Numi HQ

Numi HQ

Share

Haii semuaa ,nak beli item numi skincare boleh pm ain yaa, pastinyaa original HQ

15/12/2022

JERAGAT PUDAR DENGAN HANYA 30 HINGGIT 😱

Setiap hari stress tak tahu nak pakai produk apa untuk hilangkan jeragat. Dah macam macam produk cuba, dari mahal ke murah tapi still jeragat tak pudar. Makin hari makin terang & melarat. 😰

Rupanya ada serum yang betul betul boleh rawat masalah jeragat ni. Menyesal baru kenal serum jeragat ni. Nampak macam produk mahal, tapi harga tak sampai 30 hinggit. Lepas ni confirm repeat 2 3 botol. 🀭

Siapa sini teringin nak cuba Numi Serum? Cer komen πŸ™‹β€β™€οΈ

15/12/2022

Night skincare routine βœ…

Sebelum tidur, kena pastikan muka dan kulit dalam keadaan bersih tau. Make sure uols dah buat skincare routine dengan Numi Skincare kalau nak kulit sihat & flawless. ☺️

Kalau uols nak tau harga untuk dua item ni sangat mampu milik which is rm49.90 je. Nak cantik tak perlu spend sampai beratus uols. Yang penting kena konsisten. Btw, good night semua. ❀️



Nak set numi boleh pm ain

www.wassap.my/60169419082/setnumi

12/12/2022

AKHIRNYA DAH JUMPA PRODUK YANG SERASI 😍

Dah lama ifa cari produk yang dapat pulihkan masalah jerawat dia. Tiap hari stress bila tengok diri sendiri dekat cermin, sampai tak sanggup nak keluar jumpa kawan kawan.

Tapi sejak dijodohkan dengan sabun jerawat & Numi serum, jerawat yang bertandang di wajah dia dah lesap πŸ˜€ Katanya yang paling best sabun jerawat sebab berangin & fresh je lepas pakai. So ualls wajib try tau 2 item yang jadi kegilaan ramai ni 😍

Siapa lagi nak iols bantu pulihkan skin jerawat? Cepat komen "nak" sekarang !

12/12/2022

NUMI SKINCARE ROUTINE πŸ’‹

Harini dah cuci muka belum tu? Jangan lupa cuci muka dengan tau nanti barulah kulit tak kusam jerawat pon tak berani nak munculkan diri πŸ˜†

Yelah hari-hari kena sapu dengan mahu tak hilangkan diri. Apa yang bestnya kita panggil sebab bila pakai sejuk macam kena ais batu 😁

Siapa yang pernah try ni cepat komen dibawah atau yang baru nak cuab cubaa dm jer tepi πŸ‘ŒπŸ˜‰

04/12/2022

Sudah ! Aku dah penat 😭

Siapa pernah alami masalah skin breakout macam Sasa? Yang pernah alami je tau perit dan down macam mana. Masa ni nak keluar rumah & jumpa kawan pun malu. Makin dijaga makin teruk jadinya. 😣

Sasa dah penat buang masa dan duit cuba produk mahal. Kalini Sasa tawakal je cuba sabun jerawat murah ni. Tak sangka sabun 20 hinggit ni jugak yang boleh ubah kulit wajah Sasa. Alhamdulillah sekarang Sasa dah bebas dari masalah skin breakout. Nak keluar pun makin confident. 😁

Mana nak dapat produk mampu milik dan berkualiti macam ni. So korang yang nak cantik tapi bajet ciput, cepat order sabun jerawat sekarang ! 😍

04/12/2022

CUBA DULU BARU TAHU β€ΌοΈπŸ˜

Lain produk lain cara pengelohan dan keberkesanan dia, ada yang sesuai sangat sampai takmau tukar langsung.. kan kan?

Sama juga dengan nih mostly NUMI lover harini dari nak cuba jer terus guna tak tukar lain πŸ˜†

Korang yang ada masalah jerawat helok sangat cuba nih kita cuba mana tahu miss j terus lesap 😁. Jom grab now !!

04/12/2022

EASY SKINCARE ROUTINE ‼️

Hyee gais selamat berhujung minggu, walaupun weekend tak pergi mana-mana skincare jangan lupa tau πŸ˜‰

Tak keluar rumah tak semestinya tak perlu pakai skincare, wajib pakai yer barulah skin kite sentiasa terjaga rapi, korang guna je 3 beradik nih pon dah okey.. alright? 😘

04/12/2022

"DULU NAK SENYUM PUN MALAS" - Puan Intan

Nak senyum pun malas bila tengok jerawat penuh dekat muka betul tak? Orang luar selalu pandang aneh dekat kita bila skin breakout teruk. Macam kita dah buat satu kesalahan yang besar kan? 😒 Siapa pernah alami situasi macam ni? πŸ™‹β€β™€

Taktahu nak sorok muka dekat mana dah bila terjumpa member dekat luar. Malu sangat sampai taknak keluar rumah jumpa dengan sape sape 😫 Kita tak minta pun skin jadi macam ni!

Tapi nasib baik Puan Intan beranikan diri untuk cuba produk dari Numi ni. Dari hari ke hari, Puan Intan macam tak percaya dekat produk Numi ni. Dengan harga hanya bawah 50 ringgit tapi kesannya sangat power! Jerawat yang degil pun tak berani nak landing sekarang. ☺️

Korang yang ada masalah breakout tapi bajet ciput? Elok sangat try ni. Sangat recommended ! πŸ‘

03/12/2022

Nak grow dalam bisnes itu susah, tapi nak sustain itu lagi susah. Karakter diri sendiri itu sendiri sangat penting sebab kita yang drive kita punya bisnes dan kita lah mesti sentiasa push diri kita.

Assalamualaikum, selamat pagi 😍

22/11/2022

SAMPAH HITAM DALAM SABUN 😱

Terkejut first time jumpa sabun macam ni. Bukak je parcel tengok dalam sabun ni penuh dengan sampah hitam. Nak pakai pun takut 😒 Nasib baik seller dah explain awal awal. 🀭

Kalau uols nak tau benda hitam dalam sabun tu adalah serbuk kulit kayu manis. Kulit kayu manis boleh bantu untuk kecutkan jerawat uols tu. So, untuk yang first time nak cuba jangan takut ya. Semua bahan kandungan dalam sabun ni selamat & tak bahaya. πŸ€—

Uols ada apa apa soalan pasal sabun jerawat? Drop soalan korang di ruangan komen. Nanti iols jawab 😎

22/11/2022

JIMAT DAPAT, KULIT SIHAT PUN DAPAT 😍

Ada ke kat sini nak kulit sihat & cantik tapi kedekut? 😜 Nak spend duit untuk skincare pun berkira kira tapi jealous tengok skin orang lain makin glowing πŸ˜’

Ni sis nak share cara jimat bila ualls guna sabun Numi ni. Dengan melabur hanya 20 hinggit tapi boleh jimat berminggu minggu tau penggunaan sabun ni.

Ualls potong je sabun tu untuk 3 atau 4 bahagian. Then guna la setiap bahagian tu satu per satu. Nak share dengan family pun boleh 😁

Siapa selalu buat macam ni? Cuba komen "saya" dekat bawah 😚

17/11/2022

BOLEH KE CUCI MUKA DENGAN BILAS DENGAN AIR JER? πŸ€”

Bila kita tak cuci muka dengan pencuci muka ia akan menyebabkan pori tersumbat dan akan munculnya masalah lain. Nanti kulit muka akan bermasalah tau.

Terutama yang ada masalah jerawat janganlah tak guna sabun muka kesian kulit muka tuh 😞

Jadi cepat cepat cegah okay, kalau taktahu nak pakai apa korang cuba jer dulu nih mana tahu sesuai kan? belum cuba belum tahu☺️

Want your business to be the top-listed Beauty Salon in Kemaman?
Click here to claim your Sponsored Listing.

Category

Address


Kemaman