Farah Mary Kay

Farah Mary Kay

Share

Students in Chemical Engineering

�Perunding kecantikan Mary Kay
�Merawat masalah kulit dgn Mary Kay
�Join Mary Kay 2021 + voucher RM385
�Berminat nak scan kulit secara percuma?Klik link nii
www.wasap.my/60136580501/SayaNakMaryKay

Photos from Farah Mary Kay's post 18/06/2021

*Mary Kay Foundation*🎈

*Untuk pengetahuan semua Timewise 3D Foundation Mary Kay dah buat beribu kali kajian tentang foundation ni. Terutama kajian mengikut warna yang sesuai untuk kulit asia.*

*Foundation baru ni.*

🔹Memberi 12 jam long lasting pemakaian.
🔹Mempunyai anti kedut.
🔹Ada vitamin B3 yg bermaksud makin lama kita pakai kulit kita akan semakin cerah.
🔹Penambahan 1ml lagi. Harga tetap sama.

FOUNDATION TIMEWISE 3D ADA 2 JENIS IAITU LUMINIOUS & MATTE

✔️ LUMINOUS - Sesuai untuk kulit normal & kering

✔️ MATTE - Sesuai untuk kulit kombinasi & berminyak

Photos from Farah Mary Kay's post 18/06/2021

💦 INDULGE SOOTHING EYE GEL 💦

Siapa yg ada masalah mcm nii : ⤵️

😣 Mata sembap .
😣 Menghadap laptop terlalu lama .
😣 Lingkaran gelap bawah mata/ mata panda .
😣 Eyebag .
😣 Menangis terlalu lama .
😣 S**a berjaga malam / tak cukup tidur .

Dari mata turun ke hati 😍 .
Jom rehatkan mata korang dengan melakukan Eye Spa with Indulge Soothing Eye Gel from Mary Kay .
💧 Dapat menegang & menganjalkan kawasan bawah mata .
💧 Mengurangkan kesembapan mata.
💧 Tak perlu lagi bersusah payah hiris timun untuk ditekap pada mata . Lebih cepat & berkesan .

Want your business to be the top-listed Beauty Salon in Kemaman?
Click here to claim your Sponsored Listing.

Category

Telephone

Website

Address


Binjai
Kemaman
24000