Nini obsess
Admin : @zuraini_amin
Agent ID :0C004194
#obsessteamfatin
Team bibir kering sensitif hadir ✅
Siapa yang ada masalah bibir kering je tahu lipmatte memang tak ngam dengan kita 😅
Tapi impian jadi kenyataan dah sekarang, bila ada yang cipta lipmatte sesuai dengan bibir kering merekah. Lembut dan sangat ringan 🥰 selesa macam tak pakai apa apa dekat bibir.
☎️ Siapa nak? Komen SAYA
Obsess promo Raya..
Berminat? Boleh wsap nini okey🤗
https://niniobsess.wasap.my/
Special price Peach Parfait makeup palette ni sampai 4 April je tau! Lepas pada tu jangan harap dapat harga mampu milik macam ni 😩
Booking sekaranggg, boleh cantik sesama raya nanti ✨ cepat booking lagi banyak peluang dapat free gift.
☎️ Siapa nak? Komen SAYA
Obsess new baby makeup palette tak sangka eh macam ni… Pigmented teruk wehhh 🤩 letak sikit je melekat elok warna dia. Sangat love sangat berbaloi
☎️ Siapa nak? Komen SAYA
15/11/2020
Best sgt taw texture velvet Liptint ni!! ❤️ Rugi sgt kalau tak grab.. Dah xyah risau bibir kering sbb x mengeringkan langsung 😍😍.. Ade 4 warna pilihan yg sesuai utk korg pakai hari2...
Oke dm ja for more info
📱Klik link di bio📱😉
15/11/2020
12/11/2020
"Cantik, mudah & cepat" 😍
11/11/2020
Bestnya kalu dapat set Ayumi ni! Semua lengkap. Mudah la nak makeup lepas ni.. 😉
Click here to claim your Sponsored Listing.
Category
Telephone
Website
Address
Kepala Batas
