Perunding Kecantikan MK
Kepakaran saya adalah menjadikan kulit anda sihat dan berseri: http://CikAinMK.wasap.my Cantik secara semulajadi itu adalah idaman semua wanita.
Namun sangat ramai wanita di luar sana yang mencuba produk kulit yang mengandungi kandungan kimia yang tinggi sehingga akhirnya merosakkan kulit.Dengan mary Kay anda tidak perlu bimbang lagi kerana anda akan dibimbing sehingga kulit menjadi sihat dan cantik secara semulajadi.
03/06/2026
Promo Lumivie hanya untuk limited stock. Kena cepat sebab stok tak banyak tau. Special price hanya untuk anda yang benar-benar ingin memberi produk terbaik untuk kulit wajah.
Siapa yang perlu pakai lumivie?
1. Anda yang ada masalah jeragat
2. Anda yang ada masalah kulit kusam
3. Anda yang dah pakai bermacam-macam produk tapi kulit tetap kusam, tak berseri, jeragat macam tu jugak
4. Anda yang ada masalah tona tak sekata
5. Anda yang memang nak kulit berseri, glowing dan cerah dengan selamat
Yer anda lah yang sedang mencari produk mary kay dan nak ada orang guide sampai jadi.
Kalau anda orangnya boleh wasap saya segera untuk saya bantu ๐.
โ๐ฟ๐๐ ๐ฅ๐๐ ๐๐ ๐๐๐ง๐ฎ ๐๐๐ฎ, ๐ฉ๐๐ฅ๐ ๐ฉ๐๐ ๐ฃ๐๐ข๐ฅ๐๐ ๐ ๐๐จ๐๐ฃ ๐ฅ๐ช๐ฃโฆโ
Boleh saya tanya sikit ๐?
Cara penggunaan macam mana? Ada orang guide atau tidak? Atau guna pencuci muka sahaja?
Sebenarnya skincare bukan sekadar pakai produk.
Cara penggunaan, konsisten, pemilihan produk yang sesuai dengan masalah kulit dan rutin yang betul โ semua ini memainkan peranan penting.
Sebab itu bila guna Mary Kay, bukan sekadar beli produk. Apa yang anda dapat juga ialah servis consultation, panduan penggunaan, support dan jaminan produk sehingga 90 hari.
Kalau masalah kulit dah bertahun-tahun, memang susah nak harapkan perubahan hanya dengan pencuci muka sahaja ๐ Mulakan dengan basic set yang sesuai dengan keadaan kulit, kemudian lengkapkan rutin sedikit demi sedikit.
Bila ada Beauty Consultant yang guide, lebih mudah nak kenal kulit sendiri, lebih senang konsisten dan hasil pun biasanya lebih memuaskan.
Testimoni Lumivie di bawah ini adalah antara hasil pelanggan yang saya bantu guide dari awal. Dari kurang yakin dengan kulit sendiri, sampai kembali tersenyum dan lebih berkeyakinan โค๏ธ
Ramai yang ada masalah jeragat, kulit kusam atau melasma terus rasa putus asa. Padahal kulit boleh dibantu dengan rutin yang betul, produk yang sesuai dan konsistensi.
Kalau perlukan bantuan atau nak saya bantu pilih rutin yang sesuai untuk kulit awak, boleh terus PM saya ๐
๐๐๐ ๐ฉ๐๐ฃ๐ฎ๐ ๐๐๐ง๐ ๐๐ฃ๐๐๐ฃ ๐๐๐ง๐ฎ ๐๐๐ฎ ๐๐ค๐ก๐๐ ๐ฌ๐๐จ๐๐ฅ ๐๐๐ฃ ๐ ๐๐ฉ ๐จ๐๐ฃ๐ ๐
http://CikAinMK.wasap.my
Sd Ain
0105429216
23/05/2026
โ๐ฟ๐๐ ๐ฅ๐๐ ๐๐ ๐๐๐ง๐ฎ ๐๐๐ฎ, ๐ฉ๐๐ฅ๐ ๐ฉ๐๐ ๐ฃ๐๐ข๐ฅ๐๐ ๐ ๐๐จ๐๐ฃ ๐ฅ๐ช๐ฃโฆโ
Boleh saya tanya sikit ๐?
Cara penggunaan macam mana? Ada orang guide atau tidak? Atau guna pencuci muka sahaja?
Sebenarnya skincare bukan sekadar pakai produk.
Cara penggunaan, konsisten, pemilihan produk yang sesuai dengan masalah kulit dan rutin yang betul โ semua ini memainkan peranan penting.
Sebab itu bila guna Mary Kay, bukan sekadar beli produk. Apa yang anda dapat juga ialah servis consultation, panduan penggunaan, support dan jaminan produk sehingga 90 hari.
Kalau masalah kulit dah bertahun-tahun, memang susah nak harapkan perubahan hanya dengan pencuci muka sahaja ๐ Mulakan dengan basic set yang sesuai dengan keadaan kulit, kemudian lengkapkan rutin sedikit demi sedikit.
Bila ada Beauty Consultant yang guide, lebih mudah nak kenal kulit sendiri, lebih senang konsisten dan hasil pun biasanya lebih memuaskan.
Testimoni Lumivie di bawah ini adalah antara hasil pelanggan yang saya bantu guide dari awal. Dari kurang yakin dengan kulit sendiri, sampai kembali tersenyum dan lebih berkeyakinan โค๏ธ
Ramai yang ada masalah jeragat, kulit kusam atau melasma terus rasa putus asa. Padahal kulit boleh dibantu dengan rutin yang betul, produk yang sesuai dan konsistensi.
Kalau perlukan bantuan atau nak saya bantu pilih rutin yang sesuai untuk kulit awak, boleh terus PM saya ๐
๐๐๐ ๐ฉ๐๐ฃ๐ฎ๐ ๐๐๐ง๐ ๐๐ฃ๐๐๐ฃ ๐๐๐ง๐ฎ ๐๐๐ฎ ๐๐ค๐ก๐๐ ๐ฌ๐๐จ๐๐ฅ ๐๐๐ฃ ๐ ๐๐ฉ ๐จ๐๐ฃ๐ ๐
http://CikAinMK.wasap.my
Sd Ain
0105429216
21/05/2026
โจ Kulit sihat, lembap dan tampak lebih berseri setiap hari? Rutin penjagaan kulit yang konsisten adalah kuncinya. ๐
Kenalkan Mary Kay TimeWise Miracle Set + Softener โ rangkaian penjagaan kulit lengkap untuk membantu membersih, melembapkan, melindungi dan menyegarkan kulit setiap hari.
๐ธ Antara kelebihan utama:
โ๏ธ Membantu mengekalkan kelembapan kulit
โ๏ธ Perlindungan antioksidan
โ๏ธ Membantu kulit nampak lebih segar & berseri
โ๏ธ Perlindungan daripada sinaran UV (SPF)
โ๏ธ Softener membantu kulit rasa lebih lembut & bersedia untuk langkah penjagaan seterusnya
๐ฐ Harga Asal: RM643
๐ Harga Promo: RM587 sahaja
๐ Jimat RM56
โBila kulit dijaga dengan konsisten, hasilnya bukan sekadar nampak cantik โ tapi rasa lebih yakin setiap hari.โ โจ
๐ฉ PM / komen โNAKโ untuk info lanjut atau konsultasi kulit.
๐๐๐ ๐ฉ๐๐ฃ๐ฎ๐ ๐๐๐ง๐ ๐๐ฃ๐๐๐ฃ ๐๐๐ง๐ฎ ๐๐๐ฎ ๐๐ค๐ก๐๐ ๐ฌ๐๐จ๐๐ฅ ๐๐๐ฃ ๐ ๐๐ฉ ๐จ๐๐ฃ๐ ๐
http://CikAinMK.wasap.my
Sd Ain
0105429216
16/05/2026
Mencari produk yang ada bahan Niacinamide dan Ferulic Acid?
Korang patut cuba Booster Ferulic + Niacinamide Brightener ni.
Ianya sangat berkesan untuk masalah pigmentasi, melasma, parut gelap, kulit kusam dan tona tak sekata.
Hanya RM139 sahaja.
๐๐๐ ๐ฉ๐๐ฃ๐ฎ๐ ๐๐๐ง๐ ๐๐ฃ๐๐๐ฃ ๐๐๐ง๐ฎ ๐๐๐ฎ ๐๐ค๐ก๐๐ ๐ฌ๐๐จ๐๐ฅ ๐๐๐ฃ ๐ ๐๐ฉ ๐จ๐๐ฃ๐ ๐
http://CikAinMK.wasap.my
Sd Ain
0105429216
08/05/2026
Kalau korang pilih set yang mana?
Customer Ain pilih set promo Softener + Oil Free Hydrating Gel.
Semoga kulit lebih sihat lepas ni ๐.
๐๐๐ ๐ฉ๐๐ฃ๐ฎ๐ ๐๐๐ง๐ ๐๐ฃ๐๐๐ฃ ๐๐๐ง๐ฎ ๐๐๐ฎ ๐๐ค๐ก๐๐ ๐ฌ๐๐จ๐๐ฅ ๐๐๐ฃ ๐ ๐๐ฉ ๐จ๐๐ฃ๐ ๐
http://CikAinMK.wasap.my
Sd Ain
0105429216
07/05/2026
Feedback Mary Kay Sunscreen Spf50+
Meh cuba. Confirm akan jatuh cinta ๐.
๐๐๐ ๐ฉ๐๐ฃ๐ฎ๐ ๐๐๐ง๐ ๐๐ฃ๐๐๐ฃ ๐๐๐ง๐ฎ ๐๐๐ฎ ๐๐ค๐ก๐๐ ๐ฌ๐๐จ๐๐ฅ ๐๐๐ฃ ๐ ๐๐ฉ ๐จ๐๐ฃ๐ ๐
http://CikAinMK.wasap.my
Sd Ain
0105429216
01/05/2026
Wehhh macam tak percaya jer!!!
Cuba tengok ni. Mary Kay dah keluarkan starter kit yang baru untuk sesiapa yang sign up bermula bulan ini ๐.
Uollsss tengok ni. Dapat banyak g!la barang. Meh Ain list kan ๐
1. Makeup/Organizer bag
2. Set basic skincare saiz mini. Full set (pencuci, pelembap, toner, scrub)
3. Shea Satin Lips Balm
4. Shea Satin Lips Scrub
5. Lipstick
6. Mini Oil Free Eye Makeup Remover
7. Sampler product
8. Welcome Card
Semua ini bernilai lebih RM300!!! Semua ni include dalam Starter Kit yang terbaru.
Sign Up cuma R.M90 sahaja maharnya.
Menarikkan?
So kepada yang memang nak pakai Mary Kay dengan set lengkap atau berminat nak mencari income dan cantikkan kulit, awak memang sesuai sign up bulan ni tau. New bc akan dapat voucher tambahan untuk pembelian produk dan juga micellar water secara percuma.
Kalau nak terus sign up boleh tekan link ๐
https://agreements.marykayintouch.com.my/r/c7oj3kl6
Atau pun nak wasap Ain dulu pun boleh ๐
๐๐๐ ๐ฉ๐๐ฃ๐ฎ๐ ๐๐๐ง๐ ๐๐ฃ๐๐๐ฃ ๐๐๐ง๐ฎ ๐๐๐ฎ ๐๐ค๐ก๐๐ ๐ฌ๐๐จ๐๐ฅ ๐๐๐ฃ ๐ ๐๐ฉ ๐จ๐๐ฃ๐ ๐
http://CikAinMK.wasap.my
Sd Ain
0105429216
26/04/2026
Mary Kay tiba-tiba keluarkan promo foundation!!!
Okei bagi yang belum mengenali Mary Kay foundation, meh ain ceritakan serba sedikit.
Mary Kay Timewise 3D Foundation bukan sekadar makeup. Ia adalah Skincare + Makeup dimana ia membantu menjaga kulit, merawat kulit, melawan penuaan, mencerahkan, mengurangkan jerawat serta membantu tona kulit menjadi sekata. Woww... Amaizing kan? Macam mana foundation boleh beri manfaat sebegitu hebat?
Ini kerana bahan dalam Timewise 3D Foundation sama seperti skincare timewise. Ia mengandungi
- Resveratrol (antioksidan)
- Niacinamide (Vitamin B3)
- Age Defying Peptides (bahan antipenuaan)
Jadi, dengan bahan hebat ini tentunya kulit bukan sekadar nampak cantik tetapi dalam masa yang sama ia menjaga kulit kita.
Nak cari kat mana foundation yang boleh mengurangkan kedutan, mencerahkan kulit dan memudarkan parut? Timewise 3D Foundation dari Mary Kay sahaja yang boleh buat sebegitu ๐.
Sekarang ada promosi menarik untuk foundation. Tapi kena cepat sebab ianya sementara stok masoh ada sahaja.
๐๐๐ ๐ฉ๐๐ฃ๐ฎ๐ ๐๐๐ง๐ ๐๐ฃ๐๐๐ฃ ๐๐๐ง๐ฎ ๐๐๐ฎ ๐๐ค๐ก๐๐ ๐ฌ๐๐จ๐๐ฅ ๐๐๐ฃ ๐ ๐๐ฉ ๐จ๐๐ฃ๐ ๐
http://CikAinMK.wasap.my
Sd Ain
0105429216
11/04/2026
Tak tahu nak kata dah ni....
Mary Kay memang nak tolong awak pakai skincare yang hebat dan dapat hasil yang terbaik.
Bulan ni ada promo menarik. Beli Timewise Miracle Set atau Timewise Repair Advanced Set dapat percuma p**a Lumivie Intensive Serum yang bernilai rm279.
Lumivie Intensive Serum ni adalah serum yang memberi kesan pencerahan, tona sekata, pudar jeragat dan parut dengan cepat. So jimat sangat sebab awak tak payah nak spend duit kat situ. Percuma jer ๐.
๐๐๐ ๐ฉ๐๐ฃ๐ฎ๐ ๐๐๐ง๐ ๐๐ฃ๐๐๐ฃ ๐๐๐ง๐ฎ ๐๐๐ฎ ๐๐ค๐ก๐๐ ๐ฌ๐๐จ๐๐ฅ ๐๐๐ฃ ๐ ๐๐ฉ ๐จ๐๐ฃ๐ ๐
http://CikAinMK.wasap.my
Sd Ain
0105429216
31/03/2026
Nak grab promo mary kay atau apa-apa produk mary kay yang lain?
Meh wasap Ain cepat. Ain explain satu per satu.
๐๐๐ ๐ฉ๐๐ฃ๐ฎ๐ ๐๐๐ง๐ ๐๐ฃ๐๐๐ฃ ๐๐๐ง๐ฎ ๐๐๐ฎ ๐๐ค๐ก๐๐ ๐ฌ๐๐จ๐๐ฅ ๐๐๐ฃ ๐ ๐๐ฉ ๐จ๐๐ฃ๐ ๐
http://CikAinMK.wasap.my
Sd Ain
0105429216
Click here to claim your Sponsored Listing.
Category
Telephone
Website
Address
Taman Permint Jaya, Chendering
Kuala
21080
