AINAA Beauty Kemaman
Stokis Usahawan ainaa beauty
Seorang remaja yang teringin sangat nak jadi “ Model “ tapi disebabkan condition wajah macamtu , dia rasa “ tak layak “
Tapi apa yang special pada Biha yang orang lain tak dapat nak buat , Biha dapat jaga Atuk dia siang dan malam
Untuk meringankan beban Ibu dia
Hebat kan dia ?
Biha , pada kami semua awak lah “ Model “ yang sangat berkualiti !
Awak sangat menginspirasikan kami 😍
Biha 1 hari nanti , Kami percaya Biha akan berjaya . Kami yakin , Biha mampu jadi Model yang berkualiti !!
Jangan berhenti bercita - cita ❤️
Jangan sedih sedih tau . Kami ada untuk bantu Biha
Next tunggu series 3 tau 😘
Mungkin sementara ni sue tak mampu nak buat apa2 macam biasa . Tapi Insha Allah sue cuba buat yang terbaik untuk customer sue . Korang doakan sue tau , semoga sue cepat2 baik ☺️
SOMETHING SPECIAL FOR MY TEAM !
Tiada apa yang bahagia selain tengok kejayaan team . Tahniah .kemaman selama berbulan dengan sue akhirnya dapat duduk sebagai Top Agent untuk bulan March .
Semoga kejayaan yang dicipta pada bulan ni akan jadi pembakar semangat untuk buat lebih lagi pada bulan seterusnya . Keep fighting 💪🏻
Sue sentiasa menyokong dibelakang !
Selama dia restock harini baru dapat jumpa . Tuan badan duduk jauh nak jumpa pun susah hihi
Korang yang mana duduk area Sri Bandi atau area dekat-dekat dengan sana boleh rogerr je kalau nak dapatkan Ainaa Beauty tau 💓
Cod & postage everyday !
SANGGUP GUNA DUIT SIMPANAN SEBAB NAK PAKAI AINAA 🥺
Siyes terharu sangat dengan ima ! Ima guna duit simpanan dia sebab nak beli Ainaa , dia cakap dah lama nak pakai sebelum ni tapi tak kesampaian lagi
Ima bukan pakai sorang2 tapi kakak dia pun pakai tau !
Thank You ima sudi beli dengan sue dan percayakan service sue . Semoga dapat skin yang cantik dan sihat 😍
SANGGUP GUNA DUIT SIMPANAN SEBAB NAK PAKAI AINAA 🥺
Siyes terharu sangat dengan ima ! Ima sanggup guna duit simpanan dia sebab nak beli Ainaa . Dia cakap dah lama nak pakai tapi tak kesampaian lagi
Ima bukan pakai sorang2 tapi kakak dia pun pakai tau !
Thank You ima sudi beli dengan sue dan percayakan service sue . Semoga dapat skin yang cantik dan sihat 😍
30/03/2021
Selagi kita bergantung kepada Allah . Sungguh kita takan pernah jumpa perkataan kecewa dalam hidup kita . Yang penting , kita kena YAKIN 😊
TAK KIRA MASA , TAK KIRA HUJAN , PANAS KU TETAP MENCARE REZEKI
Terima kasih customer walaupun lewat cod selalu faham and cakap “ takpa “ . Terima kasih jugak sebab sentiasa support sue dan team
Sue doakan semoga korang semua dimurahkan rezeki dan dipermudahkan segala urusan . Amin
THANK YOU QIS REPEAT DENGAN SUE . MALAM NI QIS REPEAT 1 SET ESSENCIAL CARE DAN 1 SET PREMIUM CARE TAU ! 😍
Kalau korang nak tahu set yang qis grab ada PROMO sebanyak RM27 😱 kalau nak tahu apa PROMO tu cepat2 whatsapp sue !
Click here to claim your Sponsored Listing.
Category
Telephone
Website
Address
Kemaman
24000
