FelleraSkin Anggun Menawan

FelleraSkin Anggun Menawan

Share

Contact information, map and directions, contact form, opening hours, services, ratings, photos, videos and announcements from FelleraSkin Anggun Menawan, Health/Beauty, Kuantan.

21/10/2023

Perkongsian dr Dr.Cute

Photos from FelleraSkin Anggun Menawan's post 29/09/2023

Pssst!!! Meh nak bisik ni! Uolls kalau tak tahuu dalam jelly ni ada bahan nama dia D**g quoi. Yang ada masalah senggugut, period tak lancar memang bagus makan dia. Tapii cam ne nak makan dia? Haaa... Tak yah pening dah sedut je Bellrossa! Settle 😎.. sedap, senang dimakan serta khasiat pon dapat..🤗

Mehla sedut sekarang🩷
Ready stokk yee..

26/09/2023

Kalau nak jaga dalaman boleh ambil Bellrossa. Kalau nak jaga kulit boleh ambil Brightskinz..
Tapi kalau nak mantopp lebih lagi consumee dua2 teruss.. Barulah gempakk😍..
Yang dah berusia pun boleh jadi awek mudaa balik tau..

21/09/2023

Dulu ada akak ni kan bila orang duk cakap cakap ambik jelly bellrossa 2 stick dah boleh nampak kesan, kemain tak nak caya, susah nak caya! Tapi sekarang ni belum lagi abis stock yang ada, tambah order lagi! Katanya tak boleh tak ada dia ni! Sebab kesan paduuu sgt!

Haa kannn dah kena penangan tu, sekali sedut tak cari lain 🥰

18/09/2023

Ada yg tanya nk jadi Affiliate Felleraskin masih boleh ke?
Eh mestilh,pengambilan masih dibuka..

Tapi tak sama macam tiktok tu tau, ni lain sebab yg ni bole join dan buat kat semua platform! kat IG bole, kat FB bole.. Janji kita akan guide! Ikot je , pastu duit masukk setiap malam!

✅ Takde Modal
✅ Tak payah Pos / Cod
✅ Tak Payah pegang stock
✅ komisyen tinggi & masuk tiap malam!
✅ Fully Guide!

Serious memang best! Sape nak join jom cepat nanti penuhh HQ Tutup pintu Affiliate ni. sape nak join jom komen! 🔥

Photos from FelleraSkin Anggun Menawan's post 04/09/2023

Nak buat bisnes tapi tak pandai?
Nak ada duit sendiri utk bantu keluarga?
Nak tolong suami?

Jom kami bantu anda utk selesaikan semua masalah anda, di Felleraskin kita akan guide anda satu per satu dari awal..

Keuntungan setiap produk sehingga R M 10 uollss..

Nak join team affiliate kami? jom wasap kami utk info lebih lanjut.. 😉

02/09/2023

Dulu makeup or tak makeup sama je nampak kusam tak bermaya..
Tapi sekarangg............

Makeup or take makeup sama naik serinye.. Well i'm always using only basic makeup.. Hehhehee..
Baiki dalaman cantik luaran 🩷

Alhamdulillah sejak kenal

02/09/2023

UNTUK SI ISTERI TAPI SI SUAMI TERKESAN SEKALI.. hahhhhh jangan main2 dgn jelly gediks tu kan terkena susah nak lupe 😜

27/08/2023

PROGRAM AFFILIATE BY FELLERASKIN

Untung serendah RM10

✅xperlu pegang stok
✅xperlu pos/cod brg
✅xperlu modal
✅fully guide

Nak join?

Klik link sekarang 😍

https://wasap.my/601111478189/nakjoinaffiliate

24/08/2023

Yeay!
Felleraskin Dah Buka Affiliate! Tapi bukan macam tiktok tu, ni lain sebab yg ni bole join dan buat kat semua platform! kat IG bole, kat FB bole.. Janji kita akan guide! ikot je , pastu duit masukk setiap malam!

✅ Takde Modal
✅ Tak payah Pos / Cod
✅ Tak Payah pegang stock
✅ komisyen tinggi & masuk tiap malam!
✅ Fully Guide!

Serious best! Sape nak join jom cepat nanti penuhh HQ Tutup pintu Affiliate ni. sape nak join jom komen! 🔥

24/08/2023

Bestnya Bole buat duit weh!!
Felleraskin Affiliate. Bukan Di Tiktok tapi di semua platform online. Takde modal tp untung tinggi. Komisyen masuk setiap hari sebelom jam 9 malam.
Nak join tak?😍

19/08/2023

Meriahnyaaaa KLCC 😍 MasyaALLAH sebak terharu bangga semua ada bila tgk billboard ni di KLCC dan ada lagi tempat lain sekitar KL. Bila mana kite tau macam mana Madam Khyra mengusahakannya, sebak weyhhh. Satu persatu impian FelleraSKIN tercapai. Sehingga Singapore, Brunei rancak betul cari jelly, hari hari mau jelly 😍 Terbaik FelleraSKIN 🥰
Nak join us, jgn lambat2. Kuota full nti tak dapat nak nolong 😘

Want your business to be the top-listed Beauty Salon in Kuantan?
Click here to claim your Sponsored Listing.

Category

Telephone

Website

Address


Kuantan