konsisten guna krim WDTA nie die bagi effect awet mu-da terus pada pengguna.
Alhamdulillah WDTA 7 tahun di pasaran, masih kekal carta teratas di hati pengguna setia π₯°
30/04/2021
β heppiiiiiinya bila lihat ibu kita cantikk β
-Asme kl -
Seghonokkk anak bila tengokk .Ehh ada perubahan dekat ibu kita jugalah walau umur dah acukk 60an
Kulit makin cerah sekata ,Lebih freshh .Paling utama ibu makin awet muda .Macam dah gustan kebelakang umur yeww π
Speciall WD boleh bagi instant firming .Boleh anjalkan tulang p**i naik tegang dan kurangkan kekedutss bawah mata akak ,Atas dahii tepii kiri kanan p**i tuwww
Haaa bila kulitt dah rata licinn .Raya nanti kak apply foundation .Nampak kemas omeii kulitt akak .Tanpa ada kesan rekah dan jalurr jalur gemilang gittew
Syiokkk kan π
28/04/2021
Wowwieee kemain anjal toinkk toinkk p**i akak nak pegi mana π±
Terangkat abis p**i akak sorang nie Nyamuk cucuk pun boleh patah muncung ye kak .Dek anjal bebonar nie hahaha π€
Bukan takat p**i Togang ,Kulit makin cerah berseri seri ,Jeragat makin angkat kaki hilang dari pandangan
Alhamdulillah mampu buat akak tampil berganda ganda awet muda 5-10 tahun dari usia sekarang
Kalau tengok pic sebelum mencalit .Sedihhh nampak muka kusam sangat .Dan nampka muka berusia sangat
Dulu pakai tudung warna terang pun .Tetap nampak takk naik seri wajah tu huhu.Stresss tauuu π«
Bagusnya dalam bahan rahsia WD ada akak tree poeny .Raw material kita import dari China .Sangat bagus melancarkan perjalanan darah dan menyingkirkan kandungan toksin dalam badan
Bila dalaman kita dah cantik dan bersih .Takk mustahil ,Makin lama konsisten .Makinlah muda remaja kulit kita tauu ,Sesilap pegi memana orang sangka masih anak dara hahahah π
Conokk kan ? Nakul WD ni tau buat lebih 10,000 wanita kembali TEGANG , ANJAL , CERAH dan terlajakk AWET MUDA bergurrtahhhh auchh π€ͺ
27/04/2021
KULIT LOPAK JERAWAT KINI DAH RATA .SYUKURR π€²π€²π₯Ί
Faham bila dilema kulit wajah lopakk lopakk .Warna tone kulit kusam .Sedihh tengok takk berseri wajah walau pun akak bermakeup nan tebal π
Namun sekarang bila bertahun konsisten calit nadi nadi .Hepi walaupun takk makeup tebal .Wajah akak look neutral beauty
Sedar tak sedar Lopak jerawat akak makin berkurang .Kulit makin cerah berganda ganda .P**i runcing macam buat rawatan mahal .Bibir pulak pink pinkish gittcheew
Paling hepi dengan krim bio teknologi nano .Akak makin terlajak awet muda .Walau umur makin meningkat π
Fungsi WD Mampu menganjal dan menegangkan kulit. Boleh membentuk wajah yang tembam pow menjadi runcing v-shape .Kesan kulit wajah jadi tegang macam buat rawatan lifting dekat spa MEWAH
P**i umpama pakai botox toinkk toinkk
Pegiii diaaa .Secara tak langsung dapat jimatkan kos perbelanjaan yang beribu ribuu sebulan
Dengan Women desiree triple advance .Sis belanjurr bawah 100 dapat full pakej cantikk
Luar dalam pakej abang sayang ehh π€ͺ
Click here to claim your Sponsored Listing.
Category
Contact the business
Telephone
Address
Jerantut
27000
