mawarose_terengganu.mali
�Agent ID (Mrs08/06/01/03)
�Ready stock
� Free gift provided
� COD Kemaman
� Postage every
06/11/2022
Hi good morninggg Mawarose Lovers!
Hmm uols dah calit Mawarose Lipserum belum pagi ni???
WAJIB calit tauu untuk dapatkan bibir moistt and pinkishh 😍
16/02/2022
🎉 Promotion Bonus Edition & Glow Mist 💥
Bermula harini 15th Feb sehingga 28th Feb Mawarose kasi korang HARGA RUNTUH untuk semua produk Mawarose!! 🤩🤩Best tak best!
💥 Limited Time offer
Bonus edition RM4 discount!
Price from RM65 Now RM51, save RM14
💥Beauty package offer
Bonus edition + Glow mist + pouch
RM98 only discount RM6
Price from RM114 Now RM98, save RM16
Korang ade masa berapa hari je tau utk grab harga murah kaw kaw ni! Jom sama-sama cantikkan kulit biar sihat & flawless 🤍🤍
15/02/2022
🎉 Promotion Bonus Edition & Glow Mist 💥
Bermula harini 15th Feb sehingga 28th Feb Mawarose kasi korang HARGA RUNTUH untuk semua produk Mawarose!! 🤩🤩Best tak best!
💥 Limited Time offer
Bonus edition RM4 discount!
Price from RM65 Now RM51, save RM14
💥Beauty package offer
Bonus edition + Glow mist + pouch
RM98 only discount RM6
Price from RM114 Now RM98, save RM16
Korang ade masa berapa hari je tau utk grab harga murah kaw kaw ni! Jom sama-sama cantikkan kulit biar sihat & flawless 🤍🤍
Presenting our NEW LOOK Glow Mist 🤍 Nantikan our official launching pada 18th December 2021.
Apa yang bestnya our New Look Glow mist nie? 😍😍
We have improve the bottle lebih slim and handy, improbe dari segi semburan, very smooth jer bila spray.
Check out the ingredients info in this video ya😍
Spray je CANTIK TERUS girls.. Instant Glow, hydration and protection.
Onz ke onzz teruk guyss.. Cer komen sikit.. ❤️❤️
Presenting our NEW LOOK Glow Mist 🤍 Nantikan our official launching pada 18th December 2021.
Apa yang bestnya our New Look Glow mist nie? 😍😍
We have improve the bottle lebih slim and handy, improbe dari segi semburan, very smooth jer bila spray.
Check out the ingredients info in this video ya😍
Spray je CANTIK TERUS girls.. Instant Glow, hydration and protection.
Onz ke onzz teruk guyss.. Cer komen sikit.. ❤️❤️
Siapa taaak sabaaar 😍???
Nantikan pukol 6pm ni kami akan reveal New look glow mist!!! 🤍
Turn on notifications okay!
Our Best Selling and favourite Lip & cheek serum 🤍
Natural look just in 3 seconds
100,000 units sold and first lip serum in Malaysia 🔥🔥
Infused with damask rose that high in antibacterial and smoothen lip surface 🌹
check out this video for more ingredients info. Jom..
Hmm I just want to say, I DEFINITELY FALL IN LOVE WITH THESE PRODUCTS‼️ 😍😍😍
Can you spot the difference???
Superrr happyy tiap kali stock baru landing hehe 😍
26/09/2021
COMBO JIMAT CUN MELECUN‼️
Hehe tergugat ke tuu?? Uols tahu kan apa kelebihan setiap set combo ni?
HARGA COMBO SUPER JIMAT BABE!
Setiap set ada kebaikan & kelebihannyaaa 😍
Mali berani kerat jari, korang akan terpukau dengan effect product viral dari Mawarose ni 🤭🤭🤭
HOT ITEM YANG SEKALI TRY CONFIRM 24 JAM KENA ADA DALAM POKET‼️
Omg korang tengok la colour pink di bibir & p**i tuuu. Naturalnyaaaa 😍😍😍
Jom sek awok, kita cantik sambil merawat hehe jimat sangatttt!
Click here to claim your Sponsored Listing.
Category
Contact the business
Telephone
Address
Kemaman
