Anie anie beauty
Annie beauty spa facial home to home
11/04/2022
WOW😱...Bestnye jerawat makin kurang kulit makin cerah....nak ke x nak meh sini kak ani gosok2 kan muka tu dgn facial treatment yg super gila ni..😍😍
Sebarang pertanyaan blh piyeam kak Ani di sini
Jommm jommm
01/03/2022
25/02/2022
19/02/2022
08/02/2022
JOM FACIAL DARI Anie anie beauty MOBILE SPA ❤
PERKHIDMATAN TERUS KE RUMAH ANDA
💋 *FACIAL TREATMENT + VSHAPE +UPLIFTING*
👉🏻cleansing milk
👉🏻cleanser foaming
👉🏻remove whitehead& blackhead
👉🏻deep care cone srcub water
👉🏻massage ginseng(anti aging)
👉🏻face massage:
🌹Growming
🌹Presure point
👉🏻ENTERNAL BEAUTY MECHINE:
🌹Uplifting
🌹V-shape face
👉🏻blancing toning
👉🏻essence creme
💆KELEBIHAN:
✅Meruncingkan muka
✅Hilangkn doublechin&eyebag
✅Tegangkan muka
✅Menyerikan wjh yg kusam
✅Merawat hingga 3lapisan kulit wajah
✅Terus nmpk kesan dgn sekali treatment
✅Skincare organic & mesin ENTERNAL BEAUTY yg berkualiti
--------------------------------------
PROMOSI 50% untuk 20 yang terawal !!
Anda hanya perlu PM kami guna link di bawah.
📲www.wasap.my/60167761353/nakfacial
📲www.wasap.my/60167761353/nakfacial
📲www.wasap.my/60167761353/nakfacial
Atau
Komen NAK FACIAL sekarang di bawah.
Komen NAK FACIAL sekarang di bawah.
Komen NAK FACIAL sekarang di bawah.
HAPPY FACIAL!
KENAPA PERLU BUAT RAWATAN MUKA / FACIAL TREATMENT?
Kulit kte ada 4jenis
🔰Kering
🔰Berminyak
🔰Kombinasi
🔰Sensitif
Setiap hari kte perlu cuci muka sekurg-kurgnye 2kali. Tp sekadar cuci tonyoh muka, xkan cukup utk buang kotoran yg dah lama membiak. 🙈
Rawatan muka /facial perlu di buat sebulan sekali atau 2mggu sekali.
Bertujuan utk buang segala kotoran akibat dari pencemaran atau makeup yg xdpt di bersihkan dgn sempurna bagi mengelakkan masalah spt jerawat, ruam, bintik hitam,jeragat dll.
Kalau korang rasa kesihatan dan kecantikan penting. Jd kan satu amalan setiap bulan korang utk buat rawatan muka/facial treatment. Murahhhh sgt n berbaloi sgt...
Pelbagai rawatan disediakan di Anie Anie Beauty Home Spa
➡ Normal Facial
➡ Facial Detox
➡ Facial Sensitive
➡ Facial Jerawat
➡ Facial Hydration
➡ Facial Anti Age Recovery
➡ Maridian Pathways Facial
➡ Facial Vshaping & Lifting
20 booking slot terawal akan mendapat pengurangan harga RM10 dan juga Free Gift..
So cepat² contact kak anie
Whatsapp ➡ http://www.wasap.my/60167761353
utk booking @ pertanyaan
06/02/2022
Click here to claim your Sponsored Listing.
Category
Contact the business
Telephone
Website
Address
Geliga Pantai 4
Kemaman
