Shaklee by Ayuni
Improving the quality of your life with me ๏ฟฝ
24/12/2021
19/11/2021
Ya allah after for so longgggg finally lecithin is back! Happy sangat!
Lecithin shaklee sangat sangat best, bagus untuk :
๐ธ turunkan berat badan
๐ธ atasi masalah perut buncit
๐ธ kawal kolestrol
๐ธ kulit cantik kemerah merahan!
๐ธ cantikkan rambut
๐ธ kuatkan daya ingatan
๐ธ atasi masalah sembelit
๐ธ extra benefit utk BF mommy, bantu masalah bengkak susu
๐ธ extra benefit untuk org lelaki. Lecithin ni bagus untuk prostat.
Harga murah sangat, RM70 pun tak sampai. If harga ahli, cuma rm53!
Sebotol ada 180 biji tau๐คฉ
Siapa nak boleh order now ya produk ni selling fast! Beli cepat2 ok! ๐ฅ๐ฅ๐ฅ
Ada apa2 soalan boleh direct whatsapp sayaโคต๏ธ
๐www.wasap.my/601114972695/Naklecithin
30/10/2021
๐๐ฑ๐ฎ ๐ฎ๐ฝ๐ฎ ๐ฑ๐ฎ๐น๐ฎ๐บ ๐บ๐๐น๐๐ถ๐๐ถ๐๐ฎ๐บ๐ถ๐ป ๐๐ถ๐๐ฎ ๐น๐ฒ๐ฎ ๐๐ฎ?
๐๐ผ๐บ ๐ธ๐ถ๐๐ฎ ๐๐ฒ๐ป๐ด๐ผ๐ธ ๐๐ฎ๐๐๐ฎ.. โคต๏ธ
๐๐ข๐ญ๐๐ฆ๐ข๐ง ๐- Kesihatan mata, kulit, anti-oksida, melawan kanser, cegah rabun malam, bantu tumbesaran, kuatkan kerangka tulang, gusi, gigi, system respiratori, sistem imun dan rambut yang sihat.
๐๐ข๐ญ๐๐ฆ๐ข๐ง ๐ โ Meningkatkan kepadatan tulang, mencegah penyakit tulang lembut, osteoporosis dan psoriasis.
๐๐ข๐ญ๐๐ฆ๐ข๐ง ๐ โ Anti-oksida, kepejalan kulit, kulit berseri, melancar sirkulasi darah, mencegah darah beku, sakit jantung, katarak, atritis, baik untuk sistem produktif lelaki, mengurangkan kesan parut.
๐๐ข๐ญ๐๐ฆ๐ข๐ง ๐ โ Anti-oksida, melawan kanser, merangsang formasi kolagen, meningkatkan daya tahanan penyakit, percepat sembuh luka, mencegah selsema, gusi berdarah, darah beku, hidung berdarah.
๐๐ฌ๐ข๐ ๐
๐จ๐ฅ๐ข๐ค โ Kesihatan fetus, merangsang pengeluaran susu badan, kesihatan sel darah merah, kurangkan risiko sakit jantung dan kanser serviks, anemia, osteoporosis, tekanan, ulsert mulut, kesihatan kulit.
๐๐ข๐ญ๐๐ฆ๐ข๐ง ๐๐ โ Menukarkan makanan kepada tenaga, perkasa memori, kecerdasan mental, membina dan meransang peredaran darah, bantu tumbesaran, masalah keresahan, mabuk laut/darat, mengurangkan petanda herpes zoster.
๐๐ข๐ญ๐๐ฆ๐ข๐ง ๐๐ โ Tukarkan makanan kepada tenaga, anemia, keletihan mata, katarak, jangkitan lidah dan mulut, kekejangan.
๐๐ข๐ญ๐๐ฆ๐ข๐ง ๐๐ โ Tukar makanan kepada tenaga, menghasilkan hormone, meransang peredaran darah, lower blood ripid, merawat kepeningan, cirit-birit, migraine, ulser, nafas berbau, baik untuk perut dan usus.
๐๐ข๐ญ๐๐ฆ๐ข๐ง ๐๐ โ Metabolisma protin, baiki otot, senggugut, penenang, tenaga, elakkan muntah-muntah, bibir kering, glossitis, dermatitis, kekajangan, kebas, anemia.
๐๐ข๐ญ๐๐ฆ๐ข๐ง ๐๐๐ โ Membantu tumbesaran fetus dan kanak-kanak, bantu selera makan, tindak balas saraf, baik untuk kecerdasan otak, kekuatan fizikal, memori, focus, keupayaan seksual dan mengelakkan anemia, keletihan, keresahan, diabetis, rabun.
๐๐ข๐จ๐ญ๐ข๐ง โ Bantu B-kompleks berfungsi lebih efektif, cegah rabun, rambut beruban dan gugur, diabetis, sakit otot, eczema dan keradangan kulit.
๐๐ข๐ญ๐๐ฆ๐ข๐ง ๐๐ โ Meredakan tekanan, kesan penenang, melawan alahan, sembelit, keletihan, atritis, meredakan kesan sampingan akibat antibiotic, mencegah jangkitan, percepat sembuhan .
Ada banyak lagi minerals penting lainnya yg badan kita perlukan secara harian.
Nak dapat kan multivitamin yg lengkap ni? Bole direct whatsapp โคต๏ธ
๐ฒwww.wasap.my/601114972695/VitaLeaIron
20/10/2021
TENGAH CARI SET KURUS DETOX KE TU?
Kalau tengah cari, betul lah tu SET ini lah yang korang nak tu ๐
Pernah dengar tak manfaat Esp, Omega (fish oil), Herblax n Alfalfa ni yang membuatkan customer berjaya menurunkan berat badan? ๐คฉ
Pernah? Pernah? Pernah?
Jom tgk pic2 ni semua..
Nak dapatkan set kurus ni, boleh contact naniey tau. Kita ada set premium / medium / budget ๐
http://www.wasap.my/601114972695/naksetkurus
Pengedar Shaklee Berdaftar
๐ฆPOSTAGE SETIAP HARI
13/10/2021
๐ฅ ๐๐๐๐๐๐๐ ๐๐๐๐๐๐๐ ๐ฅ
โข๐๐ฃ๐ฉ๐ช๐ ๐ ๐๐ข๐๐๐ก๐๐ ๐๐ฃ ๐ฅ๐๐ง๐ช๐ฉ ๐ ๐๐ข๐ฅ๐๐จ, ๐๐๐๐๐ฃ ๐ฎ๐ ๐ฉ๐๐ง๐๐จ๐ ๐ง๐๐ฃ๐๐๐ฃ, ๐จ๐๐๐๐ง ๐ฉ๐๐ฃ๐ฅ๐ ๐ฉ๐ค๐ ๐จ๐๐ฃ!
๐๐ฒ๐น๐ฒ๐ฏ๐ถ๐ต๐ฎ๐ป ๐๐ฒ๐ฟ๐ฏ๐น๐ฎ๐
๐ฆ๐ต๐ฎ๐ธ๐น๐ฒ๐ฒ.
๐menyingkirkan toksin2 bahaya dari tubuh kita
๐ pembersihan dinding usus kita dari mendapan najis2
๐ membantu melawaskan pembuangan
๐mengempiskan perut
๐membantu proses detox
๐membersihkan usus, hati dan darah.
๐ฆ๐ถ๐ฎ๐ฝ๐ฎ ๐ฝ๐ฒ๐ฟ๐น๐๐ธ๐ฎ๐ป ๐๐ฒ๐ฟ๐ฏ๐น๐ฎ๐
๐ป๐ถ?
๐ฆmereka yg badan lemau da berat akibat banyak toksin
๐ฆ mereka yang ada masalah pembuangan, perkumuhan kurang lancar dan sembelit
๐ฆ mereka yang banyak jerawat
๐ฆ mereka yang ingin membersihkan usus terutama sekali bagi yang baru nak cuba ambil supplement
๐ฆpengamal tegar ubat ubatan yg bole mengumpulkan toksin dlm badan
๐ฆmereka yg banyak makan makanan berminyak & tidak sihat
Nak Herblax? Meh whatsapp โคต๏ธ
๐คณ www.wasap.my/601114972695/Herblax
12/10/2021
Risau juga kan bila anak anak dah nak start sekolah & kita dah bekerja seperti biasa. Sama sama kita usahakan utk beri perlindungan terbaik utk anak anak & keluarga kita. Alhamdulillah sekarang, makin ramai dapat kesedaran utk kuatkan immune system.
2 set ni permintaan ramai, sehingga HQ terpaksa minta quota yang lebih besar masuk utk tangani demand rakyat Malaysia.
Memang tak dinafikan T cell, B Cell, Natural Killer Cell, monocytes & semua sel sel immune kita ni memerlukan nutrisi yg tepat untuk menjadi lebih kuat & bekerja dengan lebih tangkas.
Antara yg diperlukan adalah seperti interferon, vitamin C, vitamin D, zinc & sumber antioxidant.
Nak dapat kan Set Immune utk keluarga ni atau ada sebarang soalan bole tanya saya yaโคต๏ธ
๐ฑwww.wasap.my/601114972695/SetImmuneShaklee
11/10/2021
๐๐๐ญ ๐๐๐ฌ๐ข๐ก๐๐ญ๐๐ง & ๐๐๐๐๐ง๐ญ๐ข๐ค๐๐ง ๐๐ก๐๐ค๐ฅ๐๐
6 ๐๐๐ฅ๐๐ฆ 1 ๐คฉโฅ๏ธ
Sekarang ๐๐ ๐๐๐ shj.
Harga asal, RM 896.25
Mana nak dapat satu set yang lengkap untuk SIHAT, CANTIK, BERTENAGA dgn hanya RM 552 sahaja??
Jimat banyakkkk ๐
๐ง ๐๐๐ฉ๐๐ญ ๐
๐ซ๐๐ ๐๐๐ฆ๐๐๐ซ๐ฌ๐ก๐ข๐ฉ
๐ง ๐๐๐ฉ๐๐ญ ๐
๐ซ๐๐ ๐๐จ๐ฌ๐ญ๐๐ ๐
๐ง ๐๐๐ฉ๐๐ญ ๐
๐ซ๐๐ ๐๐๐
๐๐ ๐๐จ๐ข๐ฌ๐ญ๐ฎ๐ซ๐ข๐ณ๐๐ซ ๐๐๐ซ๐ง๐ข๐ฅ๐๐ข ๐๐ ๐๐๐++!
๐ง ๐๐๐ฉ๐๐ญ ๐ฉ๐ฎ๐ฅ๐ ๐% ๐๐๐ฌ๐ก๐๐๐๐ค
Ada apa2 soalan bole direct whatsapp saya โคต๏ธ
๐ฒwww.wasap.my/601114972695/NakSet6in1shakleePromo
09/10/2021
๐ฅ๐ฆ๐๐ง ๐๐จ๐ฅ๐จ๐ฆ ๐ฆ๐๐๐๐๐๐๐ฅ
๐๐๐๐ ๐๐๐ ๐ช๐ก๐๐ฃ๐ ๐ช๐ก๐๐ฃ๐ ๐๐๐ง๐๐ฉ๐ช ๐๐จ๐ฎ๐๐ ๐ข๐๐ ๐๐ฃ ๐ฉ๐๐๐ช๐ง ๐ข๐๐ ๐๐ฃ ๐ฉ๐๐๐ช๐ง ๐๐.
๐๐๐ ๐ฅ๐๐ง๐๐จ๐๐ฃ ๐๐๐๐๐ฃ ๐ข๐ช๐ก๐ ๐ฃ๐๐๐ , ๐จ๐๐ฉ๐๐๐ฅ ๐๐๐ง๐ ๐๐๐๐๐ฃ ๐ง๐๐จ๐ ๐ก๐๐ข๐๐ช ๐ฃ
๐๐๐๐๐ ๐ข๐ช๐ก๐ช๐ฉ ๐ฅ๐ช๐ฃ ๐๐จ๐ฎ๐๐ ๐๐ง๐๐ซ๐๐ฃ๐ ๐ข๐๐ ๐๐ฃ ๐ข๐๐๐๐ข-๐ข๐๐๐๐ข..
Jangan risau!
Jom kurus dengan SET KURUS SHAKLEE dengan harga yang super jimat ni ๐คฉ
๐ฆ๐ฒ๐ ๐ป๐ถ ๐บ๐ฒ๐ป๐ด๐๐ฟ๐ฎ๐ป๐ด๐ธ๐ฎ๐ป ๐ฐ๐ฟ๐ฎ๐๐ถ๐ป๐ด ๐ธ๐ถ๐๐ฎ ๐๐ป๐๐๐ธ ๐บ๐ฎ๐ธ๐ฎ๐ป ๐บ๐ฎ๐ฐ๐ฎ๐บ-๐บ๐ฎ๐ฐ๐ฎ๐บ & ๐๐ฒ๐ ๐ถ๐ป๐ถ ๐ท๐๐ด๐ฎ ๐บ๐ฒ๐บ๐ฏ๐ฎ๐ป๐๐ ๐๐ป๐๐๐ธ ๐บ๐ฒ๐บ๐ฏ๐ฎ๐ธ๐ฎ๐ฟ ๐ธ๐ฎ๐น๐ผ๐ฟ๐ถ & ๐บ๐ฒ๐บ๐ฏ๐๐ฎ๐ป๐ด ๐๐ผ๐ธ๐๐ถ๐ป.
3 asas untuk turunkan berat badan:
1๏ธโฃ BAKAR dengan Omega guard
๐ธBerfungsi utk pecahkan lemak dlm badan, bantu dalam bakar kalori.
2๏ธโฃ BUANG dengan Herblax
๐ธBerfungsi membuang lemak yg telah dibakar oleh omega guard
๐ธ Membantu melawaskan
๐ธDan membuang toksin & membersihkan usus dengan lembut & selamat
3๏ธโฃ BINA dengan ESP
๐ธBerfungsi utk reshape semula bentuk badan, menegangkan kulit utk tidak menggeleber setelah turun berat
๐ธMemberi rasa kenyang yg berpanjangan
๐ธMembantu utk mengelakkan dari makan makanan yg tidak sihat
๐ธProtein juga membantu dalam proses pembakaran kalori harian
Berminat utk saya guide anda kurus dengan sihat & nutrisi yang betul?
Bole direct whatsapp ya โคต๏ธ
๐ฒwww.wasap.my/601114972695/SetKurusShaklee
09/10/2021
๐๐๐๐๐๐๐ ๐ ๐๐๐๐๐๐๐ ๐๐ ๐๐๐๐๐๐๐ โผ๏ธ
Jom kita baca ๐
๐ฝ ๐๐๐๐ฝ๐๐ ๐ฟ๐ผ๐๐ ๐๐ผ๐๐
๐ ๐
๐ผ๐๐๐๐
Vita C Shaklee dihasilkan dari corn starch , iaitu sumber ASLI vitamin C
๐ KAEDAH ๐๐๐๐๐ผ๐๐๐๐ฟ ๐๐๐๐๐ผ๐๐
Ini yang super duper best ! Vitamin C capsule tu akan dilepaskan ke dalam badan secara perlahan lahan - selama 5 jam untuk memastikan korang akan mendapat khasiat vitamin c disaat korang memerlukannya . 1 jam : khasiat 1.5 biji oren tau !
๐ MENGANDUNGI ๐ฝ๐๐๐๐๐ผ๐๐๐๐๐๐ฟ๐
Mengandungi 120mg bioflavonoids untuk membantu penyerapan vitamin c yang lebih berkesan
Yang paling penting vitamin c shaklee memang selamat , halal & 100% effective .
๐ ๐๐๐ ๐๐๐๐
Tak sangka bayar 1 botol untuk 6 bulan ๐ฅฒ
Dah la harga tak sampai RM100๐ฑ
๐ฒwww.wasap.my/601114972695/VitC
07/10/2021
VITAMIN TERBAIK UNTUK ANAK?
Hero Kiddo Vitamin gummy bear yang fokus untuk sistem pertahanan dan boost imunity anak anak.
Hero Kiddo mengandungi ekstrak Elderberry yang tinggi antioksidan untuk tingkatkan sistem imun.
๐ ZERO GULA, rasa manis dari pectin
๐ELDERBERRY - bahan premium yang tinggi antioksidan untuk boost imunity.
๐PERISA SEMULAJADI dari oren, cery dan strawbery
๐NON GMO, tanpa gluten dan Vegan
๐Tinggi nutrient penting yang fokus pada sistem imun anak anak - *VITAMIN C, VITAMIN D & ZINC*.
Tiada yang lebih penting melainkan pilihan yang terbaik untuk kesihatan anak anak.
๐ Sesuai untuk anak anak dan dewasa yang tidak boleh telan pil untuk bantu mereka tingkatkan sistem imun badan.
Utk dapatkan Gummy Bear Bervitamin ni bole direct whatsapp ya โคต๏ธ
๐ฒwww.wasap.my/601114972695/NakHeroKiddo
Sama-sama kita lindungi anak-anak kita โฅ๏ธ
07/10/2021
๐ HERBAL BLEND SHAKLEE!! ๐
HERBAL BLEND ni merupakan cream all in one untuk kulit kite tau. Fungsinye sangat banyak, jom tengok satu-satu ๐
๐น melembutkan kulit / tumit kasar @ pecah
๐น merawat ruam susu / ruam panas / ruam lampin / muka / kepala .
๐น menghilangkan luka dan merawat eczema
๐น melegakan gigitan serangga / nyamuk
๐น merawat kulit gatal
๐น menghilangkan parut jerawat / parut chicken pox
๐น losyen harian untuk kulit kering
๐น krim urut badan lenguh
๐น merawat kesan luka melecur
๐น melegakan badan / kepala ketika tidak sihat
๐น merawat eczema dan gatal-gatal akibat gigitan serangga
๐น baik untuk demam ( disapu di seluruh badan dan setengah jam akan berpeluh bermakna badan sedang respons pada krim tersebut bagi mengeluarkan haba berlebihan dalam badan)
๐น membuang angin pada perut bagi memberi keselesaan pada perut anda
๐น membuang selulit serta memecahkan lemak berlebihan
www.wasap.my/601114972695/herbalblend
06/10/2021
Penting ke ambik supplement?
Di zaman sekarang, saya boleh katakan, supplement adalah WAJIB utk dimasukkn dlm list harian kita.
Dgn quality of our Food yg semakin low, dgn quality of environment yg semakin tercemar.
So utk dpt kan enough nutrition, nak atau tidak, kita perlu TOP UP dgn Supplement.
Otherwise, mungkin ada sistem badan yg tidak mampu berfungsi dgn baik.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - -- - - - - - - -
Dalam Shaklee, apa yg ditekankan bukanlah kena ambik supplement sahaja.
Tetapi yg Shaklee highlight adalah:
1) Exercise
2) Control level of stress
3) Eat healthily
4) Supplement wisely
Supplement jatuh kpd no 4.
Meaning to say, u cannot rely on Supplement semata utk hidup sihat.
U kena seimbang 3 perkara lagi.
Tujuan Supplement adalah untuk menampung Nutrisi gap dalam badan.
Kenapa nak kena lengkap kan Nutrisi??
Supaya setiap satu SISTEM dalam badan dapat berfungsi dgn sebaiknya.
Ibarat jigsaw puzzle di bawah. Kalau lompong, maka fungsi pun terjejas.
Kalau kita rasa kita boleh ambil real food yg mencukupi SETIAP HARI (complete semua Vit A, C, E, Protein etc) so x payah dah nk ambik supplement.
Tetapi di zaman moden ini, adakah kita yakin kita MAMPU nak sediakan zat yg mencukupi utk badan?
Yerlah, hari2 bau asap kereta, hari2 makan makanan berminyak, garam tinggi, hari2 minum air manis...
Maka nak atau tidak, kita mmg kena top up dgn Supplements.
Note: kalau u main puzzle, nak ke ada yg lompong? ๐
Click here to claim your Sponsored Listing.
Category
Contact the business
Telephone
Website
Address
Kemaman
24000
