tykamizi.dyxymasterstokiss
DYXY ORIGINAL HERE
30/08/2021
Kasi can la feeling sikeddd π Terajin sikit mood main makeup makeup ala ala brown look eyeshadow sempena merdeka..tiberrr πππ»ββοΈ
Kejap lagi sis upload full makeup tutorial ek π
29/07/2021
πΈπΈπΈπΈ
Slide gambar last tu ada budak dah rasmikan office space mama dia siap tak pakai seluar π€¦π»ββοΈπ€¦π»ββοΈπππ
20/07/2021
Salam Aidiladha dari kami bertiga + baby πΆπ»ππ₯°
Mata kadang salah melihat
Mulut kadang salah berucap
Hati kadang salah menduga
Maafkan segala kekhilafan
Mohon maaf zahir dan batin
Selamat Hari Raya Aidiladha
Doakan baby sihat membesar sempurna dalam kandungan ya Aminn βΊοΈ
Sis mengembang dengan jaya nya π€£ sado bethol rasanyaa π¬
Its tonight β₯οΈβ₯οΈβ₯οΈ
13/05/2021
Salam dihulur tanda ingatan,
Moga ukhwah sentiasa berkekalan,
Selamat Hari Raya Aidilfitri kami titipkan,
Buat keluarga dan juga kenalan.
SALAM AIDILFITRI
Tahun ni rasa lain sungguh pagi raya π₯²
Selalu meriah dengan adik beradik
Tahun ni nasib baik mak ada jugak sekali
Tu pun sbb mmg dok jaga mak tak sihat tangan patah dah sebulan lebih..
Alhamdulillah π₯°π₯°
04/04/2021
"I never dreamed about succes. I worked for it ππ»π₯"
Hi semua new followers! βΊοΈ. Tak sangka video REELS kaktyka blow up sampai 120k view allahuakbar. Saja saja je nak try upload video dekat reels tengok camna π
Kaktyka perkenalkan diri ya
Kaktyka master stokis untuk produk DYXY Cosmetics. Start join dyxy masa tahun 12/2016 sebagai dropship. Then dpt duit ASB kaktika jadikan modal untuk kaktika signup agen & kaktyka usaha utk naik setiap level sampai lah di tabalkan sebagai master stokis pada tahun 2017.
Senang? Definitely tak senang sis. Nak mulakan bisnes mudah tapi nak SUSTAIN/BERTAHAN dalam bisnes yang sama selama 5 tahun tu mencabar π
Anyway. You must loveee apa yang korang buat tau insyallah kejayaan pasti datang π
04/04/2021
MEET & GREET SESSION WITH FOUNDER & CEO DYXY COSMETICS π. Exclusive invitation to all π₯°
Alhamdulillah dapat lock tarikh ni untuk buat mini gathering teamtyka π. InsyaAllah tujuan nya untuk kite lebih mengenali sesama kita dan recharge energy untuk berperangg buat sales di bulan puasa ni π
Best nya yang jadi agen dengan kaktika. Mmg akan dapat DIRECT ACCESS to founder & ceo tau. Sebab kaktika mmg direct je dengan founder if ada apa apa
So korg yang dgn kaktika pun dapat merasa EKSLUSIF bertentang mata dengan founder & ceo!
Yang duduk jauh dari kl. Its okay. Kaktika ada buat sesi ONLINE thru zoom jugak tau. Supaya semua org tak terlepas input πππππ»
See you gais nanti!
Click here to claim your Sponsored Listing.
Category
Telephone
Website
Address
Klang
