U-One-C

U-One-C

Share

Contact information, map and directions, contact form, opening hours, services, ratings, photos, videos and announcements from U-One-C, Health/Beauty, Kampung Dengkil.

Assalamualaikum & selamat datang ke page #ZainabMajid(Mak Ceu)
✅️MENJALANKAN PARTIME PERNIAGAAN
✅️AMWAY BIZ OWNER
✅️CAPAI PIN PLATINUM
IMPIAN DAN MATLAMAT
✅️BUKA PELUANG TUNJUK JALAN
https://wa.me/message/IAHUB2CWGE5JN1

18/03/2026

JANGAN LUPA BARANG -BARANG NI YA
Risau pergi mana-mana nati kena gatal-gatal satu badan
Jalan banyak tempat dengan berpanasan berpeluh keluar macam macam bauan yang kurang menyenangkan
Perut meragam makan macam-macam
Kepala berdenyut-denyut banyak sangat jumpa orang
Apa pun semua tu kena ada dalam beg ya
minyak ajaib
&H Roll on atau body spray ..berbau busuk satu badan
gigitan nyamuk.bintit2 merah melepuh ,gatal-gatal tak tahu kenapa?
-kulit yang sensiti,memberi haruman yang menyegarkan
kesihatan kulit kepala dan rambut

Jangan lupa klik MakCeu ya
https://wa.me/qr/UANUFNZS7K3LM1
oder
jadi ahli
niaga
dapat extra income
sihat
cantik

18/03/2026

Nak masak ni ramai ya nak datang raya ni.
Nak segera siap..sebab nak gi keluar tak mahu lama-lama kat dapur
Kita nak letak aje bahan-bahan..
Lepas tu kita setting masa tinggalkan aje ya..
Paling simple masak nasi himpit 15 minit ya
Tetamu call nak datang ya 👍
30 minit perjalanan..apalagi 💪
Macam-macam boleh masak
Goreng meehoon jeng..jeng...4 minit dah siap
Yang penting tetanu happy dapat makan ya🤩🤩😍
Nak dapat mana jangan lupa contact Ceu ya🤲👌

Photos from U-One-C's post 10/03/2026

Ada yang makan sendiri ,ada yang untuk di hantar kepada customer dan ada yang untuk kedai sendiri.

Semuanya di buka kepada sesiapa sahaja yang nak membeli
Banyakkan barangnya🥰🤩
Dari bangun tidur sampai tidur balik semuanya ada
Tak perlu pening-pening habiskan masa mencari barang.
UNTUK SIHAT ADA
UNTUK CANTIK ADA
NAK MASAK SEDAP ADA
UNTUK ANAK-ANAK NAK SIHAT,NAK PANDAI,NAK STABILKAN EMOSI dan banyak lagi..
🤣TAK BOLEH NAK BACA SENAFAS..

Lebih banyak masa yang ada kita gi buat aktiviti lain lah p**a,mencarii ilmu,bermasyarakat,balik kampung,family time,berpesatuan ,nasak-masak dan sebagainya
Sekarang ni mudah sangat semuanya di hujung jari
Tapi kena fikir mana satu yang lebih bagus beli begitu sahaja ke? ..balik bawa barang aje..
atau balik bawa barang lepastu dapat duit lagi
Wan pilih yg ɓeli barang bawa balik ..15hb wet masuk..
BIJAK MEMBELI INFLASI SIFAR MEMBINA LEGASI
siapa nak?...best tahu ada kedai sendiri
Nak ambil aje🤣🤣🤣

Tak apa tuan punya kedai dia ambil lepastu dia ganti balik💪
Jika yang jauh-jauh boleh di ajar nak membelinya.
Mana yang dekat- dekat klik di bawah untuk beritahu nak barang apa?
Oder barang ni Sis 🫰
👌klik sini ya https://wa.me/message/IAHUB2CWGE5JN1


&H
&ATS

09/03/2026

Dengan Amway Malaysia – Saya sedang dalam deretan! Saya telah menjadi peminat teratas selama 9 bulan berturut-turut. 🎉

01/03/2026

Nak.makan sedap tapi tak.mahu sakit gigi
Jom dapatkan Mak ceu menjualnya
Duduk tepi dapur tak payah lama-lama
Dah masuk semua boleh tinggalkan
Tak perlu risau hangus atau rak.masak
Kempen 1 rumah 1 biji

Photos from U-One-C's post 05/02/2026

Walau berada di mana tetap Ceu kongsikan ..ambil timbang terangkan bacaan lemak apa yang ada
Share apa makanan yang perlu di ambil untuk merawat bacaan tersebut

Lepas tu balik singgah j*p kat Mall Wangsa Maju beli barangan yang akan di ambil oleh pelanggan
Sempat jumpa kawan lagi kat sana
Sama-sama untuk sihat aje..
Dah berusia ni nak cari rezeki biar badan rasa segar sihat dan bertenaga

Nak tahu kongsi sihat jangan lupa mesej Ceu

28/01/2026

Banyak selesaikan masalah rambut yang dihadapi
Emmm....
Wangi dan harum..ada macam-macam jenis Shampoo dan perapi yang sesuai dengan rambut kita
Ini baru satu contoh ..banyak lagi ..jom cuba

26/11/2025

LENGKAP RASANYA
Orang ysng nek bekerja seperti saya ni jika tak ambil ni rasanya ada aje akan halangan yang akan kena ..batuklah,rasa sakit-sakit badan,sengal-sengal,selsema lah tambahan p**a bila dah mula musim cuaca yang tak menentu
Bila kerap kena hujan mulalah rasa nak demam
Bila panas mulalah sakit-sakir kepala
Alhamdulillah lah bila amalkan ini tak adalah bila batuk sakit tak berkahak kering dan sebagainya tak ambil masa lama 2 hari dah stabil
Rasa nak demam akan kebah bolehlah bergerak bekerja Rutin harian
Apapun nak sihat kena ambil makanan tambahan
Nak cergas kena ambil
WAJIB !Sebab dah hidup zaman kuman dan virus ada dimana2
KONGSI CERITA KERANA MENEMPUHINYA





https://wa.me/qr/UA…

13/11/2025

Tak pernah puas dan jemu biarpun dah makan yang lain ..akan rasa kelainan apabila tak mengambilnya..🥬🍐🍅🥕
Apapun kita yang mencuba akan merasainya dan akan tahu perbezaanya😍
Yang penting diri sendiri menikmatinya barulah kita nak bercakap📢
Jika tak ambil ni pasti lemau aje badani
Almaklumlah dah nak masuk 6 series
Cepat penat,ngantuk lesu berbagailah rasanya
Dari rasa tak semangat biarlah bersemangat sedikit💪
Boleh buat pilihan 🤩sebab tubuh badan milik diri sendiri tiada siapa yang mengetahuinya hanya lah aku🫢yang punya badan..
Nak sihat bersama jom jangan lupa klik
Anda tanya ??Kita jawablah
https://wa.me/qr/UANUFNZS7K3LM1WhatsApp

28/09/2025

Yang mana Satu pilihan anda
Oder klik di bawah
https://wa.me/message/IAHUB2CWGE5JN1
wa.me/qr/UANUFNZS7K3LM1WhatsApp

28/09/2025

Saya dah ada dah pakai punch Semenjak 8 tahun yang lalu
Lama dah tak buat rawatan gigi..sebab tak sakit
Jika sakit rawat di rumah sebab tak menyakitkan
Siapa belum Cuba..
Semua ada 🫶🤲kelengkapannya
Klik sini ya untuk oder
https://wa.me/message/IAHUB2CWGE5JN1
https://wa.me/mesaage/UANUFNZS7K3LM1

Want your business to be the top-listed Beauty Salon in Kampung Dengkil?
Click here to claim your Sponsored Listing.

Category

Telephone

Address


Kampung Dengkil