Cutfix Terengganu

Cutfix Terengganu

Share

Contact information, map and directions, contact form, opening hours, services, ratings, photos, videos and announcements from Cutfix Terengganu, Health/Beauty, Cukai, Kemaman.

17/06/2022

Kadang macam tidak percaya ,
boleh ka minuman yg sedapp bikin kuruss?

Sebab rasa Carmel Machiatto ni memang sedappp gileerr, bikin ketagihhhπŸ˜‹
Tapi tu lah hakikatnyaa,
selepas minum pandai hilang rasa laparr,
makan sikit ja rasa kenyang sudah.

Sekali timbang ,turun berat badan😍
Korang yg ada masalah berat badan wajib cuba tau!

Www.wassap.my/601137533063/nakairkurus Www.wassap.my/601137533063/nakairkurus
Www.wassap.my/601137533063/nakairkurus

17/06/2022

Makin hari makin SLIM orang Tanya apa RAHSIA diam2 je dah slim kan..

Takde rahsia apa haisshh.. Hanya togok air carmel machiatto ni skli minum ketagih nak minum hari2

Sampai tak sedar dah ter SLIM tanpa sengaja..

Www.wassap.my/601137533063/naksakakuyus Www.wassap.my/601137533063/naksakakuyus Www.wassap.my/601137533063/naksakakuyus

Photos from Cutfix Terengganu's post 09/06/2022

!! JERAGAT BERMAHARAJALELA KT MUKA BERTAHUN2 HILANG DALAM MASA SEBULAN!!
"Akak dah cuba macam2 produk sebelum ni tuk hilangkan jeragat ni tapi xberkesan pun sampai akak rasa benda ni dah tak boleh hilang dah..dah sebati dengan kulit akak..

tapi bila cuba produk memang tak sangka..belum habis sebulan consume dah berkesan..alhamdulillah. Terima kasih kerana perkenalkan Set jelly bright Vit C ni pada akak."

TEKAN SINI UNTUK BUY 1 FREE 1 SABUN EKZEMA
FREE GUIDE SAMPAI JADI!

http://www.wasap.my/601137533063/susukjellyvitc1

31/05/2022

[TERKEDU] DALAM 10 HARI MAKAN SUSUK JELLY DETOX PERUT JADI RATA HILANG BOROI
AKAK CUMA NAK 30 ORG TERAWAL YG ADA MASALAH BERAT BDAN DAN SEMBELIT
JAMINAN WANG DI KEMBALIKAN JIKA TAK BERHASIL DLM MASA
30 HARI

TEKAN SINI UNTUK BUY 1 FREE 2 GIFT
FREE GUIDE SAMPAI JADI

http://www.wasap.my/601137533063/susukjellydetox1
http://www.wasap.my/601137533063/susukjellydetox1
http://www.wasap.my/601137533063/susukjellydetox1

30/05/2022

"SATU-SATUNYA PRODUK CERAH TAK PERLU NAK BANCUH HANYA KOYAK TERUS MAKAN"
Tak ada masa nak ambil supliment leceh nak bancuh jangan bimbang Jelly Bright mengeluarkan produk yang lebih mudah dan berkesan.
Susuk Jelly Bright 100% menggunakan bahan-bahan semula jadi rasa yang sangat sedap seperti kita makan sumi tapi boleh membantu mencerahkan kulit dan bantu baiki kulit yang rosak.
Saya selalu nampak iklan produk kecantikkan tapi saya ni malas nak bancuh atau jenis sapu. Nasib ada jelly Bright ni hanya koyak dan terus makan. Rasanya wow tak cukup makan satu mesti nak lagi dan lagi.
Sebelum ni dah macam-macam cara nak nampak kulit wajah glowing sebab sekarang kulit nampak kusam sangat. Tak sangka Jelly bright bantu badan lebih bertenga dan kulit semakin cantik.








Www.wassap.my/601137533063/nakjellybright Www.wassap.my/601137533063/nakjellybright Www.wassap.my/601137533063/nakjellybright

30/05/2022

🌸Info ttg healing process 🌸

πŸ‘‰ Proses penyingkiran toksin ni berbeza setiap individu.

πŸ‘‰ Ada yg ruam, jerawat kecik, jerawat besar, muka berbahang, gatal..

πŸ‘‰ Bg masa paling cpt 2 minggu...hingga bulan 1 bln..ada yg lebih smpai 3 bln(bergantung brp b*k bhn kimia dan toksik yg ada dlm kulit seseorg)

-------------------------------------------

🌸Ada customer lain naik ruam @ jerawat kecik kat muka🌸

TAPI

πŸ‘‰ tu adalah perkara biasa terutama bila pernah guna produk lain.lagi2 produk sebelom ni ada bhn terlarang seperti mercury dan hydroquinon.. Dia di panggil Healing Crisis... 😨

πŸ‘‰ Healing crisis bukan hanya berlaku bila kita guna skincare tp juga bila kita guna produk dalaman

contohnya

πŸ‘‰ collagen jenis minuman

---------------------------

πŸ‘‰ Tempoh healing crisis ni paling kritikal sbb customer ramai yg tak sabar...

πŸ‘‰ Kita dah kumpul toksin dlm kulit dah bertahun2..
melalui

πŸ‘‰ pemakanan, produk skincare,pencemaran..

πŸ‘‰ So, mesti ambik masa sikit nk keluarkan dan bersihkan..

CONTOH

πŸ‘‰ kita guna produk yg ada mercury/hydroquinon tu 2 tahun, dah sebati dgn kulit...takkan boleh dibuang dlm masa 2,3 hari @ sebulan πŸ˜ͺπŸ˜ͺ

πŸ‘‰ Ruam @ jerawat kecik kat muka adalah perkara biasa terutama bila pernah guna produk yg lain yg ada kimia dan bhn terlarang...

☝🏻☝🏻HEALING CRISIS☝🏻☝🏻








Www.wassap.my/601137533063/jellybliss Www.wassap.my/601137533063/jellybliss Www.wassap.my/601137533063/jellybliss

Photos from Cutfix Terengganu's post 26/05/2022

πŸ’’ JANGAN PUTUS ASA, KITA IKHTIAR πŸ’’

"π‰π„π‹π‹π˜ ππ‹πˆπ’π’ membuang lemak berlebihan. Perut tidak lagi buncit dan sesuai dimakan oleh ibu bersalin juga" - Siti NurZulaika
"Selepas consume 2 box π‰π„π‹π‹π˜ ππ‘πˆπ†π‡π“, kulit kelihatan lebih cerah dan sihat" Puan Mala
APA JELLY-JELLY NI?
Bukan JELLY sebarang JELLY. Anda ada masalah dibawah?
π‘π”ππ˜ π‘πˆπ‚π‡ π‰π„π‹π‹π˜ ππ‹πˆπ’π’
πŸ’’Membantu Keluarkan T0ksin dari badan
πŸ’’Menguatkan sistem lmun
πŸ’’Melancarkan sistem pembuangan
πŸ’’Mengekalkan berat badan
πŸ’’Mengempiskan perut
πŸ’’Masalah Buasir

π‘π”ππ˜ π‘πˆπ‚π‡ π‰π„π‹π‹π˜ ππ‘πˆπ†π‡π“
πŸ’’Mencer@hkan kulit
πŸ’’Menstabilkan horm0n dan stress
πŸ’’meningkatkan kesuburan untuk hamil
πŸ’’menguatkan Antib0di
πŸ’’mengurangkan g@strik

Tak perlu sapu. Just bukak sachet dan terus makan. Perisa buah lagi.
Kelebihan produk akan datang dari dalam bawa ke luar secara NATURAL!! πŠπˆπ“π€ πˆπŠπ‡π“πˆπ€π‘!!
Cepat!!! Barang padu dan π‘π”ππ˜ π‘πˆπ‚π‡ nak bagi special gift untuk mereka yang terawal:
Dapatkan Produk Ruby Rich dari Agent berdekatan Anda

Photos from Cutfix Terengganu's post 21/05/2022

DULU MUKA AKAK KUSAM GELAP..
SEMUA TAK LAYAN..AJAK SELFIE PUN LARI
TAPI SEKARANG LAIN.
BILA WAJAH CERAH BERSERI SEMUA ORANG TEGUR
SUAMI SENDIRI PUN ASYIK MEMERAP KAT RUMAH JER SEKARANG..hihi

Www.wassap.my/601137533063/jellybright Www.wassap.my/601137533063/jellybright Www.wassap.my/601137533063/jellybright

Want your business to be the top-listed Beauty Salon in Kemaman?
Click here to claim your Sponsored Listing.

Category

Telephone

Address


Cukai
Kemaman
24000