Shaklee Bertam Kepala Batas
Shaklee Independent Distributor since May 2020
27/08/2026
Masa pregnant pun walaupun tak berapa lalu tetap minum. Padahal sebelum pregnant elok ja minum vanilla😆.
Tapi sekarang ibu hamil yang tak lalu vanilla takyah risau dah sebab ada pilihan perisa dah tau.
Life Cinch pun sama, pilihan makin banyak:
Salted Caramel (best seller)
Chocolate
Cafe Latte
Memang seronok sebab boleh bancuh ikut mood. Hari ni nak salted caramel, esok tukar chocolate, lusa p**a cafe latte. Tak sempat bosan. 🥰
Hampa nak protein yang mana mai ja wasap na.
wasap.my/60133154852/SAYANAKSHAKLEEPG
📦 Postage setiap hari
🚗 COD Tasek Gelugor, Kepala Batas, Bertam dan area berdekatan
26/08/2026
Selain protein, set ni pun memang kastemer selalu repeat.
Protein memang ramai peminat sebab boleh jadikan meal replacement dan bila kata berat dah turun, badan akan nampak fit.
Yang ni p**ak set detox dan bakar lemak, herblax dan omega.
Dua ni untuk bantu kecikkan lengan, paha dan bantu kempiskan perut.
Part ni pun selalu ada yang susah nak turunkan?🙂.
Tak kata orang sebab yang ni memang yana sendiri alami🫢.
Sebab tu dalam proses nak lose weight ni selain protein set ni pun yana consume.
wasap.my/60133154852/SAYANAKSHAKLEEPG
📦 Postage setiap hari
🚗 COD Tasek Gelugor, Kepala Batas, Bertam dan area berdekatan
Diet bukan kena ikat perut sampai tak makan langsung tau.
Macam yana memang paling mudah buat IF sebab yana pun memang kurangkan makan malam atau makan sebelum pukul 8.
Belajar jaga perut dan jaga makan🙂.
Untuk diet ni terp**ang samada nak topup nutrisi atau tak. Sebab macam yana pernah diet sebelum ni dan bila nutrisi tak cukup kulit p**ak masalah.
So yana memang tak mau masalah yang sama berulang.
http://www.wasap.my/60133154852/SAYANAKSHAKLEE
25/08/2026
Best seller tau protein salted caramel ni😍😍
Yana pun bukak tong baru dah.
Sedap perisa ni dah jadi faveret yana.
Untuk yang nak turunkan berat/maintain boleh amek set fitness tau.
✅Dapat free membership
✅Less 5%
✅Shaker RM6 sahaja
Pandai bodek shaker tu yana bagu free ja😂🫢
wasap.my/60133154852/SAYANAKSHAKLEEPG
📦 Postage setiap hari
🚗 COD Tasek Gelugor, Kepala Batas, Bertam dan area berdekatan
24/08/2026
Dah jaga makan tapi hb masih rendah?
Jom support dengan nutrisi tambahan🥰.
013-315 4852
📦 Postage setiap hari
🚗 COD Tasek Gelugor, Kepala Batas, Bertam dan area berdekatan
Dah jaga makan tapi hb masih rendah?
Kenali 3 nutrisi penting untuk support pembentukan darah dan serapan zat besi.
Jom tengok video sampai habis🥰.
Ibu hamil, kalau HB rendah jangan abaikan pemakanan.
Ini antara makanan yang bantu cukupkan zat besi & nutrisi penting untuk pembentukan darah.
bertam
21/08/2026
Hampa boleh pilih tau nak protein yang mana?
Nak perisa apa? Yang takdak matcha ja☺️.
Yana memang pernah rasa semua perisa so sekarang yang repeat selalunya yang feveret ja🥰.
Untuk cinch yana s**a salted caramel. Kalau takdak salted baru amek latte atau coklat.
Untuk ESP yana s**a stroberi sebab anak anak pun s**a stroberi.
Hampa yang nak tau beza cinch dengan ESP ni mai ja wasap yana nanti yana suggestkan untuk hampa perlu amek ESP atau cinch.
wasap.my/60133154852/SAYANAKSHAKLEEPG
📦 Postage setiap hari
🚗 COD Tasek Gelugor, Kepala Batas, Bertam dan area berdekatan
21/08/2026
Best seller tau protein salted caramel ni😍😍
Macam yana sebelum ni faveret latte, tapi sekarang memang minat salted caramel.
Ni pun yana dah nak bukak tong baru🫢.
Kalau tak minum pagi yana akan minum malam sebelum kul 8.
Kalau kata tak mau salted pun takpa sebab ada lagi perisa coklat dan latte.
Hampa minat perisa yang mana? Yang nak jadikan meal replacement elok grab protein cinch ni.
wasap.my/60133154852/SAYANAKSHAKLEEPG
📦 Postage setiap hari
🚗 COD Tasek Gelugor, Kepala Batas, Bertam dan area berdekatan
20/08/2026
Salah satu shaklee efek yana yang best dengan set resdung ni la.
Vitamin c dan alfalfa!
Yana sebelum ni memang ada resdung teruk jugak la. Pantang salah makan sikit mula la gatal satu muka.
Bukan gatal yang sikit sikit tapi jenis gatal merenyam sampai ke mata pun rasa gatal.
Time tu jugak memang jerawat pun jenis besar besar n sakit😩.
Alhamdulillah sekarang memang dah okey banyak dah. Jarang sangat dah nak kerap bersin n gatal gatal hidung.
Untuk kulit breakout yana consume
✅ESP + Vitamin c
Untuk resdung yana consume
✅Vitamin c + alfalfa
Bulan ni ada promo so grab 1 set lagi jimat🥰.
wasap.my/60133154852/SAYANAKSHAKLEEPG
📦 Postage setiap hari
🚗 COD Tasek Gelugor, Kepala Batas, Bertam dan area berdekatan
Click here to claim your Sponsored Listing.
Category
Telephone
Address
Kepala Batas
13200
