Fz Beauty Mobile Spa
Contact information, map and directions, contact form, opening hours, services, ratings, photos, videos and announcements from Fz Beauty Mobile Spa, Beauty, cosmetic & personal care, Kajang.
Mobile Spa
Hanya perlu booking dan tunggu dirumah saja di rumah sahaja, kami bawakan spa ke rumah anda οΏ½
Cover seluruh area Lembah klang, Selangor, Kuala Lumpur
26/10/2021
πͺ
Seronoknya customer ni facial di rumah je, xperlu nk keluar rumah dah boleh dpt layanan spa yg exclusive gitu π€
Just buka watsapp, booking masa dan hari tahu2 hana dah smpai dpn rumah, tahu2 dh buat facial. ππ
Xyah pening kpala nk pikir parking keta kat mna,nk cari location spa kat mna, jem ke xjem nty, just booking je dgn hana, mudahknnnn π€π₯°
Jom booking slot jomππ
www.wasap.my/+60176034977/JomFacialDiRumah
www.wasap.my/+60176034977/JomFacialDiRumah
Detoxing treatment, uplifting & vshape in our treatment π
Customer consistant 2 minggu sekali utk facial π₯°
10/10/2021
Please take note!
selepas ni.. klau ada yg tanya untuk urut badan dan sebagainya.. saya akan terus block!
Saya nak mencari rezeki yang halal untuk keluarga saya..
jadi harap maklum
Akak kita sorang dah buat ππ
akak2 yg lain tknak facial sekali??
duduk je rumah, tau2 kulit dah makin sihat dan cantik π₯°π₯°π₯°
meh facial jom π
09/10/2021
Assalamualaikum and morning semua π₯°
nak tau tak apa rahsia artis2 kt luar sana smpai dpt kulit lawa2 pelowless? selain dri skincare, facial spa mesti akan ada dlm rutin dorang.. no wonderlah kan..
kita ni mana ada masa.. bangun je tido.. ada yg kene start buat sarapan, ada yang kene pergi kerja, jaga anak, mcm2 lagi lah..
Bila dah balik kerje.. alahaii.. letih badan.. tak rajin lahh nak keluar2 pergi spaa ni.. siapa yg nak drive, duit minyak, anak siapa nak jaga? nak siap lagi? kt situ ada ke tempat utk muslimah? aduiiih pening kepalaaaaa.. betul tak?π
Pssssttt.. nk bgtau ni, tau tak? FZ Beauty Spa Mobile buat spa kt rumah taw.. π³π³π³
seriuslahh??
yeee seriussss
Rojer je saya, dengan sepantas kilat saya dtg bersama-sama dgn alat2 dan produk2 yg buatkan kulit akak2 smua jdi cantik.. best takk???
manjakan diri dekat rumah sndiri.. dah siap facial.. akak2 tkperlu nak hadap cahaya matahari ke.. tk perlu penat2 nak hadap traffic utk balik dari spa ke.. kan kan kan??
jdi meh booking cepat2 taw, whatsapp saya https://www.wasap.my/60176034977
Relax2 sahaja di rumah..Kita bawakan Spa ke rumah anda π₯°
Click here to claim your Sponsored Listing.
Category
Telephone
Website
Address
Kajang
43000
