Evocut Kemaman
Mudah digunakan cuma kunyah-kunyah dan lihat hasil penurunan sepantas 2 hari.
Evocut adalah Tablet kunyah kurus yang PERTAMA di Malaysia menggunakan ekstrak African Mango Seed bersama-sama dengan Garcinia Combogia, L-Carnitine, Green Coffee Bean.
14/09/2023
PERCUMA‼️PERCUMA‼️PERCUMA‼️PERCUMA‼️
PERCUMA‼️PERCUMA‼️PERCUMA‼️PERCUMA‼️
PERCUMA‼️PERCUMA‼️PERCUMA‼️PERCUMA‼️
PERCUMA‼️PERCUMA‼️PERCUMA‼️PERCUMA‼️
Untuk Lepasan Siswazah‼️
INTAKE TERAKHIR 2023
✅Untuk Lepasan SISWAZAH;
✅Latihan mcm di INDUSTRI;
✅ELAUN ada;
✅Jaket FREE;
✅Sijil PROFESIONAL;
✅Sijil di terima oleh Industri;
✅Peluang Pekerjaan selepas tamat kursus.
✅Kelas Teori & Amali
Hanya di PAHANG SKILLS❤️
========================
Kursus yang ditawarkan:-
🎯 FIBER OPTIC Technician with SIEMENS Industry IoT;
Pensijilan: Telekom Malaysia, NIOSH & Siemens Malaysia.
Nak tahu maklumat lanjut? klik link di bawah :
Pertanyaan lanjut:-
wasap.my/60129091617/kursusPERCUMAPLUS2023
30/05/2023
‼️ 𝗙𝗜𝗡𝗔𝗟 𝗖𝗔𝗟𝗟 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗞 𝗣𝗥𝗢𝗠𝗢𝗦𝗜 𝗣𝗘𝗡𝗔𝗣𝗜𝗦 𝗔𝗜𝗥 𝗥𝗠𝟱𝟱 ‼️
𝗦𝘁𝗼𝗸 𝘀𝗲𝗺𝗮𝗸𝗶𝗻 𝗸𝘂𝗿𝗮𝗻𝗴 𝗸𝗲𝗿𝗮𝗻𝗮 𝗽𝗿𝗼𝗺𝗼𝘀𝗶 𝗮𝗸𝗮𝗻 𝘁𝗮𝗺𝗮𝘁 𝘁𝗶𝗱𝗮𝗸 𝗹𝗮𝗺𝗮 𝗹𝗮𝗴𝗶 ‼️
www.wasap.my/60199596391/nakpromoRM55
Hanya RM1.80 sehari untuk bekalan air mineral bersih termasuk panas dan sejuk untuk seluruh keluarga anda.
✅ Hantar percuma
✅ Pasang percuma
Harga termasuk servis selama 7 tahun💯
Tukar filter selama 7 tahun 💯
Warranti selama 7 tahun💯
Jangan terlepas promosi ini.
Lock harga ini cepat sebelum terlambat
www.wasap.my/60199596391/nakpromoRM55
Sales Representative
Cuckoo Malaysia 🇲🇾
🔴 Soalan Customer ;
(Fyra)
"Hai..I nk tnya..mkn evocute..dia ada Rasa kenyg ke x..sbb I bru consume utk 4 hr..tp selera mkn I mcm biasa je..ke I salah cara mkn..I 90 kg something..I ambk sebiji pgi Dan sebiji mlm..ke I kna mkn 2 bj trus before breakfast..tq"
🔵 Jawapan
Hai Fyra. Teruskan consume macam biasa 1/2 jam sebelum ye. Yes betul EVOCUT akan membuatkan kita rasa kenyang. Lain individu lainlah badannyakan. Jadi mungkin untuk Fyra masih dalam proses. Jadi jangan stress dan teruskan consume ye.
EVOCUT ni bukan setakat membantu kita membakar lemak, tetapi juga membantu..........................
Nak tahu selanjutnya..Boleh taip kat ruang komen “nak tahu”.....
Nanti saya sambung cerita Yer....
Testimoni pelanggan
Ramai dah mencuba..anda bila lagi??
25/05/2020
Ada yang tanya..
1 botol tu boleh tahan berapa lama??
Ada berapa biji??
Janji usaha sampai jadi, jangan la sekerat jalan. Makan ikut aturannya tau
Nak kurus?? Nak sihat ?? Jom try Evocut..Kunya-kunyah jer
23/05/2020
Selamat Hari Raya
Maaf Zahir Dan Batin.
Nak Sihat..Nak Kurus..Kunyah-kunyah jerr..
Biar betul..😅😂🤣
Click here to claim your Sponsored Listing.
Category
Contact the business
Telephone
Website
Address
Lorong Punai 7
Kemaman
24100
