Sleemo coffee Ekinazam

Sleemo coffee Ekinazam

Share

Hai . sy ekin , Trusted Seller �
Berminat dengan sleemo Coffee boleh terus wasap ye � wasap.my/

30/04/2025

Gane nak tukar nama page ni 🥹

Photos from Sleemo coffee Ekinazam's post 24/08/2022

Sleemo Coffee ... ☕️

😘 NAK BADAN PERSIS ANAK DARA??? Aauuuuuummmmm!!! 😘

😉 RASAI KEHEBATAN sleemo coffee & Sleemo chocolate !!! Confirm suami makin sayang!!! 😍

📌kopi bukan sebarang kopi, yang dulu tak minat kopi terus terpukau dengan rasa kopi Lain org lain cita rasanya... Betul takk... Yg pastinya, dah beratus2 testimoni yg dah berjaya...

* berat badan turun
* aset dalaman mantap
* mengawal selera makan
* hubungan suami isteri makin rancak

22/05/2022

Nampak macam sedap sangat kan? Memang sedap pun..

Menjadi pun menjadi tau.. sekali test, xnak tukar dah yang lain😋😋

22/05/2022

Bahaya² sleemo coffee nie, buat cik abang naik geram..asyik pandang jer..😜😜

Photos from Sleemo coffee Ekinazam's post 22/05/2022

tgh cari idea nk wat bsns on9 .
tp nk cr yg mudah close sale dan repeat tinggi..
jom jd part of team sleemobeauty under teamekinazam
bermodal 1️⃣5️⃣0️⃣ je...nk wat minum sdri pon lbh jimat🤗

22/05/2022

Pagi

21/05/2022

TANDA USUS KOTOR‼️

Cuba korang cek korang ada tak tanda-tanda macam ni :

-Senang naik berat
-Susah turun berat
-Badan / mulut berbau
-Cepat letih/ lesu
-Senang hilang fokus
-Kulit kusam and berjerawat
-Masalah percernaan

Itu semua tanda tanda usus kita kotor. Korang kalau ada masalah macam kt atas , wajib bersihkan usus dulu.

bila usus bersih badan pon sihat.. pastikan kite jaga usus dgn baik..kalau ada simptom2 kerap najis berdarah ,sakit kepala,sembelit,lesu xbermaya tu..cepat2 la rawat usus tu..

wasap.my/60139854958

Want your business to be the top-listed Beauty Salon in Kemaman?
Click here to claim your Sponsored Listing.

Website

Address


Kemaman