JellyBellrossa Seremban

JellyBellrossa Seremban

Share

Khas utk siapa Yang nak Skin cantik,sihat,TTC,Dan masalah wanita

06/05/2024

Dalam hidup ini, tak semua orang akan s**a dan sayang kita. Akan ada orang yang benci dan geram dengan kita. Sampai satu tahap, ada orang yang benci kita tanpa sebab.

Sebab itulah kehidupan. Kita bukan di Syurga untuk sentiasa dapat yang sempurna.

Happy working salam menjemput rezeki everyone ❤️‍🔥

19/03/2024

" Jahat la barang ni. Sikit xtipu. Memang Mantap Paduu mantol! Memang power jelly ni. Dulu jauh jauh dengan suami sendiri, sekarang takleh jauh dah weh😂. Nak dekat bertempek je. Lepas tu happy bila cik abe puji skin kita lembut,skin makin lawa gebu.. Ahh s**anyaaaa! memang xcari lain dahh lepas ni. Memang puas hati!"

Photos from JellyBellrossa Seremban's post 17/03/2024

"Cerita KISAH BENAR SEBATANG JELLY"

Cerita ni dari seorang yg bukan dah lama sedut Jelly tapi baru je. Bermula dengan 1 Stick Jelly je. Lepas sedut sungguh mereka ni tak percaya. Ingat cerita yg diceritakan dia sosial media tu rekaan je semata tapi memang betol2 benar! Amazing! mereka ni duk cakap..

"Sy macam tak percaya lah sedut jelly ni. Baru sedut 1 stixk tapi badan sy rasa ringan, tak rasa letih. biasa selalu letih bulan puasa. macam tak percaya!"

"sy sedut 1 stick jelly je. dah setahun lebih period sy xmai. bila sedut tiba3 period mai pastu darah berketol2. legaaa! memang betol la jelly ni bagus. memang betol tak cari lain dah!"

"kakak ipar sy mengandung dh. sy bg dia hadiah jelly haritu. Sebab dia ttc, dia konsisten Alhamdulillah☺️ ni dah mengandung!"

"Dulu rasa menjauh dgn suami sendiri. sebab salab sy sebagai isteri selalu takde mood. lama2 jadi jarak.. lepaas makan jelly kami jd macam baru kawen. asyik nak bermanja jee. padu jelly ni! cik abang pon senyum je."

"Sejak sedut jelly, Kawan ofis sy tegur sy nampak lain. berbunga hati hehe."

Inilah kisahnya.. Banyak lagi kalo nak taip.. Nanti kang mesti jadi panjang! so jelly ajaib. Siapa makan akan selesaikan masalah masing2!🥰

Nak tahu lebih info tentang jelly
www.wasap.my/60199631027/promoraya

Photos from JellyBellrossa Seremban's post 14/03/2024

Yeayyy New baby landing! Susu Terpaling sedap ni wehh kalau minum sejuk2 semua anak2 mesti s**aaa ! ❤️

TQ Bliss milk hadir dalam felleraskin. Semoga Beri manfaat, Semoga Laris. tQ Allah.Terbaek nih💓🤲🏻

Photos from JellyBellrossa Seremban's post 23/01/2024

Lama rasa tak tunjuk ni feedback panas ni.

Harini kita tunjuk skit sebab apa ni Ramai sangat orang cari tak putus2. sebab kita ni perlukan supplement. Orang pempuan kalau takde supplement memang Lain lah serious habaq hang. dah sedut baru tauu macam mana pergii dia. Supplement termantap nih.

cuba baca betapa powernya feeback nih😍
Semuanye Dengan izin Allah🤲🏻

20/01/2024

Nak bagitauuu nie...
Jus brightskinz ni memang laku keras jugak. Serious best utk masalah jerawat, jeragat,parut, kulit kusam..Jus ni merawat skin kita dari dalam tawww..in love sangatttt😍

Skin memang original glowing & bersih je. Memang akan gebuu! In syaa Allah tak nyesal kalau sedut ! Psstt,orang lelaki & ibu hamil pun boleh consume tau...🤫

Photos from JellyBellrossa Seremban's post 16/01/2024

Air paling lazattttt ni. Sedappp lemak berkrim rasa coklat vanilla caramel.

Bagi yang ada masalah kulit sensitif atau Eczema disarankan untuk minum Magic Milk. Dia ni bukan Air biasa biasa,Dia Air luar biasa.😍

Sebab apa? Sebab dia memang guna bahan Premium serta dia baiki masalah kulit dan tolong rawat masalah tu dari dalam.

Nak tahu kelazatan dia tu camne ? Meh cuba satu sorang yaa sebab . Lepas ni takde dah harga gilo pecoh palo ni.

New Year Sales je Ada awok! Habis, kira yilekkkk🤭

15/01/2024

Baruuu je launching new year sales ! Stok kat tangan semuaa pakat habiss licinn di booking !!

Fuhh power cust semuaaa terkejut hargaa tak masuk akal ni. Cepat siapa nak lagii masukk booking terus ! Stok habiss yillek Umi tak dapat nak nolongg 🫣

Mommy Nurul umairah nakk mintak stokkkkkkkkkkkkkkkk sikitttt 🫣

Photos from JellyBellrossa Seremban's post 15/01/2024

TERPALING NEVES NI..!

KITA BUAT CIK ABANG JERIT KUAT-KUAT BILA TENGOK KITA OKAY..!

Confirm dorang Jerit sebab Makin Cantikkk!😍 Semua sebab Felleraskin!

RUGI KALAU TAK GRAB NI!!
sebab apa..??

Felleraskin ni PAYAH SANGAT NAK TURUN KAN HARGAAA ! SANGAT LAHH SUSAH YAA! HANYA 1/2 Kali setahun jeee. Bila Ada Sales Ni Confirm Kena serang Kaw kaw lahh sebab HARGA MEMANG MENANGES..!

Pertama kalinya Felleraskin Adakan😍
🛍️NEW YEAR SALES 2024🛍️! Tak Pernah kami buat..!

Harga pon turun kaw kaw! Super JIMAT!
Bukan sikit-sikit Potongan, Memang Banyakk!

Dah la Harga Murahh...Pastu Ada macam-macam offer yg best! 🧨Ada CABUTAN BERTUAH! 🧨 ADA HADIAH BEST! 🧨 MEMANG SUPER BEST..!

PERTAMA KALI SEPANJANG ZAMAN!

Dengan ini,
Dengan Lafaz Bismillah..

Felleraskin akan Adakan..

🛍️NEW YEAR SALES 2024 pada 25-30 JANUARI 2024!

🧨Hanya selama 120 JAM SAHAJA !

SEMUA KENA DAPATKAN SEBAB ..?

♨️ Harga Terlajak MURAH !
♨️ ADA GIFT MELETOP !
♨️ ADA CABUTAN BERTUAH BEST !

Hadiah cabutan bertuah pon Best Melelehh !

Stock sangat sangat LIMITED & TERHAD!!
walaupon 25 Jan New Year Sales Akan bermula tapi Bermula Malam ini, PLATFORM BOOKING DIBUKA!

So bole pilih and book sekarangg! Sebab TERPALING LIMITED!

Nak join booking
www.wasap.my/60199631027/Newyearsales

Want your business to be the top-listed Beauty Salon in Kemaman?
Click here to claim your Sponsored Listing.

Category

Telephone

Website

Address


Kemaman
24100