Slim Fit Glowy
💄Artistry Beauty Consultant| Your Gut Buddies 🥗
ABO no: 1070959
🫧🛀Mobile Facial Booking : 0176964568
I share Amway Lifestyle and best products😍✨
23/07/2026
Selalu dengar produk Amway ni best tapi tak tahu nak guna yang mana satu.
Jom Ain suggest produk2 Amway yang memang hot zaman berzaman, jimat, tahan lama dan berkualiti, dijamin puas hati!😁
Boleh roger kat www.wasap.my/60176964568/NakOrderBarangAmway
23/07/2026
Salam pagi khamis semua warga FB dan followers Slim Fit Glowy✨✨ korang ada tak masalah selalu terr skip breakfast sebab jadual waktu yang busy atau terbangun lambat🫣,
jomm stand by protein dan bodykey meal replacement untuk pengganti sajian pagi dan malam😁
Bodykey ni lengkap mengandungi
✅17g protein
✅5 g prebiotic fibre
✅20 vitamin dan minerals
Untuk yang tengah diet atau jaga makan juga, bodykey ni Low GI tau dan kurang gula!
Bancuh dengan 250ml air kosong atau sejuk, shake2 dah boleh minum!
Mudah, cepat dan sihat💪🏻
Kalau nak try boleh pm Ain kat www.wasap.my/60176964568/nakBodykey
18/01/2026
✨ Psst…Korang tau n sedar tak, yang gincu pun boleh jaga kesihatan bibir kita tau!
Perkenalkan..
ARTISTRY GO VIBRANT™️ Matte Lipstick; bukan gincu biasa — ia padat dgn warna high-impact, TAPI dalam masa yg sama… penuh khasiat utk bibir 😘
🔥 Kenapa BEST sangat ?
💄 Warna pekat, tahan sampai 8 jam !
🌿 Diperkaya dgn minyak biji chia putih & mentega shea – bibir rasa lembut & sihat.
❌ Bebas paraben, ftalat & bahan kimia keras
✅ Mesra vegan & tidak diuji ke atas haiwan
🌎 Pembungkusan elegan & mesra alam
📌 Sesuai utk semua tona kulit – dari n**e lembut ke merah berani.
📸 Nak tanpa risau bibir kering ? Inilah dia !
Go Vibrant Lipstick Amway 😍
Nak order boleh roger Ain okeyy
📲www.wasap.my/60176964568/nakLipstickArtistry
Artistry Go Vibrant Lipstick - Lazy Day Latte
Kalau korang s**a pakai lipstick jenis matte tapi takut bibir kering, good news! artistry go vibrant lipstick sangat lembut pada bibir dengan bahan2 berasaskan tumbuhan semulajadi😍
The texture is soo velvety and design yg sangat sleek serta packaging yg exclusive!
Ciri ciri menarik lipstick ni:
✅Vegan Products
✅No animal testing
✅No Phtalates and parabens
✅Nutrilite derived sources!
Jom dapatkan dari Ain!
📲 www.wasap.my/60176964568/nakLipstickArtistry
03/05/2025
Alhamdulillah selesai lucky draw malam ni untuk anak2 team yang buat pembelian lebih RM 100 untuk bulan lepas😍 next kita akan step up the game p**aaa, nantikan aktiviti Komuniti Gut Reset p**a lepasni, korang yang nak berdiet dengan komuniti gut reset kami boleh rogerr je Ain kat
www.wasap.my/60176964568/nakJoinTeamAin
03/05/2025
Tak sangka usus main peranan yang besar dalam menentukan kesihatan kita, kulit muka, metabolisme, kalau korang struggle nak turunkan berat badan atau selalu jadi yo-yo diet, apa kata reset dulu usus.
Gut reset ni kita boleh start dengan konsep 4R!
1. Remove- remove processed foods, carbs, tak perlu kira kalori
2. Replace- gantikan makanan yang kita makan dengan makanan sebenar; bijirin tulen, buah buahan, sayur sayuran, kekacang & bijian
3. Rebalance- seimbangkan semula dengan tambah probiotik dan prebiotik
4. Reset- tambahkan protein, pengganti sajian dan makanan berfungsi.
Jom follow Ain untuk dapatkan cara yg betul untuk mulakan gut reset
Click here to claim your Sponsored Listing.
Category
Contact the business
Telephone
Website
Address
Klang
42500
