Amway Chukai

Amway Chukai

Share

Ingin mendapatkan produk keperluan seharian Amway dengan lebih murah dengan join Ahli Abo atau Apc.

Photos from Amway Chukai's post 09/08/2023

wasap.my/60163097134/readystock

AMWAY KEMAMAN

🔥BARANG SEMUA READY STOCK 🔥

wasap.my/60163097134/ready stock

Group ready stock
https://chat.whatsapp.com/EtccsQJn9KDHm4UgiS5N5C

Photos from Amway Chukai's post 27/07/2023

JOM JADI AHLI AMWAY😊 DAN JADI TEAM SAYA.

Apa perbezaan APC & ABO❓

👩🏻‍💻APC (Amway Privileges Custo

✅Daftar RM20. Dapat voucher RM80 & dapat harga ahli😍
✅ Boleh berbelanja lebih dari 450 jenis barang yg ada dalam Amway
✅ Setiap pembelian dapat point dan boleh tebus point untuk pembelian seterusnya.
✅ Hanya jadi pengguna sahaja. Tidak boleh berniaga. Tapi boleh upgrade ABO bila2 masa sahaja.

👩🏻‍💻ABO (Amway Business Owner)

✅Bonus guna barang & berniaga
✅Daftar RM60, dapat voucher RM80😍
✅Dapat harga ahli, boleh menjual barang amway, dapat untung jualan barang.
✅Ada slip gaji, boleh guna untuk buat loan kereta & rumah
✅ Berpeluang melancong ke luar negara
✅Group support yang happening & energetic
✅Berpeluang mendapat 14 jenis income
✅Produk yang berkualiti & mendapat pengiktirafan
✅Company yang kukuh & stabil. Amway dah bertapak 40 tahun di Malaysia
✅Tak perlu risau produk dikaji lebih dari 90 saintis di seluruh negara tau! 😱👏🏻

www.wasap.my/60163097134/amwaymalaysia

Photos from Amway Chukai's post 22/11/2022

. MALL 1-2507
ADA MASALAH SAKIT LUTUT?????
diri sendiri, emak, ayah atau ahli keluarga

Mari amalkan Glucosamine Amway😍😍

Ada Yang Sakit2 Sendi,Susah Bergerak Di Sebab Kan Sendi Bengkak Dan Pergerakan Terbatas Di Sebab Kan Keradangan,Amalkan glukosamine ni,Nak Tau Anda Perlu Glucosamine Amway💞

Suplemen NUTRILITE Glucosamine HCl untuk sendi begitu sesuai untuk individu dengan osteoartritis, penyakit sendi degeneratif atau mereka yang mendapat sakit sendiri disebabkan haus dan lusuh.

Sakit sendi boleh menjadi halangan kepada gaya hidup anda kerana ia membataskan pergerakan. Jika tidak dijaga dengan betul dan dirawat, ia boleh membawa kepada akibat yang teruk. NUTRILITE Glucosamine HCl boleh membantu anda kembali bergerak. Ia dirumus khas dengan adunan unik Glucosamine HCl dan tidak mengandungi pewarna tiruan, perisa dan bahan pengawet.

Glucosamine HCl terbukti berkesan dalam pembaikan sendi berbanding sulfat kerana ia mengandungi 83% lebih glukosamina dan memberikan glukosamina yang lebih aktif.

NUTRILITE Glucosamine HCl untuk kesihatan sendi

👉Ciri-ciri👉

👉Mengandungi fitonutrien bernilai seperti aserola dan sitrus bioflavonoid.
👉Mengandungi 375mg glucosamine HCl setiap tablet.
👉Mengandungi 83% glukosamina dan memberikan lebih glukosamina berbanding sulfat.

👉Manfaat👉

👉Meningkatkan pergerakan sendi.
👉Mengurangkan keradangan dan pembengkakan sendi.
👉Dianggap sebagai rawatan adjuvan yang berkesan untuk mereka yang mengalami penyakit sendi degeneratif.
👉Memberikan kelegaan sementara daripada kesakitan yang dikaitkan dengan osteoartritis

Www.wasap.my/60103403709/glucosamin

Photos from Amway Chukai's post 22/11/2022

. MALL 1-2507
Garlic with locoric
✨✨✨✨✨

ANGIN DALAM BADAN JOM AMAL KAN GARLIC 💞

💝Angin dalam badan membuat ramai kurang selesa. Seseorang yang sihat juga tidak terlepas dengan sindrom angin banyak dalam badan.

Tanda-tanda angin banyak dalam badan :

💥Rasa lesu/letih/tidak bertenaga.
💥Selalu rasa kebas/lenguh/sengal.
💥 Tapak tangan/kaki berasa sejuk.
💥Selalu menguap/mudah mengantuk.
💥 Sukar bernafas/nafas pendek.
💥Rasa ketegangan di tengkuk dan pinggang.
💥Kulit kering.
💥'Muscle spasms' waktu tidur/jaga.
💥Perut berangin.
💥Sakit kepala/migrain.
💥Perasaan mudah marah.
💥Hilang selera makan.
💥Hilang/kurang nafsu seks
💥Dan rasa ketidakselesaan badan.

✔️boleh diambil 2 biji pagi dan 2 biji malam. Jika diamalkan perut akan kempis.

Berminat boleh tekan link dibawah ⤵️⤵️⤵️🏪🏪🏪🏤📱📱📱
welcome what app me ,Terima kasih
Ada kebaikkan ,discount money💳💳⚖️
http://www.wasap.my/60103403709/Garlic

⤵️⤵️⤵️📲📲📲🏪🏪🏪🏪🏪
http://www.wasap.my/60103403709/garlic

Photos from Amway Chukai's post 22/11/2022

. MALL 1-2507
KHASIAT LECITHIN E ( NUTRILITE )

1) Anti-oksidan - melawan radikal bebas yang merosakkan sel.

2) Merawat dan mencegah kulit dari kedut, parut, kekeringan, luka dan pecah² - awet muda.

3) Membantu menstabilkan hormon - kitaran haid lebih stabil dan mengekalkan kesuburan.

4) Menguatkan sistem imun untuk melawan penyakit.

5) Mengurangkan hot flushes.

6) Mengurangkan risiko kanser payudara, usus besar dan prostat.

7) Membantu mencegah penimbunan kolesterol disalur darah yang menyebabkan sakit jantung.

JOM SIHAT DENGAN NUTRILITE😊

http://Www.wassap.my/60103403709/Nutrilite

Photos from Amway Chukai's post 22/11/2022

. MALL 1-2507
Tubuh badan dan penjagaan kesihatan adalah amanah Allah sebagai manifestasi cinta dan ujian-Nya.

Omega 3 juga membantu memperbaiki masalah berkaitan otak seperti:

+ Mencegah insomnia

+ Mengurangkan tekanan emosi

+ Mengurangkan kemurungan dan kebimbangan

+ Membantu memperbaiki masalah autism

+ Membantu memperbaiki masalah kanak-kanak hiperaktif

+ Mengurangkan masalah schizophrenia

+ Mengurangkan masalah lupa pada wanita yang telah melahirkan anak.

http://Www.wassap.my/60103403709/

https://wa.me/message/UKXGULIZOIWVC1

Photos from Amway Chukai's post 22/11/2022

. MALL 1-2507
Jom amal vitamin c untuk tingkatkan sistem imun badan. Virus nak hinggap pun tak senang la. Sebab ada perisai. Kita ikhtiar.

Niat asal masa awal2 consume vitamin c untuk tingkatkan sistem imun dan nak kulit cantik..hehe🤭😬

Tapi tak sangka sinus pun boleh hilang tanpa sedar.MasyaAllah
Banyak sangat kebaikan vitamin c untuk badan kita😍

Berminat Whatsapp 👇 https://wa.me/message/UKXGULIZOIWVC1

http://www.wasap.my/60103403709

Photos from Amway Chukai's post 22/11/2022

. MALL 1-2507
RAWAT TONSIL DENGAN & MULTIVITAMIN & IRON AMWAY

Kesiankan kalau kanak2 yang kena tonsil. Sampai tahap teruk, suara pun tak ada tau! Demam confirm² dah. Aduhai dah banyak kali ulang alik klinik. Tapi tiap bulan tetap kena juga.

Insyallah dah macam² try kan ubat klinik. Try p**a cara natural.
Disamping tu, 💪doktor suggest si anak ambik Multivitamin and Iron Amway ni. Nak ambik sebarang vitamin kena la pilih yang tip top kualitinya.

Sape tak tau kan jenama Amway. Terang² dah produk organik. Harga mantap kualiti tentu² la tip top. Nak bagi anak makan kan. Jangan sumbat sembarangan. Doktor pun suggest Amway. Hehe berbunga² plak rasa walau just agen je😂.

https://wa.me/message/UKXGULIZOIWVC1

http://www.wasap.my/60103403709

22/11/2022

🔥 TESTIMONI SET PROTEIN & BODYKEY AMWAY 🔥
Kesan minum protein & bodykey lebih kurang 2 minggu : berat badan berkurang 2kg, p**i rasa tegang, p**i terasa licin berbanding sebelum ni yang teruk kerana masalah jerawat & kulit berminyak - Puan K
Wow! Berat badan berkurang lagi..5 hari pengambilan hilang sekilo - Puan Zai

Protein sesuai diambil oleh :
✅ Kanak-kanak untuk tumbesaran dan perkembangan
✅ Wanita yang mementingkan kecantikan wajah
✅ Lelaki dan Wanita yang ingin mengurangkan berat badan
✅ Lelaki dan wanita yang ingin mendapatkan tubuh badan lebih FIT dan tegang
✅ Ibu bapa untuk kecergasan tenaga dan kesejahteraan umum yang lebih baik
✅ Ibu mengandung untuk tumbesaran bayi dalam kandungan
✅ Lelaki dan wanita yang mempunyai masalah kesihatan
Apakah MASALAH ANDA?
✘Kulit wajah kusam, berjerawat dan kasar
✘Berat berlebihan dan tubuh badan menggeleber
✘Keletihan, lenguh-lenguh badan dan sakit lutut
✘kolesterol & tahap gula tinggi
✘Rambut mudah putus dan kuku rapuh
Bila Admin usya balik produk yang sesuai
dia jumpa SET PROTEIN & BODYKEY AMWAY
SET PROTEIN & BODYKEY AMWAY
✔️Kulit tegang, halus, lembut, lembap dan bersinar
✔️Tubuh badan Slim & Fit
✔️Rambut sihat dan bersinar, Kuku sihat dan kuat
✔️Turunkan kolesterol dan seimbangkan gula dalam darah
✔️Mengurangkan keletihan, lenguh, bisa badan, bisa tulang dan sakit lutut
Best kan? 🥰

https://wa.me/message/UKXGULIZOIWVC1

http://www.wasap.my/60163097134/setbodykey

Photos from Amway Chukai's post 22/11/2022

❤️NUTRILITE Bio C Plus-IBU-IBU MENGANDUNG SANGAT MEMERLUKAN❤️

❤️🌹klik untuk melihat demo❤️👇❤️

https://youtu.be/jwQoXZtxCWE

🌹Badan kita memerlukan vitamin C utk membersihkan badan dan untuk tingkatkan sistem imun. TETAPI bdn kita tidak boleh menghasilkan vitamin C. Sebelum ambil suplemen lain, vitamin C adalah WAJIB.

❤️Kenapa Bio C Plus?❤️

🌹1 biji Bio C Plus 500mg = 7 bj buah oren = 16 bj lemon = 5 cawan strawberi.

🌹Bio C Plus dirembes perlahan secara berterusan selama 24 jam. Berbeza dengan vitamin C sintetik yang dirembeskan serta merta. RUGI kerana vitamin yang berlebihan akan dibuang dari badan melalui sistem kumuhan.

🌹Bio C Plus berasakan tumbuhan semulajadi dari ladang Nutrilite yang diiktiraf organik semenjak 2002. Nutrilite mempunyai lebih 900 saintis yang membuat penyelidikan dan wujud sejak 80 tahun lalu. Malah Nutrilite merupakan jenama suplemen No.1 dunia dari segi jualan. (Sumber: Euromonitor International Limited, Vitamins & Dietary Supplements, World Retail Value RSP, 2010)

🌹Kelebihan lain Bio C Plus
- Menguatkan sel darah putih
- Membantu menyerap zat besi
- Melawan kerosakan sel akibat radikal bebas
- Melindungi sel dari rosak
- Menyihatkan kulit
- Menyembuhkan luka

❤️Ambillah yang TERBAIK seperti yang dinyatakan dalam Al Quran: An-Nahl:114 “Maka makanlah yang halal lagi baik dari rezeki yang telah diberikan Allah kepadamu; dan syukurilah nikmat Allah, jika kamu hanya menyembah kepadaNya”

❤️Nutrilite disahkan HALAL oleh IFANCA yang diiktiraf JAKIM dan mempunyai sijil KKM.

❤️Berminat whatsapp 👇

https://wa.me/message/UKXGULIZOIWVC1

http://www.wasap.my/60163097134/Bioc

Want your business to be the top-listed Beauty Salon in Kemaman?
Click here to claim your Sponsored Listing.

Category

Telephone

Website

Address


Kemaman
24000

Opening Hours

Monday 09:00 - 17:00
Tuesday 09:00 - 17:00
Wednesday 09:00 - 17:00
Thursday 09:00 - 17:00
Saturday 09:00 - 17:00
Sunday 09:00 - 17:00