Shaklee by Ayuni

Shaklee by Ayuni

Share

Improving the quality of your life with me ๏ฟฝ

Photos from Shaklee by Ayuni's post 24/12/2021
19/11/2021

Ya allah after for so longgggg finally lecithin is back! Happy sangat!

Lecithin shaklee sangat sangat best, bagus untuk :

๐ŸŒธ turunkan berat badan
๐ŸŒธ atasi masalah perut buncit
๐ŸŒธ kawal kolestrol
๐ŸŒธ kulit cantik kemerah merahan!
๐ŸŒธ cantikkan rambut
๐ŸŒธ kuatkan daya ingatan
๐ŸŒธ atasi masalah sembelit
๐ŸŒธ extra benefit utk BF mommy, bantu masalah bengkak susu
๐ŸŒธ extra benefit untuk org lelaki. Lecithin ni bagus untuk prostat.

Harga murah sangat, RM70 pun tak sampai. If harga ahli, cuma rm53!

Sebotol ada 180 biji tau๐Ÿคฉ

Siapa nak boleh order now ya produk ni selling fast! Beli cepat2 ok! ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ

Ada apa2 soalan boleh direct whatsapp sayaโคต๏ธ
๐Ÿ‘‰www.wasap.my/601114972695/Naklecithin

Photos from Shaklee by Ayuni's post 30/10/2021

๐—”๐—ฑ๐—ฎ ๐—ฎ๐—ฝ๐—ฎ ๐—ฑ๐—ฎ๐—น๐—ฎ๐—บ ๐—บ๐˜‚๐—น๐˜๐—ถ๐˜ƒ๐—ถ๐˜๐—ฎ๐—บ๐—ถ๐—ป ๐˜ƒ๐—ถ๐˜๐—ฎ ๐—น๐—ฒ๐—ฎ ๐˜†๐—ฎ?

๐—๐—ผ๐—บ ๐—ธ๐—ถ๐˜๐—ฎ ๐˜๐—ฒ๐—ป๐—ด๐—ผ๐—ธ ๐˜€๐—ฎ๐˜๐˜‚๐Ÿฎ.. โคต๏ธ

๐•๐ข๐ญ๐š๐ฆ๐ข๐ง ๐€- Kesihatan mata, kulit, anti-oksida, melawan kanser, cegah rabun malam, bantu tumbesaran, kuatkan kerangka tulang, gusi, gigi, system respiratori, sistem imun dan rambut yang sihat.

๐•๐ข๐ญ๐š๐ฆ๐ข๐ง ๐ƒ โ€“ Meningkatkan kepadatan tulang, mencegah penyakit tulang lembut, osteoporosis dan psoriasis.

๐•๐ข๐ญ๐š๐ฆ๐ข๐ง ๐„ โ€“ Anti-oksida, kepejalan kulit, kulit berseri, melancar sirkulasi darah, mencegah darah beku, sakit jantung, katarak, atritis, baik untuk sistem produktif lelaki, mengurangkan kesan parut.

๐•๐ข๐ญ๐š๐ฆ๐ข๐ง ๐‚ โ€“ Anti-oksida, melawan kanser, merangsang formasi kolagen, meningkatkan daya tahanan penyakit, percepat sembuh luka, mencegah selsema, gusi berdarah, darah beku, hidung berdarah.

๐€๐ฌ๐ข๐ ๐…๐จ๐ฅ๐ข๐ค โ€“ Kesihatan fetus, merangsang pengeluaran susu badan, kesihatan sel darah merah, kurangkan risiko sakit jantung dan kanser serviks, anemia, osteoporosis, tekanan, ulsert mulut, kesihatan kulit.

๐•๐ข๐ญ๐š๐ฆ๐ข๐ง ๐๐Ÿ โ€“ Menukarkan makanan kepada tenaga, perkasa memori, kecerdasan mental, membina dan meransang peredaran darah, bantu tumbesaran, masalah keresahan, mabuk laut/darat, mengurangkan petanda herpes zoster.

๐•๐ข๐ญ๐š๐ฆ๐ข๐ง ๐๐Ÿ โ€“ Tukarkan makanan kepada tenaga, anemia, keletihan mata, katarak, jangkitan lidah dan mulut, kekejangan.

๐•๐ข๐ญ๐š๐ฆ๐ข๐ง ๐๐Ÿ‘ โ€“ Tukar makanan kepada tenaga, menghasilkan hormone, meransang peredaran darah, lower blood ripid, merawat kepeningan, cirit-birit, migraine, ulser, nafas berbau, baik untuk perut dan usus.

๐•๐ข๐ญ๐š๐ฆ๐ข๐ง ๐๐Ÿ” โ€“ Metabolisma protin, baiki otot, senggugut, penenang, tenaga, elakkan muntah-muntah, bibir kering, glossitis, dermatitis, kekajangan, kebas, anemia.

๐•๐ข๐ญ๐š๐ฆ๐ข๐ง ๐๐Ÿ๐Ÿ โ€“ Membantu tumbesaran fetus dan kanak-kanak, bantu selera makan, tindak balas saraf, baik untuk kecerdasan otak, kekuatan fizikal, memori, focus, keupayaan seksual dan mengelakkan anemia, keletihan, keresahan, diabetis, rabun.

๐๐ข๐จ๐ญ๐ข๐ง โ€“ Bantu B-kompleks berfungsi lebih efektif, cegah rabun, rambut beruban dan gugur, diabetis, sakit otot, eczema dan keradangan kulit.

๐•๐ข๐ญ๐š๐ฆ๐ข๐ง ๐๐Ÿ“ โ€“ Meredakan tekanan, kesan penenang, melawan alahan, sembelit, keletihan, atritis, meredakan kesan sampingan akibat antibiotic, mencegah jangkitan, percepat sembuhan .

Ada banyak lagi minerals penting lainnya yg badan kita perlukan secara harian.

Nak dapat kan multivitamin yg lengkap ni? Bole direct whatsapp โคต๏ธ

๐Ÿ“ฒwww.wasap.my/601114972695/VitaLeaIron

Photos from Shaklee by Ayuni's post 20/10/2021

TENGAH CARI SET KURUS DETOX KE TU?
Kalau tengah cari, betul lah tu SET ini lah yang korang nak tu ๐Ÿ™ˆ
Pernah dengar tak manfaat Esp, Omega (fish oil), Herblax n Alfalfa ni yang membuatkan customer berjaya menurunkan berat badan? ๐Ÿคฉ
Pernah? Pernah? Pernah?
Jom tgk pic2 ni semua..
Nak dapatkan set kurus ni, boleh contact naniey tau. Kita ada set premium / medium / budget ๐Ÿ˜

http://www.wasap.my/601114972695/naksetkurus

Pengedar Shaklee Berdaftar
๐Ÿ“ฆPOSTAGE SETIAP HARI

Photos from Shaklee by Ayuni's post 13/10/2021

๐Ÿ”ฅ ๐‡๐„๐‘๐๐‹๐€๐— ๐’๐‡๐€๐Š๐‹๐„๐„ ๐Ÿ”ฅ
โ€ข๐™๐™ฃ๐™ฉ๐™ช๐™  ๐™ ๐™š๐™ข๐™—๐™–๐™ก๐™ž๐™ ๐™–๐™ฃ ๐™ฅ๐™š๐™ง๐™ช๐™ฉ ๐™ ๐™š๐™ข๐™ฅ๐™ž๐™จ, ๐™—๐™–๐™™๐™–๐™ฃ ๐™ฎ๐™œ ๐™ฉ๐™š๐™ง๐™–๐™จ๐™– ๐™ง๐™ž๐™ฃ๐™œ๐™–๐™ฃ, ๐™จ๐™š๐™œ๐™–๐™ง ๐™ฉ๐™–๐™ฃ๐™ฅ๐™– ๐™ฉ๐™ค๐™ ๐™จ๐™ž๐™ฃ!

๐—ž๐—ฒ๐—น๐—ฒ๐—ฏ๐—ถ๐—ต๐—ฎ๐—ป ๐—›๐—ฒ๐—ฟ๐—ฏ๐—น๐—ฎ๐˜… ๐—ฆ๐—ต๐—ฎ๐—ธ๐—น๐—ฒ๐—ฒ.

๐Ÿ’Šmenyingkirkan toksin2 bahaya dari tubuh kita
๐Ÿ’Š pembersihan dinding usus kita dari mendapan najis2
๐Ÿ’Š membantu melawaskan pembuangan
๐Ÿ’Šmengempiskan perut
๐Ÿ’Šmembantu proses detox
๐Ÿ’Šmembersihkan usus, hati dan darah.

๐—ฆ๐—ถ๐—ฎ๐—ฝ๐—ฎ ๐—ฝ๐—ฒ๐—ฟ๐—น๐˜‚๐—ธ๐—ฎ๐—ป ๐—›๐—ฒ๐—ฟ๐—ฏ๐—น๐—ฎ๐˜… ๐—ป๐—ถ?

๐Ÿ˜ฆmereka yg badan lemau da berat akibat banyak toksin
๐Ÿ˜ฆ mereka yang ada masalah pembuangan, perkumuhan kurang lancar dan sembelit
๐Ÿ˜ฆ mereka yang banyak jerawat
๐Ÿ˜ฆ mereka yang ingin membersihkan usus terutama sekali bagi yang baru nak cuba ambil supplement
๐Ÿ˜ฆpengamal tegar ubat ubatan yg bole mengumpulkan toksin dlm badan
๐Ÿ˜ฆmereka yg banyak makan makanan berminyak & tidak sihat

Nak Herblax? Meh whatsapp โคต๏ธ

๐Ÿคณ www.wasap.my/601114972695/Herblax

Photos from Shaklee by Ayuni's post 12/10/2021

Risau juga kan bila anak anak dah nak start sekolah & kita dah bekerja seperti biasa. Sama sama kita usahakan utk beri perlindungan terbaik utk anak anak & keluarga kita. Alhamdulillah sekarang, makin ramai dapat kesedaran utk kuatkan immune system.

2 set ni permintaan ramai, sehingga HQ terpaksa minta quota yang lebih besar masuk utk tangani demand rakyat Malaysia.

Memang tak dinafikan T cell, B Cell, Natural Killer Cell, monocytes & semua sel sel immune kita ni memerlukan nutrisi yg tepat untuk menjadi lebih kuat & bekerja dengan lebih tangkas.

Antara yg diperlukan adalah seperti interferon, vitamin C, vitamin D, zinc & sumber antioxidant.

Nak dapat kan Set Immune utk keluarga ni atau ada sebarang soalan bole tanya saya yaโคต๏ธ
๐Ÿ“ฑwww.wasap.my/601114972695/SetImmuneShaklee

Photos from Shaklee by Ayuni's post 11/10/2021

๐’๐ž๐ญ ๐Š๐ž๐ฌ๐ข๐ก๐š๐ญ๐š๐ง & ๐Š๐ž๐œ๐š๐ง๐ญ๐ข๐ค๐š๐ง ๐’๐ก๐š๐ค๐ฅ๐ž๐ž
6 ๐ƒ๐š๐ฅ๐š๐ฆ 1 ๐Ÿคฉโ™ฅ๏ธ

Sekarang ๐‘๐Œ ๐Ÿ“๐Ÿ“๐Ÿ shj.

Harga asal, RM 896.25

Mana nak dapat satu set yang lengkap untuk SIHAT, CANTIK, BERTENAGA dgn hanya RM 552 sahaja??

Jimat banyakkkk ๐Ÿ˜

๐Ÿ’ง ๐ƒ๐š๐ฉ๐š๐ญ ๐…๐ซ๐ž๐ž ๐Œ๐ž๐ฆ๐›๐ž๐ซ๐ฌ๐ก๐ข๐ฉ
๐Ÿ’ง ๐ƒ๐š๐ฉ๐š๐ญ ๐…๐ซ๐ž๐ž ๐๐จ๐ฌ๐ญ๐š๐ ๐ž
๐Ÿ’ง ๐ƒ๐š๐ฉ๐š๐ญ ๐…๐ซ๐ž๐ž ๐’๐๐… ๐Ÿ“๐ŸŽ ๐Œ๐จ๐ข๐ฌ๐ญ๐ฎ๐ซ๐ข๐ณ๐ž๐ซ ๐›๐ž๐ซ๐ง๐ข๐ฅ๐š๐ข ๐‘๐Œ ๐Ÿ๐ŸŽ๐ŸŽ++!
๐Ÿ’ง ๐ƒ๐š๐ฉ๐š๐ญ ๐ฉ๐ฎ๐ฅ๐š ๐Ÿ“% ๐‚๐š๐ฌ๐ก๐›๐š๐œ๐ค

Ada apa2 soalan bole direct whatsapp saya โคต๏ธ
๐Ÿ“ฒwww.wasap.my/601114972695/NakSet6in1shakleePromo

Photos from Shaklee by Ayuni's post 09/10/2021

๐Ÿ’ฅ๐—ฆ๐—˜๐—ง ๐—ž๐—จ๐—ฅ๐—จ๐—ฆ ๐—ฆ๐—›๐—”๐—ž๐—Ÿ๐—˜๐—˜๐Ÿ’ฅ

๐™ƒ๐™–๐™ž๐™ ๐™‹๐™†๐™‹ ๐™ช๐™ก๐™–๐™ฃ๐™œ ๐™ช๐™ก๐™–๐™ฃ๐™œ ๐™๐™–๐™ง๐™ž๐™ฉ๐™ช ๐™–๐™จ๐™ฎ๐™ž๐™  ๐™ข๐™–๐™ ๐™–๐™ฃ ๐™ฉ๐™ž๐™™๐™ช๐™ง ๐™ข๐™–๐™ ๐™–๐™ฃ ๐™ฉ๐™ž๐™™๐™ช๐™ง ๐™Ÿ๐™š.
๐™๐™–๐™  ๐™ฅ๐™š๐™ง๐™–๐™จ๐™–๐™ฃ ๐™—๐™–๐™™๐™–๐™ฃ ๐™ข๐™ช๐™ก๐™– ๐™ฃ๐™–๐™ž๐™ , ๐™จ๐™š๐™ฉ๐™ž๐™–๐™ฅ ๐™๐™–๐™ง๐™ž ๐™—๐™–๐™™๐™–๐™ฃ ๐™ง๐™–๐™จ๐™– ๐™ก๐™š๐™ข๐™–๐™ช ๐Ÿ˜ฃ

๐™Ž๐™š๐™—๐™–๐™— ๐™ข๐™ช๐™ก๐™ช๐™ฉ ๐™ฅ๐™ช๐™ฃ ๐™–๐™จ๐™ฎ๐™ž๐™  ๐™˜๐™ง๐™–๐™ซ๐™ž๐™ฃ๐™œ ๐™ข๐™–๐™ ๐™–๐™ฃ ๐™ข๐™–๐™˜๐™–๐™ข-๐™ข๐™–๐™˜๐™–๐™ข..

Jangan risau!

Jom kurus dengan SET KURUS SHAKLEE dengan harga yang super jimat ni ๐Ÿคฉ

๐—ฆ๐—ฒ๐˜ ๐—ป๐—ถ ๐—บ๐—ฒ๐—ป๐—ด๐˜‚๐—ฟ๐—ฎ๐—ป๐—ด๐—ธ๐—ฎ๐—ป ๐—ฐ๐—ฟ๐—ฎ๐˜ƒ๐—ถ๐—ป๐—ด ๐—ธ๐—ถ๐˜๐—ฎ ๐˜‚๐—ป๐˜๐˜‚๐—ธ ๐—บ๐—ฎ๐—ธ๐—ฎ๐—ป ๐—บ๐—ฎ๐—ฐ๐—ฎ๐—บ-๐—บ๐—ฎ๐—ฐ๐—ฎ๐—บ & ๐˜€๐—ฒ๐˜ ๐—ถ๐—ป๐—ถ ๐—ท๐˜‚๐—ด๐—ฎ ๐—บ๐—ฒ๐—บ๐—ฏ๐—ฎ๐—ป๐˜๐˜‚ ๐˜‚๐—ป๐˜๐˜‚๐—ธ ๐—บ๐—ฒ๐—บ๐—ฏ๐—ฎ๐—ธ๐—ฎ๐—ฟ ๐—ธ๐—ฎ๐—น๐—ผ๐—ฟ๐—ถ & ๐—บ๐—ฒ๐—บ๐—ฏ๐˜‚๐—ฎ๐—ป๐—ด ๐˜๐—ผ๐—ธ๐˜€๐—ถ๐—ป.

3 asas untuk turunkan berat badan:

1๏ธโƒฃ BAKAR dengan Omega guard
๐Ÿ”ธBerfungsi utk pecahkan lemak dlm badan, bantu dalam bakar kalori.

2๏ธโƒฃ BUANG dengan Herblax
๐Ÿ”ธBerfungsi membuang lemak yg telah dibakar oleh omega guard
๐Ÿ”ธ Membantu melawaskan
๐Ÿ”ธDan membuang toksin & membersihkan usus dengan lembut & selamat

3๏ธโƒฃ BINA dengan ESP
๐Ÿ”ธBerfungsi utk reshape semula bentuk badan, menegangkan kulit utk tidak menggeleber setelah turun berat
๐Ÿ”ธMemberi rasa kenyang yg berpanjangan
๐Ÿ”ธMembantu utk mengelakkan dari makan makanan yg tidak sihat
๐Ÿ”ธProtein juga membantu dalam proses pembakaran kalori harian

Berminat utk saya guide anda kurus dengan sihat & nutrisi yang betul?

Bole direct whatsapp ya โคต๏ธ

๐Ÿ“ฒwww.wasap.my/601114972695/SetKurusShaklee

Photos from Shaklee by Ayuni's post 09/10/2021

๐•๐ˆ๐“๐€๐Œ๐ˆ๐ ๐‚ ๐“๐„๐‘๐๐€๐ˆ๐Š ๐ƒ๐ˆ ๐๐€๐’๐€๐‘๐€๐ โ€ผ๏ธ

Jom kita baca ๐Ÿ˜

๐ŸŒฝ ๐™Ž๐™๐™ˆ๐˜ฝ๐™€๐™ ๐˜ฟ๐˜ผ๐™๐™„ ๐™†๐˜ผ๐™‰๐™…๐™„ ๐™…๐˜ผ๐™‚๐™๐™‰๐™‚

Vita C Shaklee dihasilkan dari corn starch , iaitu sumber ASLI vitamin C

๐ŸŠ KAEDAH ๐™Ž๐™๐™Ž๐™๐˜ผ๐™„๐™‰๐™€๐˜ฟ ๐™๐™€๐™‡๐™€๐˜ผ๐™Ž๐™€

Ini yang super duper best ! Vitamin C capsule tu akan dilepaskan ke dalam badan secara perlahan lahan - selama 5 jam untuk memastikan korang akan mendapat khasiat vitamin c disaat korang memerlukannya . 1 jam : khasiat 1.5 biji oren tau !

๐ŸŠ MENGANDUNGI ๐˜ฝ๐™„๐™Š๐™๐™‡๐˜ผ๐™‘๐™Š๐™‰๐™Š๐™„๐˜ฟ๐™Ž

Mengandungi 120mg bioflavonoids untuk membantu penyerapan vitamin c yang lebih berkesan

Yang paling penting vitamin c shaklee memang selamat , halal & 100% effective .

๐ŸŠ ๐Ÿ๐Ÿ–๐ŸŽ ๐๐ˆ๐‰๐ˆ

Tak sangka bayar 1 botol untuk 6 bulan ๐Ÿฅฒ
Dah la harga tak sampai RM100๐Ÿ˜ฑ

๐Ÿ“ฒwww.wasap.my/601114972695/VitC

Photos from Shaklee by Ayuni's post 07/10/2021

VITAMIN TERBAIK UNTUK ANAK?

Hero Kiddo Vitamin gummy bear yang fokus untuk sistem pertahanan dan boost imunity anak anak.

Hero Kiddo mengandungi ekstrak Elderberry yang tinggi antioksidan untuk tingkatkan sistem imun.
๐Ÿ’ ZERO GULA, rasa manis dari pectin
๐Ÿ’ELDERBERRY - bahan premium yang tinggi antioksidan untuk boost imunity.
๐Ÿ’PERISA SEMULAJADI dari oren, cery dan strawbery
๐Ÿ’NON GMO, tanpa gluten dan Vegan
๐Ÿ’Tinggi nutrient penting yang fokus pada sistem imun anak anak - *VITAMIN C, VITAMIN D & ZINC*.

Tiada yang lebih penting melainkan pilihan yang terbaik untuk kesihatan anak anak.

๐Ÿ’ Sesuai untuk anak anak dan dewasa yang tidak boleh telan pil untuk bantu mereka tingkatkan sistem imun badan.

Utk dapatkan Gummy Bear Bervitamin ni bole direct whatsapp ya โคต๏ธ
๐Ÿ“ฒwww.wasap.my/601114972695/NakHeroKiddo

Sama-sama kita lindungi anak-anak kita โ™ฅ๏ธ

Photos from Shaklee by Ayuni's post 07/10/2021

๐Ÿ“Œ HERBAL BLEND SHAKLEE!! ๐Ÿ˜

HERBAL BLEND ni merupakan cream all in one untuk kulit kite tau. Fungsinye sangat banyak, jom tengok satu-satu ๐Ÿ˜„

๐ŸŒน melembutkan kulit / tumit kasar @ pecah
๐ŸŒน merawat ruam susu / ruam panas / ruam lampin / muka / kepala .
๐ŸŒน menghilangkan luka dan merawat eczema
๐ŸŒน melegakan gigitan serangga / nyamuk
๐ŸŒน merawat kulit gatal
๐ŸŒน menghilangkan parut jerawat / parut chicken pox
๐ŸŒน losyen harian untuk kulit kering
๐ŸŒน krim urut badan lenguh
๐ŸŒน merawat kesan luka melecur
๐ŸŒน melegakan badan / kepala ketika tidak sihat
๐ŸŒน merawat eczema dan gatal-gatal akibat gigitan serangga
๐ŸŒน baik untuk demam ( disapu di seluruh badan dan setengah jam akan berpeluh bermakna badan sedang respons pada krim tersebut bagi mengeluarkan haba berlebihan dalam badan)
๐ŸŒน membuang angin pada perut bagi memberi keselesaan pada perut anda
๐ŸŒน membuang selulit serta memecahkan lemak berlebihan

www.wasap.my/601114972695/herbalblend

06/10/2021

Penting ke ambik supplement?

Di zaman sekarang, saya boleh katakan, supplement adalah WAJIB utk dimasukkn dlm list harian kita.

Dgn quality of our Food yg semakin low, dgn quality of environment yg semakin tercemar.

So utk dpt kan enough nutrition, nak atau tidak, kita perlu TOP UP dgn Supplement.

Otherwise, mungkin ada sistem badan yg tidak mampu berfungsi dgn baik.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - -- - - - - - - -

Dalam Shaklee, apa yg ditekankan bukanlah kena ambik supplement sahaja.

Tetapi yg Shaklee highlight adalah:

1) Exercise

2) Control level of stress

3) Eat healthily

4) Supplement wisely

Supplement jatuh kpd no 4.

Meaning to say, u cannot rely on Supplement semata utk hidup sihat.

U kena seimbang 3 perkara lagi.

Tujuan Supplement adalah untuk menampung Nutrisi gap dalam badan.

Kenapa nak kena lengkap kan Nutrisi??

Supaya setiap satu SISTEM dalam badan dapat berfungsi dgn sebaiknya.

Ibarat jigsaw puzzle di bawah. Kalau lompong, maka fungsi pun terjejas.

Kalau kita rasa kita boleh ambil real food yg mencukupi SETIAP HARI (complete semua Vit A, C, E, Protein etc) so x payah dah nk ambik supplement.

Tetapi di zaman moden ini, adakah kita yakin kita MAMPU nak sediakan zat yg mencukupi utk badan?

Yerlah, hari2 bau asap kereta, hari2 makan makanan berminyak, garam tinggi, hari2 minum air manis...

Maka nak atau tidak, kita mmg kena top up dgn Supplements.

Note: kalau u main puzzle, nak ke ada yg lompong? ๐Ÿ˜Š

Want your business to be the top-listed Beauty Salon in Kemaman?
Click here to claim your Sponsored Listing.

Category

Telephone

Website

Address


Kemaman
24000