Kayman by Angelia

Kayman by Angelia

Share

Hi! Angelia here οΏ½ If you guys love beauty, then this is your right place! οΏ½ I sell KAYMAN & AN

Photos from Kayman by Angelia's post 24/11/2021

Yang paling best sekali, dengan setiap pembelian exfoliater ni, korang akan dapat FREE mitt! Aaaaaa! Comel kan?

Rasa rasa stok limit tau utk mitt ni. siapa cepat dia dapat la πŸ™ˆ

Launching date: 26 Nov / 8.30pm ✨

Whatsapp 0102755634 πŸ“± or click link in bio πŸŽ€

24/11/2021

Kayman nak keluar ape tu? πŸ‘€ Rasa rasa mcm semua dah tahu je ni.πŸ€ͺ

Jangan lupa set reminder hari Jumaat ni. 26 Nov / 8.30pm! ✨

Whatsapp 0102755634 πŸ“± or click link in bio πŸŽ€

14/10/2021

✨ Coalface soap ✨

Hanya RM35 dah boleh cover sampai 3-4 bulan. Best kan? Jimaaaaaat sangat. Lia s**a dgt dengan coalface soap ni sbb dia sangat convenient utk bawa ke mana mana sbb dia takkan berayaaaaq pun. πŸ˜‚

Boleh kecutkan jerawat, bersihkan pori muka. Even dia deep cleansing tp dia ada honey yg boleh lembutkan muka korang juga πŸ₯°

Dapatkan sekarang tau! Whatsapp 0102755634 πŸ“± or click link in bio πŸŽ€

13/10/2021

✨ Rice Bran Oil ✨

Semua tahu air beras ni ada satu sifat dia yang sangat lembut. Betul tak? Dalam toner kayman, bahan ni lah yg buatkan kulit muka kita lembap je bila spray. Love sangat! 😍❀️ Korang memang wajib cuba!

Photos from Kayman by Angelia's post 11/10/2021

✨ Rosa Glow Treatment Essence ✨

Juara pudarkan segala parut jerawat & pigmentasi. Yang ada masalah parut jerawat, boleh guna essence ni. But make sure skin barrier dah kukuh ok! πŸ˜‰

Nak lebih info, boleh klik je link dekat bio nanti lia suggest yg mana sesuai utk korang 🀍

Whatsapp 0102755634 πŸ“± or click link in bio πŸŽ€

11/10/2021

✨ Alpha Arbutin ✨

Ingredients ni wajib korang try kalau korang fokus utk pudarkan parut jerawat, pigmentasi, kurangkan line dekat muka. 😍

Ingredients ni ada dalam kita punya essence tau. Sesuai utk semua jenis kulit! πŸ₯°

07/10/2021

✨ Skintella Repairing Serum ✨

The main characters in soothing! You guys should try it. This is really a holy grail for all acnes fighter πŸ’ͺ🏻

Grab yours now! Whatsapp 0102755634 πŸ“± or click link in bio πŸŽ€

07/10/2021

✨ Bifida Ferment Lysate ✨

Ingredients yang termasuk dalam serum kayman. 😍 Dah pernah try serum ni? Texture gel dia yang sejuk dan buatkan kulit muka kita nyaman sangat!

Ada jerawat merah? Boleh je buat sebagai acne spot treatment. Sangat membantu tau! bukan itu sahaja, boleh meningkatkan kesihatan kulit muka kita! Ada yg pernah try? 😍

Photos from Kayman by Angelia's post 06/10/2021

✨ Skintella Moisturizing Gel ✨

Moisturizer yang memang A+ lia boleh bagi 😍 texture dia yang lightweight, tak melekit, sejuk, cepat serap! Yg penting bila pakai, tak berpeluh πŸ₯°

Wajib letak dalam wishlist tau korang 😁

Grab yours now! Whatsapp 0102755634 πŸ“± or click link in bio πŸŽ€

Photos from Kayman by Angelia's post 05/10/2021

Ingredients yang paling famous dalam produk kayman, semestinya adalah Centella Asiatica 😍

Kulit korang pedih?
Skin barrier korang rosak?
Kulit sunburn?

Sila cari produk yg ada ingredient ni. Sebab centella ni adalah bahan yg selamat dan tak akan menyebabkan kulit muka korang breakout pun. Btw, centella asiatica ni kalau makan nasi cicah sambal belacan kan? Hahahahha 🀣

Want your business to be the top-listed Beauty Salon in Klang?
Click here to claim your Sponsored Listing.

Category

Telephone

Website

Address


Klang
41000