Anie anie beauty

Anie anie beauty

Share

Annie beauty spa facial home to home

11/04/2022

WOW😱...Bestnye jerawat makin kurang kulit makin cerah....nak ke x nak meh sini kak ani gosok2 kan muka tu dgn facial treatment yg super gila ni..😍😍
Sebarang pertanyaan blh piyeam kak Ani di sini

21/03/2022

Jommm jommm

01/03/2022

25/02/2022
19/02/2022

08/02/2022

JOM FACIAL DARI Anie anie beauty MOBILE SPA ❤
PERKHIDMATAN TERUS KE RUMAH ANDA

💋 *FACIAL TREATMENT + VSHAPE +UPLIFTING*
👉🏻cleansing milk
👉🏻cleanser foaming
👉🏻remove whitehead& blackhead
👉🏻deep care cone srcub water
👉🏻massage ginseng(anti aging)
👉🏻face massage:
🌹Growming
🌹Presure point

👉🏻ENTERNAL BEAUTY MECHINE:
🌹Uplifting
🌹V-shape face
👉🏻blancing toning
👉🏻essence creme

💆KELEBIHAN:
✅Meruncingkan muka
✅Hilangkn doublechin&eyebag
✅Tegangkan muka
✅Menyerikan wjh yg kusam
✅Merawat hingga 3lapisan kulit wajah
✅Terus nmpk kesan dgn sekali treatment
✅Skincare organic & mesin ENTERNAL BEAUTY yg berkualiti

--------------------------------------
PROMOSI 50% untuk 20 yang terawal !!

Anda hanya perlu PM kami guna link di bawah.

📲www.wasap.my/60167761353/nakfacial
📲www.wasap.my/60167761353/nakfacial
📲www.wasap.my/60167761353/nakfacial

Atau

Komen NAK FACIAL sekarang di bawah.
Komen NAK FACIAL sekarang di bawah.
Komen NAK FACIAL sekarang di bawah.
HAPPY FACIAL!

07/02/2022

KENAPA PERLU BUAT RAWATAN MUKA / FACIAL TREATMENT?

Kulit kte ada 4jenis
🔰Kering
🔰Berminyak
🔰Kombinasi
🔰Sensitif

Setiap hari kte perlu cuci muka sekurg-kurgnye 2kali. Tp sekadar cuci tonyoh muka, xkan cukup utk buang kotoran yg dah lama membiak. 🙈

Rawatan muka /facial perlu di buat sebulan sekali atau 2mggu sekali.

Bertujuan utk buang segala kotoran akibat dari pencemaran atau makeup yg xdpt di bersihkan dgn sempurna bagi mengelakkan masalah spt jerawat, ruam, bintik hitam,jeragat dll.

Kalau korang rasa kesihatan dan kecantikan penting. Jd kan satu amalan setiap bulan korang utk buat rawatan muka/facial treatment. Murahhhh sgt n berbaloi sgt...

Pelbagai rawatan disediakan di Anie Anie Beauty Home Spa

➡ Normal Facial
➡ Facial Detox
➡ Facial Sensitive
➡ Facial Jerawat
➡ Facial Hydration
➡ Facial Anti Age Recovery
➡ Maridian Pathways Facial
➡ Facial Vshaping & Lifting

20 booking slot terawal akan mendapat pengurangan harga RM10 dan juga Free Gift..

So cepat² contact kak anie

Whatsapp ➡ http://www.wasap.my/60167761353
utk booking @ pertanyaan

06/02/2022

Want your business to be the top-listed Beauty Salon in Kemaman?
Click here to claim your Sponsored Listing.

Telephone

Website

Address


Geliga Pantai 4
Kemaman