Sacha Face Oil HQ
Nak cari item sacha semua original hq
11/03/2023
Rata rata dah heboh minyak Sacha Inci ni baik untuk kesihatan kan. Tapi boleh ke minyak sacha inci pakai dekat muka ?
Yess bulehh sayang‼️
Sacha inci ni ada anti oxcidants taw untuk awet muka, kurangkan kedutan, kurangkan parut jerawat dan buatkan kulit lagi lebih lembap
Dan ada jugak high linoleic acid sangat sesuai untuk 'dogged pores' atau pori tersumbat dan masalah kukit berminyak
Lepas tu sacha inci ni ada high combination omega 3 dan omega 6. Boleh protect skin dari sinaran UV dan boleh kurangkan ruam pada kulit, kurangkan jerawat dan kurangkan masalah kulit kering.
TEKAN LINK UNTUK ORDER👇
http://www.wasap.my/+60199446967/sachafaceoil
14/02/2023
Gabungan Yg mantap Dua Ketul ni 😍
SunscreenSacha tekstur nya lembut, cepat meresap Dan tak Melekit. Dapat melindungi Kulit Dari Sinaran UV dan elekkan Kulit dari sunburn.
Sacha Face Oil walaupun jenis Oil Tapi Cepat sangat meresap Masok Dalam lapisan Kulit Tau. Just Titik Titik Je Atas Kulit saja Then sapu Dengan Tangan. yang ada Masalah Pori Berlubang, jerawat, Kulit Kering, kerosakkan Kulit Dari sinaran UV & sel sel Kulit Mati Memang Elok Laa Korang Cuba Face Oil ni sekali Tau 😄👍🏻
http://wasap.my/601199446967/NakSachaCombo
29/01/2023
Bila dengar perkataan 'Face Oil' mesti orang akan tak berani nak apply kat muka kan. Walhal, face oil ni bagus untuk kulit wajah.
bukan minyak yang bertekstur berat.
Sacha Face Oil adalah sejenis minyak yang ringan, bererti dia mudah meresap ke dalam kulit tanpa sumbatkan pori-pori kita.
Rata rata kastemer bagi fidbek skin makin lembut, lembab pakai nie kan. Face oil yang diperkaya dengan minyak Sacha Inchi sangat bagus untuk kulit
www.wassap.my/60199446967/sachafaceoil
25/01/2023
SEBAK BILA ORANG TEGUR MUKA AKU BERCAPUK😭
Nasib baik jumpa dengan poduk dan nie. Dalam Sacha face oil bukan sahaja diperkaya dengan minyak Sacha Inchi je taw. Tapi diperkaya jugak dengan Rose Alba oil, Lemon oil dan Peppermint oil.
Terus konsisten pakai sacha face oil dan Sacha Sunscreen, Muka terus glowing dan kulit pun makin sihat😍
Tekan Link whatsapp untuk order👇
http://www.wasap.my/60199446967/ComboSacha
11/01/2023
Wahhhh kemain yeer cantikkk sekin diaaaa.
Lawaaa teruksssss lah moist jerr licin jer tengok!
Ingat ker pakai pondesen apa rupayaaa nya bila tanya dia hanya pakai jer weyh,
Tak perlu makeup tebal2 hanya dengan jer dah mampu merawat kulit, siap ada SPF50 lagi uolss.
Rege tak yah cakap laa rege rakyat marhaen jerr, so yang nak rawat kulit burn teruk jerawat jeragat uolss wajib tryy the best !
Tekan jer link wasap okeyyy http://www.wasap.my/60199446967/sunscreensacha.
Andai terlintas dalam fikiran untuk berbuat baik, maka jangan bertangguh lagi, segerakan. Andai terdetik untuk berubah jangan dinanti-nantikan lagi, segerakan. Kerana esok belum tentu milik kita.😌
Selamat Pagi😍
10/01/2023
Item kedua yang wajib pakai selepas moisturizer adalah sunblock.
Tidak kira samada duduk rumah saja ka WAJIB pakai okey, kalau keluar rumah lagilah tak boleh skip pakai sunblock.
Dan tidak kira apa jua cuaca, asalkan namanya siang hari jangan lupakan sunblock 😉
If korang skip sunblock, sia2 ja skincare yang korang calit tiap hari tu gais.
09/01/2023
SACHA SUNSCREEN 💚
"Dengan SACHA, Kulit tetap awet muda walaupun usia makin bertambah" ✨
Sinaran UV/radikal bebas adalah musuh UTAMA kulit. Dan ia boleh menyebabkan kulit menjadi kering, kusam, tona tidak sekata atau sunburn.
Jangan risau, Sacha Sunscreen mampu atasi masalah korang tau siap bagi effect glowing kat skin korang 😍
So, jangan skip sunscreen okey 🤗
08/01/2023
NO MORE “KULIT KUSAM”.
Rutin penjagaan skin dah jaga tapi tetap muka KUSAM dan SURAM. Eeuu ! mekap pun tak nampak smooth je
Kenapa ya⁉️
Mostly, masalah ini sering terjadi kerana kurang penelitian dalam pemilihan pelembap dan juga rutin harian yang mungkin tak cukup nutrien bagi wajah.
Langkah mudah saya sarankan adalah korang kena tambah FACE OIL ke dalam rutin korang.
Yes ! Face oil. Sacha Face Oil sangat membantu dalam membekalkan kelembapan yang lebih lama pada kulit muka.
Walaupun ia adalah minyak. Tapi minyak ini memberikan “air” yang cukup kepada kulit wajah kita. Tidak memberikan kesan lekitan pada wajah.
So , say hello to glowing skins ❤️
Assalamualaikum..selamat pagi.
Semoga hati kita sentiasa didalam kesyukuran dan sentiasa diberkati Allah..Aamiin
Click here to claim your Sponsored Listing.
Category
Telephone
Website
Address
Pt1155 Kampung Paya Berenjut
Kemaman
24000
