AINAA Beauty Kemaman

AINAA Beauty Kemaman

Share

Stokis Usahawan ainaa beauty

30/03/2024
16/09/2023

Seorang remaja yang teringin sangat nak jadi “ Model “ tapi disebabkan condition wajah macamtu , dia rasa “ tak layak “

Tapi apa yang special pada Biha yang orang lain tak dapat nak buat , Biha dapat jaga Atuk dia siang dan malam
Untuk meringankan beban Ibu dia
Hebat kan dia ?

Biha , pada kami semua awak lah “ Model “ yang sangat berkualiti !
Awak sangat menginspirasikan kami 😍

Biha 1 hari nanti , Kami percaya Biha akan berjaya . Kami yakin , Biha mampu jadi Model yang berkualiti !!
Jangan berhenti bercita - cita ❤️

Jangan sedih sedih tau . Kami ada untuk bantu Biha

Next tunggu series 3 tau 😘

07/04/2021

Mungkin sementara ni sue tak mampu nak buat apa2 macam biasa . Tapi Insha Allah sue cuba buat yang terbaik untuk customer sue . Korang doakan sue tau , semoga sue cepat2 baik ☺️

04/04/2021

SOMETHING SPECIAL FOR MY TEAM !

Tiada apa yang bahagia selain tengok kejayaan team . Tahniah .kemaman selama berbulan dengan sue akhirnya dapat duduk sebagai Top Agent untuk bulan March .

Semoga kejayaan yang dicipta pada bulan ni akan jadi pembakar semangat untuk buat lebih lagi pada bulan seterusnya . Keep fighting 💪🏻

Sue sentiasa menyokong dibelakang !

03/04/2021

Selama dia restock harini baru dapat jumpa . Tuan badan duduk jauh nak jumpa pun susah hihi

Korang yang mana duduk area Sri Bandi atau area dekat-dekat dengan sana boleh rogerr je kalau nak dapatkan Ainaa Beauty tau 💓

Cod & postage everyday !

01/04/2021

SANGGUP GUNA DUIT SIMPANAN SEBAB NAK PAKAI AINAA 🥺

Siyes terharu sangat dengan ima ! Ima guna duit simpanan dia sebab nak beli Ainaa , dia cakap dah lama nak pakai sebelum ni tapi tak kesampaian lagi

Ima bukan pakai sorang2 tapi kakak dia pun pakai tau !

Thank You ima sudi beli dengan sue dan percayakan service sue . Semoga dapat skin yang cantik dan sihat 😍

01/04/2021

SANGGUP GUNA DUIT SIMPANAN SEBAB NAK PAKAI AINAA 🥺

Siyes terharu sangat dengan ima ! Ima sanggup guna duit simpanan dia sebab nak beli Ainaa . Dia cakap dah lama nak pakai tapi tak kesampaian lagi

Ima bukan pakai sorang2 tapi kakak dia pun pakai tau !

Thank You ima sudi beli dengan sue dan percayakan service sue . Semoga dapat skin yang cantik dan sihat 😍

30/03/2021

Selagi kita bergantung kepada Allah . Sungguh kita takan pernah jumpa perkataan kecewa dalam hidup kita . Yang penting , kita kena YAKIN 😊

28/03/2021

TAK KIRA MASA , TAK KIRA HUJAN , PANAS KU TETAP MENCARE REZEKI

Terima kasih customer walaupun lewat cod selalu faham and cakap “ takpa “ . Terima kasih jugak sebab sentiasa support sue dan team

Sue doakan semoga korang semua dimurahkan rezeki dan dipermudahkan segala urusan . Amin

27/03/2021

THANK YOU QIS REPEAT DENGAN SUE . MALAM NI QIS REPEAT 1 SET ESSENCIAL CARE DAN 1 SET PREMIUM CARE TAU ! 😍

Kalau korang nak tahu set yang qis grab ada PROMO sebanyak RM27 😱 kalau nak tahu apa PROMO tu cepat2 whatsapp sue !

Want your business to be the top-listed Beauty Salon in Kemaman?
Click here to claim your Sponsored Listing.

Telephone

Website

Address


Kemaman
24000