Perunding Kecantikan MK

Perunding Kecantikan MK

Share

Kepakaran saya adalah menjadikan kulit anda sihat dan berseri: http://CikAinMK.wasap.my Cantik secara semulajadi itu adalah idaman semua wanita.

Namun sangat ramai wanita di luar sana yang mencuba produk kulit yang mengandungi kandungan kimia yang tinggi sehingga akhirnya merosakkan kulit.Dengan mary Kay anda tidak perlu bimbang lagi kerana anda akan dibimbing sehingga kulit menjadi sihat dan cantik secara semulajadi.

03/06/2026

Promo Lumivie hanya untuk limited stock. Kena cepat sebab stok tak banyak tau. Special price hanya untuk anda yang benar-benar ingin memberi produk terbaik untuk kulit wajah.

Siapa yang perlu pakai lumivie?
1. Anda yang ada masalah jeragat
2. Anda yang ada masalah kulit kusam
3. Anda yang dah pakai bermacam-macam produk tapi kulit tetap kusam, tak berseri, jeragat macam tu jugak
4. Anda yang ada masalah tona tak sekata
5. Anda yang memang nak kulit berseri, glowing dan cerah dengan selamat

Yer anda lah yang sedang mencari produk mary kay dan nak ada orang guide sampai jadi.

Kalau anda orangnya boleh wasap saya segera untuk saya bantu ๐Ÿ˜˜.

โ€œ๐˜ฟ๐™–๐™ ๐™ฅ๐™–๐™ ๐™–๐™ž ๐™ˆ๐™–๐™ง๐™ฎ ๐™†๐™–๐™ฎ, ๐™ฉ๐™–๐™ฅ๐™ž ๐™ฉ๐™–๐™  ๐™ฃ๐™–๐™ข๐™ฅ๐™–๐™  ๐™ ๐™š๐™จ๐™–๐™ฃ ๐™ฅ๐™ช๐™ฃโ€ฆโ€

Boleh saya tanya sikit ๐Ÿ˜Š?

Cara penggunaan macam mana? Ada orang guide atau tidak? Atau guna pencuci muka sahaja?
Sebenarnya skincare bukan sekadar pakai produk.
Cara penggunaan, konsisten, pemilihan produk yang sesuai dengan masalah kulit dan rutin yang betul โ€” semua ini memainkan peranan penting.
Sebab itu bila guna Mary Kay, bukan sekadar beli produk. Apa yang anda dapat juga ialah servis consultation, panduan penggunaan, support dan jaminan produk sehingga 90 hari.

Kalau masalah kulit dah bertahun-tahun, memang susah nak harapkan perubahan hanya dengan pencuci muka sahaja ๐Ÿ˜Š Mulakan dengan basic set yang sesuai dengan keadaan kulit, kemudian lengkapkan rutin sedikit demi sedikit.

Bila ada Beauty Consultant yang guide, lebih mudah nak kenal kulit sendiri, lebih senang konsisten dan hasil pun biasanya lebih memuaskan.

Testimoni Lumivie di bawah ini adalah antara hasil pelanggan yang saya bantu guide dari awal. Dari kurang yakin dengan kulit sendiri, sampai kembali tersenyum dan lebih berkeyakinan โค๏ธ

Ramai yang ada masalah jeragat, kulit kusam atau melasma terus rasa putus asa. Padahal kulit boleh dibantu dengan rutin yang betul, produk yang sesuai dan konsistensi.

Kalau perlukan bantuan atau nak saya bantu pilih rutin yang sesuai untuk kulit awak, boleh terus PM saya ๐Ÿ˜‰

๐™‰๐™–๐™  ๐™ฉ๐™–๐™ฃ๐™ฎ๐™– ๐™—๐™š๐™ง๐™ ๐™š๐™ฃ๐™–๐™–๐™ฃ ๐™ˆ๐™–๐™ง๐™ฎ ๐™†๐™–๐™ฎ ๐™—๐™ค๐™ก๐™š๐™ ๐™ฌ๐™–๐™จ๐™–๐™ฅ ๐™–๐™ž๐™ฃ ๐™ ๐™–๐™ฉ ๐™จ๐™ž๐™ฃ๐™ž ๐Ÿ‘‡
http://CikAinMK.wasap.my

Sd Ain
0105429216

23/05/2026

โ€œ๐˜ฟ๐™–๐™ ๐™ฅ๐™–๐™ ๐™–๐™ž ๐™ˆ๐™–๐™ง๐™ฎ ๐™†๐™–๐™ฎ, ๐™ฉ๐™–๐™ฅ๐™ž ๐™ฉ๐™–๐™  ๐™ฃ๐™–๐™ข๐™ฅ๐™–๐™  ๐™ ๐™š๐™จ๐™–๐™ฃ ๐™ฅ๐™ช๐™ฃโ€ฆโ€

Boleh saya tanya sikit ๐Ÿ˜Š?

Cara penggunaan macam mana? Ada orang guide atau tidak? Atau guna pencuci muka sahaja?
Sebenarnya skincare bukan sekadar pakai produk.
Cara penggunaan, konsisten, pemilihan produk yang sesuai dengan masalah kulit dan rutin yang betul โ€” semua ini memainkan peranan penting.
Sebab itu bila guna Mary Kay, bukan sekadar beli produk. Apa yang anda dapat juga ialah servis consultation, panduan penggunaan, support dan jaminan produk sehingga 90 hari.

Kalau masalah kulit dah bertahun-tahun, memang susah nak harapkan perubahan hanya dengan pencuci muka sahaja ๐Ÿ˜Š Mulakan dengan basic set yang sesuai dengan keadaan kulit, kemudian lengkapkan rutin sedikit demi sedikit.

Bila ada Beauty Consultant yang guide, lebih mudah nak kenal kulit sendiri, lebih senang konsisten dan hasil pun biasanya lebih memuaskan.

Testimoni Lumivie di bawah ini adalah antara hasil pelanggan yang saya bantu guide dari awal. Dari kurang yakin dengan kulit sendiri, sampai kembali tersenyum dan lebih berkeyakinan โค๏ธ

Ramai yang ada masalah jeragat, kulit kusam atau melasma terus rasa putus asa. Padahal kulit boleh dibantu dengan rutin yang betul, produk yang sesuai dan konsistensi.

Kalau perlukan bantuan atau nak saya bantu pilih rutin yang sesuai untuk kulit awak, boleh terus PM saya ๐Ÿ˜‰

๐™‰๐™–๐™  ๐™ฉ๐™–๐™ฃ๐™ฎ๐™– ๐™—๐™š๐™ง๐™ ๐™š๐™ฃ๐™–๐™–๐™ฃ ๐™ˆ๐™–๐™ง๐™ฎ ๐™†๐™–๐™ฎ ๐™—๐™ค๐™ก๐™š๐™ ๐™ฌ๐™–๐™จ๐™–๐™ฅ ๐™–๐™ž๐™ฃ ๐™ ๐™–๐™ฉ ๐™จ๐™ž๐™ฃ๐™ž ๐Ÿ‘‡
http://CikAinMK.wasap.my

Sd Ain
0105429216

21/05/2026

โœจ Kulit sihat, lembap dan tampak lebih berseri setiap hari? Rutin penjagaan kulit yang konsisten adalah kuncinya. ๐Ÿ’—

Kenalkan Mary Kay TimeWise Miracle Set + Softener โ€” rangkaian penjagaan kulit lengkap untuk membantu membersih, melembapkan, melindungi dan menyegarkan kulit setiap hari.

๐ŸŒธ Antara kelebihan utama:
โœ”๏ธ Membantu mengekalkan kelembapan kulit
โœ”๏ธ Perlindungan antioksidan
โœ”๏ธ Membantu kulit nampak lebih segar & berseri
โœ”๏ธ Perlindungan daripada sinaran UV (SPF)
โœ”๏ธ Softener membantu kulit rasa lebih lembut & bersedia untuk langkah penjagaan seterusnya

๐Ÿ’ฐ Harga Asal: RM643
๐ŸŽ‰ Harga Promo: RM587 sahaja
๐Ÿ’– Jimat RM56

โ€œBila kulit dijaga dengan konsisten, hasilnya bukan sekadar nampak cantik โ€” tapi rasa lebih yakin setiap hari.โ€ โœจ

๐Ÿ“ฉ PM / komen โ€œNAKโ€ untuk info lanjut atau konsultasi kulit.

๐™‰๐™–๐™  ๐™ฉ๐™–๐™ฃ๐™ฎ๐™– ๐™—๐™š๐™ง๐™ ๐™š๐™ฃ๐™–๐™–๐™ฃ ๐™ˆ๐™–๐™ง๐™ฎ ๐™†๐™–๐™ฎ ๐™—๐™ค๐™ก๐™š๐™ ๐™ฌ๐™–๐™จ๐™–๐™ฅ ๐™–๐™ž๐™ฃ ๐™ ๐™–๐™ฉ ๐™จ๐™ž๐™ฃ๐™ž ๐Ÿ‘‡
http://CikAinMK.wasap.my

Sd Ain
0105429216

16/05/2026

Mencari produk yang ada bahan Niacinamide dan Ferulic Acid?

Korang patut cuba Booster Ferulic + Niacinamide Brightener ni.

Ianya sangat berkesan untuk masalah pigmentasi, melasma, parut gelap, kulit kusam dan tona tak sekata.

Hanya RM139 sahaja.

๐™‰๐™–๐™  ๐™ฉ๐™–๐™ฃ๐™ฎ๐™– ๐™—๐™š๐™ง๐™ ๐™š๐™ฃ๐™–๐™–๐™ฃ ๐™ˆ๐™–๐™ง๐™ฎ ๐™†๐™–๐™ฎ ๐™—๐™ค๐™ก๐™š๐™ ๐™ฌ๐™–๐™จ๐™–๐™ฅ ๐™–๐™ž๐™ฃ ๐™ ๐™–๐™ฉ ๐™จ๐™ž๐™ฃ๐™ž ๐Ÿ‘‡
http://CikAinMK.wasap.my

Sd Ain
0105429216

Photos from Perunding Kecantikan MK's post 08/05/2026

Kalau korang pilih set yang mana?

Customer Ain pilih set promo Softener + Oil Free Hydrating Gel.

Semoga kulit lebih sihat lepas ni ๐Ÿ˜.

๐™‰๐™–๐™  ๐™ฉ๐™–๐™ฃ๐™ฎ๐™– ๐™—๐™š๐™ง๐™ ๐™š๐™ฃ๐™–๐™–๐™ฃ ๐™ˆ๐™–๐™ง๐™ฎ ๐™†๐™–๐™ฎ ๐™—๐™ค๐™ก๐™š๐™ ๐™ฌ๐™–๐™จ๐™–๐™ฅ ๐™–๐™ž๐™ฃ ๐™ ๐™–๐™ฉ ๐™จ๐™ž๐™ฃ๐™ž ๐Ÿ‘‡
http://CikAinMK.wasap.my

Sd Ain
0105429216

07/05/2026

Feedback Mary Kay Sunscreen Spf50+

Meh cuba. Confirm akan jatuh cinta ๐Ÿ˜˜.

๐™‰๐™–๐™  ๐™ฉ๐™–๐™ฃ๐™ฎ๐™– ๐™—๐™š๐™ง๐™ ๐™š๐™ฃ๐™–๐™–๐™ฃ ๐™ˆ๐™–๐™ง๐™ฎ ๐™†๐™–๐™ฎ ๐™—๐™ค๐™ก๐™š๐™ ๐™ฌ๐™–๐™จ๐™–๐™ฅ ๐™–๐™ž๐™ฃ ๐™ ๐™–๐™ฉ ๐™จ๐™ž๐™ฃ๐™ž ๐Ÿ‘‡
http://CikAinMK.wasap.my

Sd Ain
0105429216

01/05/2026

Wehhh macam tak percaya jer!!!

Cuba tengok ni. Mary Kay dah keluarkan starter kit yang baru untuk sesiapa yang sign up bermula bulan ini ๐Ÿ˜.

Uollsss tengok ni. Dapat banyak g!la barang. Meh Ain list kan ๐Ÿ‘‡
1. Makeup/Organizer bag
2. Set basic skincare saiz mini. Full set (pencuci, pelembap, toner, scrub)
3. Shea Satin Lips Balm
4. Shea Satin Lips Scrub
5. Lipstick
6. Mini Oil Free Eye Makeup Remover
7. Sampler product
8. Welcome Card

Semua ini bernilai lebih RM300!!! Semua ni include dalam Starter Kit yang terbaru.

Sign Up cuma R.M90 sahaja maharnya.

Menarikkan?

So kepada yang memang nak pakai Mary Kay dengan set lengkap atau berminat nak mencari income dan cantikkan kulit, awak memang sesuai sign up bulan ni tau. New bc akan dapat voucher tambahan untuk pembelian produk dan juga micellar water secara percuma.

Kalau nak terus sign up boleh tekan link ๐Ÿ‘‡
https://agreements.marykayintouch.com.my/r/c7oj3kl6

Atau pun nak wasap Ain dulu pun boleh ๐Ÿ‘‡

๐™‰๐™–๐™  ๐™ฉ๐™–๐™ฃ๐™ฎ๐™– ๐™—๐™š๐™ง๐™ ๐™š๐™ฃ๐™–๐™–๐™ฃ ๐™ˆ๐™–๐™ง๐™ฎ ๐™†๐™–๐™ฎ ๐™—๐™ค๐™ก๐™š๐™ ๐™ฌ๐™–๐™จ๐™–๐™ฅ ๐™–๐™ž๐™ฃ ๐™ ๐™–๐™ฉ ๐™จ๐™ž๐™ฃ๐™ž ๐Ÿ‘‡
http://CikAinMK.wasap.my

Sd Ain
0105429216

Photos from Perunding Kecantikan MK's post 26/04/2026

Mary Kay tiba-tiba keluarkan promo foundation!!!

Okei bagi yang belum mengenali Mary Kay foundation, meh ain ceritakan serba sedikit.

Mary Kay Timewise 3D Foundation bukan sekadar makeup. Ia adalah Skincare + Makeup dimana ia membantu menjaga kulit, merawat kulit, melawan penuaan, mencerahkan, mengurangkan jerawat serta membantu tona kulit menjadi sekata. Woww... Amaizing kan? Macam mana foundation boleh beri manfaat sebegitu hebat?

Ini kerana bahan dalam Timewise 3D Foundation sama seperti skincare timewise. Ia mengandungi
- Resveratrol (antioksidan)
- Niacinamide (Vitamin B3)
- Age Defying Peptides (bahan antipenuaan)

Jadi, dengan bahan hebat ini tentunya kulit bukan sekadar nampak cantik tetapi dalam masa yang sama ia menjaga kulit kita.

Nak cari kat mana foundation yang boleh mengurangkan kedutan, mencerahkan kulit dan memudarkan parut? Timewise 3D Foundation dari Mary Kay sahaja yang boleh buat sebegitu ๐Ÿ˜.

Sekarang ada promosi menarik untuk foundation. Tapi kena cepat sebab ianya sementara stok masoh ada sahaja.

๐™‰๐™–๐™  ๐™ฉ๐™–๐™ฃ๐™ฎ๐™– ๐™—๐™š๐™ง๐™ ๐™š๐™ฃ๐™–๐™–๐™ฃ ๐™ˆ๐™–๐™ง๐™ฎ ๐™†๐™–๐™ฎ ๐™—๐™ค๐™ก๐™š๐™ ๐™ฌ๐™–๐™จ๐™–๐™ฅ ๐™–๐™ž๐™ฃ ๐™ ๐™–๐™ฉ ๐™จ๐™ž๐™ฃ๐™ž ๐Ÿ‘‡
http://CikAinMK.wasap.my

Sd Ain
0105429216

Photos from Perunding Kecantikan MK's post 11/04/2026

Tak tahu nak kata dah ni....

Mary Kay memang nak tolong awak pakai skincare yang hebat dan dapat hasil yang terbaik.

Bulan ni ada promo menarik. Beli Timewise Miracle Set atau Timewise Repair Advanced Set dapat percuma p**a Lumivie Intensive Serum yang bernilai rm279.

Lumivie Intensive Serum ni adalah serum yang memberi kesan pencerahan, tona sekata, pudar jeragat dan parut dengan cepat. So jimat sangat sebab awak tak payah nak spend duit kat situ. Percuma jer ๐Ÿ˜˜.

๐™‰๐™–๐™  ๐™ฉ๐™–๐™ฃ๐™ฎ๐™– ๐™—๐™š๐™ง๐™ ๐™š๐™ฃ๐™–๐™–๐™ฃ ๐™ˆ๐™–๐™ง๐™ฎ ๐™†๐™–๐™ฎ ๐™—๐™ค๐™ก๐™š๐™ ๐™ฌ๐™–๐™จ๐™–๐™ฅ ๐™–๐™ž๐™ฃ ๐™ ๐™–๐™ฉ ๐™จ๐™ž๐™ฃ๐™ž ๐Ÿ‘‡
http://CikAinMK.wasap.my

Sd Ain
0105429216

Photos from Perunding Kecantikan MK's post 31/03/2026

Nak grab promo mary kay atau apa-apa produk mary kay yang lain?

Meh wasap Ain cepat. Ain explain satu per satu.

๐™‰๐™–๐™  ๐™ฉ๐™–๐™ฃ๐™ฎ๐™– ๐™—๐™š๐™ง๐™ ๐™š๐™ฃ๐™–๐™–๐™ฃ ๐™ˆ๐™–๐™ง๐™ฎ ๐™†๐™–๐™ฎ ๐™—๐™ค๐™ก๐™š๐™ ๐™ฌ๐™–๐™จ๐™–๐™ฅ ๐™–๐™ž๐™ฃ ๐™ ๐™–๐™ฉ ๐™จ๐™ž๐™ฃ๐™ž ๐Ÿ‘‡
http://CikAinMK.wasap.my

Sd Ain
0105429216

Want your business to be the top-listed Beauty Salon in Kuala?
Click here to claim your Sponsored Listing.

Telephone

Website

Address


Taman Permint Jaya, Chendering
Kuala
21080