leyhah_hauscosmetis
� Top stokis Haus Cosmetics
� Trusted seller
� postage setiap hari isnin-jumaat
� whatsapp 0
07/01/2022
LIPSTICK DENGAN SUNSCREEN SPF 35 PA++++ UNTUK MELINDUNGI BIBIR ANDA DARI SINARAN UVA DAN UVB.
Semua kaum hawa mesti mengidamkan bibir yang cantik dan sihat. Tapi tak semua bernasib baik.
Tapi jangan risau sebab HAUS ada produk yang bukan sahaja mencantikkan bibir tapi dalam masa yang sama merawat dan melindungi bibir anda.
Anda dah boleh stop pencarian produk lain sbb inilah Lipstick yang tepat untuk bantu masalah anda.
INI ADALAH KEUNIKAN Matte Velvet Lipstick.
Apa yang membuatkan Matte Velvet Lipstick nie lain dari yang lain. Inilah dia.
✅Mengandungi organic sunscreen SPF35PA++++ serta Teknologi Anti-Kering, Anti-Rekah, Anti-Gelap dari bahan Palmitoyl Hexapeptide-12.
✅Formulasi menggunakan wax tumbuhan semulajadi iaitu Carnauba dan Bayberry. Khasiat kandungan Jojoba Seed Oil dan Vitamin E
✅Formulasi yang tahan lama di bibir sehingga 8 jam. Tidak mudah comot (smudge)
Dannnnnn
➡️Lipstick nie tidak mudah patah dan kemasan matte baldu yang lembut
➡️Tekstur ringan di bibir dan didatangkan dalam 6 pilihan warna sesuai untuk kulit wanita Asia. Kod Daisy, Lily, Peony, Poppy, Rosa dan Salvia menanti untuk dipinang.
➡️Berpigmen tinggi dan tidak mudah tanggal serta haruman yang menyenangkan.
Okay sekarang dah tak payah nak ghisau dan rungsing dah sebab caranya senang je klik link kat bawah nie terus order dengan Sis.
Whatsapp 013-9019604
07/01/2022
FOUNDATION BROAD SPECTRUM DENGAN SPF 50 PA++++..
Foundation mana lagi kalau bukan Melty Glam Aqua Foundation by HAUS. Serius best pakai foundation nie.
Melty Glam Aqua Foundation HAUS ni kaya dengan bahan “treatment” untuk kulit wajah korang tau sebab di dalamnya mengandungi bahan terunggul bagi fungsi “Skin Microbiome” iaitu “SEBOCLEAR-MP”.
Melty Glam Aqua Foundation sesuai digunakan untuk semua peringkat umur, tak kira lelaki atau wanita yang bekerja, para pelajar, apatah lagi suri rumah.
Kelebihan Melty Glam Aqua Foundation:
✅ Selesa untuk kegunaan harian
✅ Tak bercapuk, tak merekah, tahan lama dan sesuai untuk semua jenis kulit
✅ Hasil solekan yang 'natural' dan sekata
✅ Bantu merawat masalah jerawat, jeragat, kulit kusam dan anti penuaan.
✅ Bantu menegangkan kulit, mengecilkan pori-pori dan menghilangkan 'whitehead' dan 'blackhead'
Apa ciri-ciri Melty Glam Aqua Foundation ni?
🌹Formulasi 'water-based' dengan tekstur yang ringan dan mudah disapu pada kulit.
🌹8 pilihan warna yang sesuai untuk kulit asia. Kod Light , Medium, Natural dan juga Dark menanti anda.
🌹Kaya dengan bahan 'treatment' kulit wajah.
🌹Mempunyai bahan terunggul bagi fungsi 'Skin Microbiome' iaitu 'SEBOCLEAR-MP'.
🌹Berfungsi sebagai primer, foundation, sunscreen serta melindungi kulit dari bahaya sinar UVA & UVB yang boleh menyebabkan penyakit kanser.
Kalau nak tahu best ke tak pakai Melty Glam Aqua Foundation nie apa lagi kliklah link kat bawah ya.
Whatsapp 013-9019604
07/01/2022
DAH TIBA MASANYA TOLAK TEPI BEDAK MUDAH BERCAPUK DAN TIDAK TAHAN LAMA.
Jom cuba HAUS Matte Velvet Compact Powder Konfem Takkan Nyesal!
Kenapa Sis Rekomen sangat Compact Powder nie? Inilah sebabnya. Anda perlu dapatkannya:-
➡️Di datangkan dalam 5 kod warna dari Light, Medium dan Dark.
➡️Tekstur full coverage, mengandungi SPF 15 serta tekstur matte dan tidak berminyak.
➡️Tahan selama lebih 8 jam. Kombinasi bedak dan foundation.
Ini adalah manfaat dan kelebihan Bedak nie.
✅Mencerahkan kulit wajah.
✅Tidak merekah dan bercapuk
✅Hasil solekan yang cantik dan sekata.
Satu lagi rahsia yang Sis nak share bila anda beli Compact Powder ialah BELI SATU je tapi boleh guna TIGA cara jadi jimat duitnya.
Boleh guna as compact bedak, loose powder dan juga foundation. Pilih je nak guna span ke berus terus fungsi bertukar. U will definitely fall in love.
Klik link kat bawah nie kalau berminat nak tahu lebih lanjut.
Whatsapp 013-9019604
06/01/2022
STIK AJAIB DENGAN BAHAN MERAWAT UNTUK BIBIR ANDA .
Untuk anda yang tak s**a pakai Lipmatte atau Lipstick sebab s**a look yang nampak natural. Tapi masalahnya bibir anda gelap, kering dan merekah.
Tadaa Sis ada produk yang sesuai untuk anda iaitu Crystal Shine Magic Lipstick iaitu Stik yang tidak mempunyai warna tapi yang ajaibnya lepas oles warna akan muncul di bibir anda mengikut kelembapan bibir anda.
Warna yang terhasil nampak sweet sebab ianya warna merah jambu. Jadi bibir anda akan nampak fresh, kelihatan penuh, cantik dan segar berseri.
Di dalam formulasinya ada bahan rawatan tau.
Jadi bersiap sedia untuk mengucapkan selamat tinggal kepada bibir merekah kerana Palmitoyl Hexapeptide-12 adalah merupakan rangkaian asid amino yang merangsang pembentukan kolagen untuk bibir yang sihat, tegang dan anjal. Peptida ini telah dibuktikan secara saintifik dapat menghilangkan kedutan di bibir, dan memudarkan gelap di bibir dengan ciri anti-oksidanya.
Vitamin C dan Vitamin E bekerja dengan berkesan untuk mencerahkan bibir yang gelap dan mengekalkan kelembapan bibir.
Gunakan ia sahaja untuk kegunaan harian dengan penggunaan yang kerap untuk bibir kering merekah dan kesan semula jadi.
Kalau anda jenis yang s**a pakai Lipcream atau Lipmatte anda boleh gunakannya sebagai asas atau ‘primer’ sebelum ‘lip cream’ atau ‘lip matte’ untuk memaksimakan warna yang akan terhasil. Gunakan ia di lapisan atas sekali untuk menambah sedikit kilauan di bibir anda.
Tekan je link kat bawah ni ya 👇 kalau berminat. Hanya RM39 sahaja.
link cta
06/01/2022
LIPGLOSS DENGAN BAHAN TREATMENT.
Tu pasallah Puan Founder HAUS namakannya High Treatment Lipgloss.
Antara bahan-bahan di dalamnya ialah:-
1. Saccharomyces / Lithospermum Erythrorhizon Root Oil Ferment Filtrate
2. Vitamin E
3. Minyak Biji Jojoba
4. Palmitoyl Hexapeptide-12
Jom kita berkenalan dengan Saccharomyces / Lithospermum Erythrorhizon Root Oil Ferment Filtrate atau Fermented Oil.
Inilah teknologi microbiome untuk bibir. Dalam Fermented Oil tu ada bakteria baik yang sebenarnya tengah bekerja membersihkan sel-sel kulit mati kat bibir bagi membolehkan sel baru tumbuh.
Gunakan secara berterusan dan konsisten maka terhasillah bibir yang anjal, tegang, cerah, dan lembap jer.
Yang best tentang Lipgloss nie sebab boleh pakai anytime . Sebelum pakai lipstick boleh pakai, lepas pakai lipstick boleh pakai. Masa tidur pun boleh pakai. Jadi bila bangun tidur, bibir terasa moist je. Bestnya. Jadi tunggu apalagi hanya RM39 sahaja tau.
Tekan je link kat bawah ni ya 👇
Whatsapp 013-9019604
06/01/2022
Masalah bibir kering, merekah, gelap dah tak ada sejak guna Sunscreen Lipmatte HAUS.
Sejak pakai Matte Creamy Lips HAUS nie masalah bibir yang dulu pening kepala nak cari produk yang sesuai bukan lagi satu masalah. Sekali cuba confirm curang dengan yang lain.
Apa yang bestnya?
Bibir dah tak kering, merekah dan nampak gelap. Betullah yang kata Lipmatte nie bukan setakat nak nampak cantik tapi pada masa yang sama bahan treatment di dalamnya akan dapat merawat masalah bibir kita.
Kelebihan Matte Creamy Lips nie adalah ia mengandungi fungsi perlindungan dan rawatan bibir.
Jadi buat anda yang masih tercari-cari Lipmatte yang mempunyai pelbagai variasi warna dan juga dapat merawat masalah bibir tu jangan pandang sebelah mata Sunscreen Lipmatte SPF 20 PA+++ HAUS nie kerana banyak kelebihannya.
Sambil melawa, sambil merawat. Best! Tak rugi grab Matte Creamy Lips yang berfungsi sebagai anti-kedut, anti-gelap dan anti-kering. Ada 12 pilihan warna jadi takda dah nak pening cari warna yang sesuai dengan personality anda.
Tekan je link kat bawah ni ya atau di bio👇
Whatsapp 013-9019604
05/01/2022
MEMULIHKAN JERAWAT DAN MENGAWAL PENGHASILAN SEBUM DENGAN HAUS ACNE SERUM.
Bukan tu saja kebaikan atau benefitnya ada banyak lagi..
Yang bestnya serum nie dah berjaya membantu ramai orang yang tengah struggle dengan masalah jerawat.
Serum nie mampu mengecutkan jerawat sepantas 2 hari.
Sis bukan sembang kosong tau sebab dalam formulasinya ada bahan seperti Salicylic Acid dan juga Niacinamide yang memang padu dalam merawat masalah jerawat.
Kalau nak tahu detail kenalah cari Sis.
Whatsapp 013-9019604
05/01/2022
TONER DENGAN BAHAN ANTI-JERAWAT DAN KUASA HIDRASI 72 JAM.
Kalau korang tengah tercari-cari Toner apa kata kali nie try HAUS Hydrapore Cream Skin Toner
Toner susu yang diformulasi berasaskan air ini kaya dengan pelbagai kebaikan untuk memanjakan kulit anda. Teksturnya sangat ringan.
Ianya meresap jauh ke dalam kulit dan yang bestnya tidak melekit.
Satu lagi yang best pasal Toner nie ialah ia mengandungi bahan anti-jerawat iaitu Salicylic Asid dan Niacinamide tau.
Amacam? Best ke best sangat toner nie?.
Kalau korang nak dapatkan Toner nie cepatlah grab Set Jeragat Basic ataupun Set Jeragat Advance.
Kalau berminat lekaih tekan link kat bawah nie
Whatsapp 013-9019604
05/01/2022
SKIN BARRIER ROSAK? JANGAN RISAU MASIH ADA HARAPAN UNTUK DIPERBAIKI PASTINYA DENGAN HAUS.
Dalam produk HAUS ada satu series yang dinamakan SUPER POTENT iaitu penjagaan kulit dengan hasil keberkesanan yang berintensif tinggi dalam mengembalikan kekuatan sistem pertahanan kulit.
Formulasi Superpotent boleh terdiri daripada pelbagai bahan aktif yang telah diuji secara saintifik dan klinikal oleh para pengkaji yang pakar di dalam bidangnya..
Jom kita tengok kelebihan SUPER POTENT CERAMIDE+CICA BARRIER CREAM.
• Memulihkan Kerosakan Penghadang Kulit (Skin Barrier).
• Meningkatkan keupayaan kulit untuk mengekalkan kelembapan.
• Memberikan kesan “Glass Skin Look”.
• Mengurangkan garis halus dan kedutan pada wajah.
• Mengurangkan kesan kulit sensitif.
• Mengembalikan keremajaan kulit.
Produk nie adalah antara produk MUST HAVE dalam Steps penjagaan kulit wajah bagi mendapatkan kulit zero jerawat dan jeragat.
ini berperanan sebagai balancing dalam steps penjagaan kulit tau. Hanya RM79 sahaja.
Berminat nak tahu lebih lanjut boleh klik link kat bawah nie ya.
Whatsapp 013-9019604
04/01/2022
Singkirkan Sel Kulit Mati Dimuka Dengan Produk HAUS.
Kalau nak kulit muka yang sihat dan cantik, rahsianya jangan sayang ketat-ketat dengan Sel kulit Mati kat muka tu. Singkirkannya secepat mungkin barulah solekan tak bercapuk ataupun berkuping-kuping.
Jika kita biarkan Sel Kulit Mati bertimbun kat muka maka akan muncullah pelbagai masalah kulit seperti mengelupas, bersisik, berjerawat, kering dan juga bintik hitam.
Tahukah anda selain menggunakan kaedah alami ada juga cara lain iaitu dengan bantuan Chemical Exfoliator dengan formulasi water-based.
Tak lain tak bukan inilah dia .
Korang boleh dapatkannya di dalam Set Jerawat Advance yang berharga RM174 ataupun kalau nak sebagai loose item ianya berharga RM58 sahaja tau.
Jadi tunggu apa lagi cepat exfoliate Sel kulit mati kat muka tu. Klik link kat bawah nie kalau nak order.
Whatsapp 013-9019604
04/01/2022
JERAWAT BOLEH DIRAWAT DENGAN PANTAS DAN SELAMAT KALAU KENA CARANYA.
Sudah semestinya dengan HAUS. Cuba korang kasi chance pada HAUS p**ak tunjukkan betapa padunya produk-produknya dalam membantu mengatasi masalah yang korang dah hadapi sekian lama.
Kini HAUS ada Set Jerawat Basic hanya pada harga RM99 sahaja. Korang akan mendapat 2 produk iaitu:-
1. Super Intense Cream Cleanser
2. Super Intense Acne Serum.
Acne Serum mampu mengecutkan jerawat seawall 2 hari dan Cream Cleanser tu p**a pHnya 5.5 tau iaitu seimbang dengan pH semulajadi kulit.
Diformulasi menggunakan bahan-bahan yang memang well known dalam proses merawat masalah jerawat iaitu Salicylic Acid dan Niacinamide. Cuma dalam produk HAUS NIE ada teknologi Istimewa digunakan iaitu Teknologi Epigenetik serta Teknologi Brown Algae dari Perancis.
Jadi pada yang baru nak cuba inilah peluangnya sebab harga asal dua produk nie ialah RM116 tau. Kini hanya RM99 sahaja.
Whatsapp 013-9019604
04/01/2022
WALAUPUN GERAM JANGAN DIPICIT JERAWAT ITU.
Kenapa p**ak tak boleh picit? Aku dah lama geram sangat rasa nak ja picit-picit je jerawat nie asyik tumbuh je.
Ehh jangan picit, nanti lagi melarat. Jom kita cuba Set Jerawat Advance daripada HAUS Skin . Memang sangat baik untuk merawat masalah jerawat ni.
Set Jerawat Advance ini mengandungi 3 item utama iaitu:
💎 Super Intense Cream Cleanser
💎 Super Potent Exfoliating Lotion
💎 Super Intense Acne Serum.
Ketiga-tiga item ini sangat berkesan dalam merawat masalah kulit dan mengecutkan jerawat yang ada dalam masa yang cukup singkat.
Super Intense Cream Cleanser terbukti berkesan dalam memulihkan jerawat dan menghaluskan liang pori. Malah acne serumnya mampu mengecutkan jerawat sepantas 2 hari, mampu mengawal penghasilan sebum dan membekalkan hidrasi kulit sehingga lebih 72jam. Manakala AHA+BHA tu p**a untuk membersihkan Sel kulit mati tau.
Kesemua item utama ini diperbuat daripada formulasi teknologi epigenetik, teknologi brown algae dari France dan microbiome dari Switzerland. Walaupun menggunakan teknologi daripada luar negara tetapi harganya tetap mampu milik untuk semua.
Hanya Rm174 sahaja anda mampu merawat masalah jerawat dengan cepat dan berkesan. Seronok kan?
Apa tunggu lagi?
Jom dapatkan segera.
Whatsapp
013-9019604
Click here to claim your Sponsored Listing.
Category
Telephone
Website
Address
Kemaman
24000
