Ufora Skincare Hq

Ufora Skincare Hq

Share

Ain Beauty Shop is LIVE | TikTok 03/06/2024

https://vt.tiktok.com/ZSYrDGT1J/

Korang nak beli ufora bolej beli dekat tiktok tauu ❤️

Ain Beauty Shop is LIVE | TikTok Jom shopping🔥. Check out Ain Beauty Shop LIVE videos on TikTok! Watch, follow, and discover the latest content from Ain Beauty Shop.

Photos from Ufora Skincare Hq's post 29/04/2024

Nampak tak tu stock kita tengah bersusun. Separuh FF dah sampai ke HQ Kelantan.
Ni separuh masih di warehouse Ufora KL.
Kita tunggu siap dari kilang. baru kita gerak sekali naik lori hantar ke HQ Kelantan 💃💃🔥
READY dah ke anak2 ku nk buat duit kepuk2.
Jom guys join team2 ufora buat duit kepuk2.. Buat saving kaw2. product demand luar biasa, repeat order luar biasa.
Yang penting UNTUNG BESARRR‼️💪🏼

Photos from Ufora Skincare Hq's post 11/01/2024

Gilo lah MOQ serum Ufora, profit untung tinggi gilaa wey ! dengar kata packaging Serum Ufora pun ala ala packaging international dah, exclusive gila. Yangg nak join buatt duit meh pm lia..lia masih open lagi Droship/agent uollls 😘.

Berminat nk join team ufora pm

www.wassap.my/0169419082/jointeam

Photos from Ufora Skincare Hq's post 11/01/2024

Exclusive….

Tadaaaaa‼️
Cantik tak botol serum kita kali nie?

Patutla pakai kulit muka makin tegang, anjal… Tengoklah ingrediants yang ada dalam serum nie👇🏻

Hamamelis Virginiania Extract 9.o%
Tranexamic Acid 1.2%
Alpha Arbutin 1.2%
Collagen 1%

Sikit hari je lagi nie, korang yang nak boleh booking sekarang.

http://www.wasap.my/60169419082/BookingSerum

06/01/2024

Gilo lah MOQ serum Ufora, profit untung tinggi gilaa wey ! dengar kata packaging Serum Ufora pun ala ala packaging international dah, exclusive gila. Yangg nak join buatt duit meh pm lia..lia masih open lagi Droship/agent uollls 😘.

Berminat nk join team ufora pm

www.wassap.my/0169419082/jointeam

06/01/2024

Ilmu adalah kunci kepada pintu keluar daripada cabaran yang kita hadapi dalam hidup. Cari dan gunakan kunci ilmu yang betul, ya.

Selamat Pagi Semua 🥰

Photos from Ufora Skincare Hq's post 31/12/2023

Alhamdulillah setel stok untuk agih ke team 🤲🥰

Stok Yang masuk dengan HQ terus sold out Dan ada Kita mintak tolong jugak Yang Kita dah Beli ngan Dia POS ke team Kita 😭 sebab tak cukup stok 😂

Best kan Jual barang laku keras, masuk je terus salam sold out 🔥 Stok tak perlu simpan Dalam bawah katil ‼️

Jom korang ain ajar korang camane nak buat duit ngan ufora ,koman2 sebulan awak Akan dapat RM 1000 busuk2 la ain BAGITAHU tau.SO JOM join ain .insyallah ain Akan guide korang 🔥

www.wassap.my/60169419082/joinufora

31/12/2023

Done pickup stok dekat HQ bernilai RM 20,000 ! semua dah bertuan, kepunyaan team . Ramai betul yang fanatik dengan dia nie, sampai berebut 😂.

Dengar dengar kata dekat HQ stok dah salam Sold Out dah ! Kalau habis yang ni maka kena tunggu lah 2 bulan lagi. Yang tak sempat nak grab jangan nangis bucu katil tau😜

Korang bayangkan kalau jual ufora untung per set pon dah dapat RM 40 dah la senyap close customer tau 🔥 So korang Masih Ragu Ragu lagi ke ,jom let goo 2024 Kita pecut sama2 tau !

Ain Masih lag open team Yang mana nak join team ain ,insyallah Kita pulun selagi boleh pulun 🔥

www.wassap.my/60169419082/jointeamufora

Photos from Ufora Skincare Hq's post 28/12/2023

Tak lama lagi nak masuk 2024, tinggal beberapa hari je lagi ! makin mencabar anak anak naik sekolah, raya lagi banyak nak keluarkan duit. Saving kita pun adakala terpakai juga tapi jangan risau, Ain masih open Agen Stokis.

4 item akan ready 2024 so semakin tinggi profit keuntungan Level Agen boleh 1 set rm50+ tau. Bisnes Ufora Skincare lah paling tinggi keuntungan tak rugi kalau ualls join, banyak lagi kelebihannya 💜.

Jom join family ufora jangn jadi orang yang menuggu. tapi jadi orang yang bermula dan cepat buat tindakan 💪🏼

Photos from Ufora Skincare Hq's post 13/10/2023

Gelombang FACIAL FOAM pepel bakal GEGAR‼️

Tak sabar nak tunggu die landing esok. Tapi team dah menggelupor mintak setok. Mana tak nya dorang yang baru nak bermula boleh hanya submit 10pcssahaja.

Dengan minimum 10pcs dah boleh rege ejen tau. Ramai duk risik risik tanya gelombang pepel ni ape. Ehhh uols tau tak foam die yang gebu tu sekali landing kt muka uols terus rasa p**i gebu lembut licin.

Siapa yang dah tak sabar nak sambut kehadiran FACIAL FOAM pepel ni? 🙋🏼‍♀️ Yang pasti catu is poreber deh. Haaaa tu dia. Kita pecuttt.

Bismillah 🤲🏻

04/10/2023

Stock MADER DAILY TREATMENT dah selamat mendarat tau gaiss‼️.

Sapa yang nak shopping, nak join teamss.
Boleh roger tau... Sebab kat hq salam sold out dah ye. Skarang nak boleh piyem ye.sebab mader treament catu teruks jugak.saper nak gran cepat² ye takut kehabisan

Killer dalam Ufora adalah this one,daily treatment Ufora.Gaiss ,bukan biasa2 ya krim dia.Satu krim nie boleh guna siang dan malam.Bantu kecutkan jerawat,pudarkan jeragat ,kecilkan pori ..Eh banyak lagi laa..

Nak grab boleh ain ws wokayy!! 😘😘😘
www.wasap.my/60169419082/mader

MODAL TEAMS SERENDAH 10 UNIT SAHAJA 💜

Photos from Ufora Skincare Hq's post 27/09/2023

Alhamdulillah syukur.. dibanjiri feedback2 dari pengguna ufora.
Sejak ufora viral..ramai pengguna baru mengguna ufora skincare. so far Alhamdulillah feedback semua s**a dengn facial foam ufora, treatment cream & sunscreen..
💜 Tq yang sentiasa support brand ufora 🥰

Want your business to be the top-listed Beauty Salon in Kemaman?
Click here to claim your Sponsored Listing.

Category

Address


Kemaman