Sleemo coffee Ekinazam
Hai . sy ekin , Trusted Seller �
Berminat dengan sleemo Coffee boleh terus wasap ye � wasap.my/
Gane nak tukar nama page ni 🥹
24/08/2022
Sleemo Coffee ... ☕️
😘 NAK BADAN PERSIS ANAK DARA??? Aauuuuuummmmm!!! 😘
😉 RASAI KEHEBATAN sleemo coffee & Sleemo chocolate !!! Confirm suami makin sayang!!! 😍
📌kopi bukan sebarang kopi, yang dulu tak minat kopi terus terpukau dengan rasa kopi Lain org lain cita rasanya... Betul takk... Yg pastinya, dah beratus2 testimoni yg dah berjaya...
* berat badan turun
* aset dalaman mantap
* mengawal selera makan
* hubungan suami isteri makin rancak
22/05/2022
Nampak macam sedap sangat kan? Memang sedap pun..
Menjadi pun menjadi tau.. sekali test, xnak tukar dah yang lain😋😋
22/05/2022
Bahaya² sleemo coffee nie, buat cik abang naik geram..asyik pandang jer..😜😜
22/05/2022
tgh cari idea nk wat bsns on9 .
tp nk cr yg mudah close sale dan repeat tinggi..
jom jd part of team sleemobeauty under teamekinazam
bermodal 1️⃣5️⃣0️⃣ je...nk wat minum sdri pon lbh jimat🤗
22/05/2022
Pagi
TANDA USUS KOTOR‼️
Cuba korang cek korang ada tak tanda-tanda macam ni :
-Senang naik berat
-Susah turun berat
-Badan / mulut berbau
-Cepat letih/ lesu
-Senang hilang fokus
-Kulit kusam and berjerawat
-Masalah percernaan
Itu semua tanda tanda usus kita kotor. Korang kalau ada masalah macam kt atas , wajib bersihkan usus dulu.
bila usus bersih badan pon sihat.. pastikan kite jaga usus dgn baik..kalau ada simptom2 kerap najis berdarah ,sakit kepala,sembelit,lesu xbermaya tu..cepat2 la rawat usus tu..
wasap.my/60139854958
Click here to claim your Sponsored Listing.
Category
Website
Address
Kemaman
