Aisy Hair Care Kuantan

Aisy Hair Care Kuantan

Share

Hair Care Beauty

01/02/2023

Sebagai seorang surirumah, walaupun duk rumah. Setiap pagi wajib apply hair serum. Selain untuk wangikan rambut, boleh elak rambut mengerbang macam singa.

Walaupun setiap hari mengaum macam singa lapar marah kat anak๐Ÿ˜†. Maintain lawa gituuuu๐Ÿค—

๐Ÿ“Œ wasap.my/60126719515/serumaisyig

Photos from Aisy Hair Care Kuantan's post 21/01/2023

Wahhh. Dah ada promo gais๐Ÿคฉ
Aisy ni jarang ada promo. Time promo ni la kesempatan untuk korang grab.

Dah la harga mampu milik. Time promo, boleh jimat lagi. Suka-s**a๐Ÿ˜

๐Ÿ“Œ wasap.my/60126719515/aisycnysaleig

11/01/2023

Hari-hari Jatuh Cinta dengan Aisy Hair Serum ni . Sebab Rambut Kembali Cantik Tiada Lagi Masalah Rambut Mengerbang.
Hair Serum Boleh Buat Rambut Kita Natural Lurus tau .

Jadi Takkan Menyesal lah Kalau Dah Pakai uolss ๐Ÿ˜๐Ÿ˜

Meh wasap sekarangโ˜บ๏ธ
๐Ÿ“ฒ wasap.my/60126719515/hairserum

Photos from Aisy Hair Care Kuantan's post 09/01/2023

Rambut dah tak kusut dan kering ๐Ÿ˜

Lepas guna hair serum Aisy, rambut lebih lembut , mudah urus dan rapi .

Hair serum juga membantu merawat masalah , rambut gugur dan nipis ๐Ÿฅฐ tekstur serum water base , tidak melekit dan berminyak ๐Ÿ‘๐Ÿป

Nak rambut sihat dan wangi ๐Ÿ˜ klik link ๐Ÿ‘‡ sekarang ๐Ÿฅฐ

๐Ÿ“Œwasap.my/60126719515/hairserum

03/01/2023

Nak rambut cantik dan terurus tapi taknak buat 'pelaburan' untuk cantikkan rambut ๐Ÿค”

Best Selling product biasanya laku keras, kalau masih termenung nak fikir untuk beli memang licin stock โ˜บ๏ธ

๐Ÿ“Œ wasap.my/60126719515/bestsellingitemsaisy

07/11/2022

Kalau gatal2 rambut dan kulit kepala tu biasanya faktor panas dan peluh akibat cuaca atau rambut di dalam tudung terlalu lama.
Kesannya jika digaru sehingga luka boleh menyebabkan masalah kelemumur berkuping2 di kulit kepala awk.

Bagi mengelakkan perkara sebegini sebaiknya cuci bersih2 rambut dengan shampoo Aisy . Next wajib pakai Cond di rambut. Then bilas dan lepas tu lap rambut yang basah hingga lembab baru calit2 Aisy hair Serum . Collamist dipakai pada bila bila masa sahaja untuk pastikan rambut awak kekal sihat dan cantik .

THE BEST , ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Set Complete Aisy Hair Care :
Aisy Shampoo
Aisy Conditioner
Aisy Hair Serum
Aisy Collamist bestt yakkmattt !!

๐Ÿ“ฒ wasap.my/60126719515/aisyhaircareig

03/11/2022

Bangun pagi tengok rambut dah tak melekat kat bantal dah. Paling best dah tak rasa takut nak sikat rambut.

Kalau dulu hurmmm taknak cerita lah

Nasib baik jumpa produk haircare aisy ni๐Ÿฅฐ

๐Ÿ“Œ wasap.my/60126719515/aisyhaircareig

01/11/2022

๐Ÿง•๐Ÿป: Apa fungsi collamist kak?

Collamist ni macam finishing. Ha gitew. Tak de dia ni, rasa macam tak lengkap untuk bahagian rambut๐Ÿ˜‚. Collamist untuk melindungi rambut awak. Biar nampak bermaya dan berseri gitew ๐Ÿคฉ

๐Ÿ“Œ wasap.my/60126719515/collamistaisyig

26/10/2022

๐Ÿง•๐Ÿป: Akak, saya pakai syampu je ok kan ? Sebab saya tak s**a pakai perapi.

Boleh je awak. Kalau rambut awak tak kasar, tak rosak boleh je pakai syampu. Perapi ni sesuai untuk yang rambut rosak. Dah rosak macam-macam masalah boleh timbul tau๐Ÿ™ˆ

๐Ÿ“Œ wasap.my/60126719515/shampooaisy

26/10/2022

Pagi ni awak dah spray perfume tak?

Tak ?

Haipppp. Duk kat rumah pun kena pakai tau. Sebab wangian ni boleh naikkan mood kita. Kalau pagi ni awak ceria, bila bau wangian perfume aisy ni lagi bertambah ceria awak๐Ÿคฉ

๐Ÿ“Œ wasap.my/60126719515/aisyperfumeig

Want your business to be the top-listed Beauty Salon in Kuantan?
Click here to claim your Sponsored Listing.

Category

Telephone

Address


Balok
Kuantan
26100