amway.dinighazali
Anything about Amway you can reach me �
08/12/2023
PROMO DISEMBER 2023
Siapa2 yg rasa nk kurus secara sihat sebelum raya 2024 boleh la cuba produk2 nutrilite ni 😁
Jaga makan, exercise, consume nutrilite sbg booster utk menurunkan berat badan insyaallah bila raya nmpk langsing 😁😁
untuk maklumat lanjut boleh pm tepi atau whatsapp di https://wa.link/3c4qqa
16/11/2023
✨✨✨New launching✨✨✨
ARTISTRY FUTURE GLOW Serum Foundation SPF 35 PA++
Mencari foundation yang bukan sahaja untuk makeup tapi boleh merawat? Boleh cuba ni😍
Nak guna hari hari pun boleh tak rosakkan kulit pun😙
Nk cuba boleh pm tepi atau whatsapp di https://wa.link/3c4qqa
08/11/2023
Mochi is back !!
"SEDAPNYAA MOCHI NI" 😋
Ramai takut nak makan sebab manis, tapi yang ni serius sedap sebab tak manis dan lembut 😍
Setiap kali musim mesti saya beli 😜 Mochi Amway ni tak sama dengan mochi dekat luar tau ☺️ Sedapnya kuih mochi ni, terbawa - bawa dalam mimpi uuiiiii.
Ada 5 perisa yang sodappp amat 🤤
Peanut ✅
Red bean ✅
Yam ✅
Chestnut ✅
Green tea ✅
Semua sodap - sodap 👍
Cepattt siapa nak rasa tu, jualan kuih ni bermusim tau.
berminat boleh pm atau whatsapp di 👇🏻
https://wa.link/3c4qqa
02/11/2023
Promosi istimewa untuk November 2023 🎈
🌟Promosi Artistry
🌟Promosi eSpring Caltridge PWP Beli set pisau dapur Golizio 7 keping dengan harga RM35
🌟Promosi Dreamland GWP dan dapatkan tilam Dreamland SleepOver
🌟Dreamland Chiromax Wellness sisi katil dan set rangka katil GWP dan dapatkan katil yang sesuai Dreamland Pelapik tilam (single/double/double extra large)
🌟Promosi External Filter
untuk maklumat lanjut boleh pm atau whatsapp di https://wa.link/3c4qqa
25/10/2023
Amway tak support Israel Laknatullah !
Walaupun Amway company luar , tapi amway tidak support israel yang zalim dan pembunuh.
Amway ada homecare, ada bodycare , ada cafe, ada macam macam lagi tapi amway
tak support pun untuk beli peluru tembak orang pelestin tidak berdosa atau Bom hospital tempat orang awam mendapatkan rawatan.
Kutuk sekutuk kutuknya.
Lepas ni nak beli barang silalah cek company mana yang support yahudi laknatullah, jangan sebab kita ego .Kita menjadi penyumbang duit kepada Yahudi. Dimulut kata laknat israel , tetapi barang mereka kita support 😒.
23/10/2023
Lala ni nurse. Dia kerap dok sakit kepala sebab ada migrain and kerap p amik ubat kat hospital tempat dia keja.
Migrain sebab salur darah di kepala kita mengecut. Stress, kurang tidoq antara punca la.
Sampaikan doktor perasan and doktor cadangkan dia amik supplement untuk kurangkan rasa sakit dia tu. Doktor suruh dia amik Calcium.
Ubat hanya akan hilangkan sakit pada waktu itu saja tapi bila U KONSISTEN AMALKAN MAKAN SUPPLEMENT, insyaaAllah akan jarang la dapat sakit tu.
Doctor sendiri suggest kena banyak ambik calcium. Kalau makan ubat saja dia lega time tu ja. Mai ikhtiaq dengan set migrain Nutrilite dari Amway ni. Insya-Allah
Meh cubaaa
NATURAL B COMPLEX & CAL MAG D
berminat boleh pm atau whatsapp di https://wa.link/3c4qqa
20/10/2023
Prof. Muhaya kata, kita tak tahu kesihatan kita pada masa akan datang. Jadi kena jaga dari sekarang. Setuju tak?
Dr Prof Muhaya pun pilih Nutrilite sebagai supplements pilihan untuk harian. Doc pun yakin dengan Nutrilite dan berani untuk umum secara public kan 😍
Disclaimer: Nutrilite bukan ubat, Nutrilite tidak dapat
menyembuhkan penyakit, tetapi Nutrilite memberi
nutrisi sihat dan diperlukan dalam badan yang secara
tak langsung menambaik baik symptom penyakit.
Ada pernah try 3 supplement pilihan Prof. Muhaya?
nk order boleh pm tepi atau whatsapp di https://wa.link/3c4qqa
17/10/2023
POV: Anak2 selalu tak sihat asyik demam,batuk.
Amway ada tak vitamin untuk kanak2?
Me: Ada sis. Produk nutrilite bukan shaja menyediakan suplemen untuk dewasa sahaja malah untuk kanak2 pun ada😀.
Mummy2 mesti happy dan lega bila tengok anak2 sentiasa sihat dan ceria kan🥰🥰..
Jangan risau vitamin kita bebas daripada 3P. Ape itu 3P?
Perisa,Pewarna dan Pengawet tiruan.
untuk maklumat lanjut boleh pm atau whatsapp di https://wa.link/3c4qqa
15/10/2023
Bodykey foundation kickstart pack😍
Siapa yang memerlukan?
💩susah/jarang buang air
🛌low energy/lesu/ngantuk pepagi
🍬suka makan/craving manis
🧏🏻♀️kulit kusam/skin problem
🔥nak tingkatkan metabolisma
😡selalu moody/mood swing
🤰🏻perut boncit/selalu bloated
💨banyak angin/sebu2 badan
😭berat badan susah nak turun (bonus!)
🥰Nak turun viseral fat
😭Bacaan kolestrol tinggi
Betul sangat-sangat. Bila amalkan secara consistent . Rasa badan lg ringan. Kami ada feedback bacaan viseral fat, kolestrol jahat turun dlm masa 2 bulan.
Badan p**a, selera makin baik. Tak craving nak makan makanan manis. Tak mencari yang goreng lemak. Ini semua akibat usus kita dah "reset", dah bersih.
Jom, saya nak uolls rasa juga sendiri. Tiada nikmat lain yang lebih best selain dari kesihatan. Kita buat sama-sama♥️Sama-sama sihat.
Kita ada group support utk sama2 bantu uolsss diet secara sihat😍😍
Bulan ni ada 4x bayar tauuu! Klu nk thu jom ws dini di https://wa.link/3c4qqa
13/10/2023
dish drop Amway ni memang kat description produk tulis boleh guna buat basuh sayur. Dishdrop ni diperbuat dari sumber organik - kelapa, lemon dan aloevera. Tak payah risau tangan pedih tapi makin rajin basuh pinggan mangkuk makin lembuit. Dia ada juga squeeze bottle ni untuk kita dilute siap2 sebelum guna. Penggunaaan biasa tahan selama 6 bulan lebih kurang. Tapi saya guna n untuk macam2. Basuh baju pon hantam juga. bau wangi lemon . Fresh ja
untuk pembelian boleh whatsapp ke https://wa.link/3c4qqa
Click here to claim your Sponsored Listing.
Category
Telephone
Website
Address
Kuantan
