Confinement Lady By Adyla

Confinement Lady By Adyla

Share

https://wa.me/c/60145491457
✅Confinement Lady
✅Pakej Pantang
✅Urutan Tradisional
✅Bekam
✅Spa Muka
✅Salon Rambut
✅bOdy Scrub
✅Sauna Herba
✅Aura Pengantin

Photos from Confinement Lady By Adyla's post 12/07/2024

Assalamualaikum
Minggu Tradisional spa & Confinement Lady By Adyla
Ad bt promosi ye
Hanya di spa
Jom tekan link n save usha2

https://wa.me/c/60145491457

View KESIHATAN DAN KECANTIKAN's catalogue on WhatsApp 12/07/2024

Assalamualaikum
Minggu Tradisional spa & Confinement Lady By Adyla
Ad bt promosi ye
Hanya di spa
Jom tekan link n save usha2
https://wa.me/c/60145491457

View KESIHATAN DAN KECANTIKAN's catalogue on WhatsApp Learn more about their products and services

View KESIHATAN DAN KECANTIKAN's catalogue on WhatsApp 08/07/2024

MENCARI PAKEJ PANTANG YG TRADISIONAL dlu? Meh SINI booking kt Confinement Lady By Adyla

Bukan pantang je ad mcm2 lah

https://wa.me/c/60145491457

View KESIHATAN DAN KECANTIKAN's catalogue on WhatsApp Learn more about their products and services

08/07/2024

Jadi suami ni, jangan sesekali hina isteri...sebab bila kita hina dia, dia dah susah nak taat pada kita....
Jadi suami ni, jangan sesekali naik tangan kat isteri...sebab bila kita naik tangan kat isteri, isteri susah dah nak hormat kita...
Jadi suami ni, jangan sesekali bohong atau tipu isteri...sebab bila kita bohong atau tipu isteri, dia dah susah nak percaya kita lagi...
Jadi suami ni, jangan sesekali curang dengan isteri...sebab bila kita curang dengan isteri, isteri takkan jadi sama macam dulu lagi...susah dah nak cantumkan hati dia yang hancur tu...nak dia layan kita macam dulu pun susah...
Jadi?
Jadi suami itu mudah, jangan disukarkan dengan pukul isteri, berkasar,hina isteri, bohong isteri dan curang dengan isteri...
Jadilah suami yang mithali!😊
Kredit: Kurnia Pelangi

08/07/2024

Customer selalu Tanya 💁
" Urut ni sebaiknya berapa lama sekali? "

Pada pendapat kekwaa kalau nak badan cargas, urat saraf elok & perjalanan darah lancar..💃
Mengurut lah sebulan sekali atau paling² kurang 2bulan sekali😜

Sebab WANITA zaman now bukan setakat buat kerja rumah, kita juga bekerja plus banyak tanggungjawab & bebanan yang kita galas 🥹

Stress, letih, lesuuu, depression & anxiety‼️

jadinyaa kenapa tidak ?
60minit, 90minit, 120minit mungkin takdapat meringankan tanggungjawab & bebanan tersebut tetapi inshaallah...
A good MASSAGE can give you a very deeeeeepppp REST & RELAX🌬️

Mengurut ni juga adalah oxytocin booster sebab melalui sentuhan kita dapat merangsang hormon gembira, bahagia 😍
Baru lah lepas mengurut emosi stabil
Nampak anak buat sepah rumah, SENYUM
Nampak suami tak tolong buang sampah pun, SENYUM

Photos from Resepi Khairul Aming Fans's post 18/06/2024
Want your business to be the top-listed Beauty Salon in Kemaman?
Click here to claim your Sponsored Listing.

Telephone

Website

Address


579-2A Kampung Telaga Papan Kertih
Kemaman
24300

Opening Hours

Monday 08:00 - 19:00
Tuesday 08:00 - 19:00
Wednesday 08:00 - 19:00
Thursday 08:00 - 19:00
Saturday 08:00 - 19:00
Sunday 08:00 - 19:00