Ephyra2u

Ephyra2u

Share

Ephyra β„’ Cantik . Sihat . Bertenaga

Photos from Ephyra2u's post 26/01/2019

ATTN !! BOSS EPHYRA NAK BAGI HADIAH DEKAT KORANG πŸŽπŸŽŠπŸŽ‰πŸŽŠ

Sempena ulang tahun kelahiran Boss Kesayangan kami, EPHYRA berbesar hati nak buat PROMO BIRTHDAY BOS KURπŸ’ƒ

Semua harga murah gilerr tak tercapai akalmu. Promo ni akn berakhir 30 Jan 2019 tau. So, grab peluang ni sekarang

Alang - alang nak cuti lama raya cina nanti, so sempatlah korang nak ready stock Ephyra untuk bulan depan 😍

Jangan tangguh2 tau terus je whatsapp kami hotline www.wasap.my/60182350372 untuk dapatkan harga promo ni ingat ye promo ni valid 30 Jan 2019 only

Photos from Ephyra2u's post 13/01/2019

Assalamualaikum all friend's lma rasanya tidak bersiaran malam ini meh sad saya wat siaran produk Ephyra kami yang masih jadi kegilaan wanita dluar sana untuk dapatkan produk memey suhaiza & norman hakim πŸ€—

Anda nk dapatkan kulit putih gebu jom sebelum tido malam ni kta buka 1 sacret collagen bagi kesegaran untuk badan kta bila bangun jer tdo kulit halus, gebu & cerah berseri seri uolls 😍

Haa, yg mana belum merasai ephyra collagen meh roger2 dgn saya, yg nk cba trial dlu pun ada taw πŸ˜‰ yg nk cantikkn bibir uolls bolehlh gunakan lipstik bg menawarkan bibir anda 😍

Untuk dapatkan info lanjut boleh dm @ wsap
www.wasap.my/60182350372

Photos from Ephyra2u's post 30/12/2018

Last Call !!! Last Call !!! Besok hri trakhir promosi y.e.s.b.o.n.a.n.z.a 2.0.18

Untuk ephyralovers yg belum grab promosi ini cepat2 dm @ whasapp hotline
www.wasap.my/60182350372

Photos from Ephyra2u's post 02/12/2018

EPHYRA YES BONANZA !!πŸ”₯

SALE KAW - KAW untuk SEMUA PRODUK EPHYRA, untuk SELURUH MALAYSIA !!! Sapa yang s**a ? Angkat tangan !! πŸ™‹

Bermula 26 Nov - 31 Dec 2018, EPHYRA mengadakan JUALAN YES BONANZA besar - besaran yang super jimat dengan bernilai hebat !! Rugi betul sapa yang tidak grab time ni tau !! 😍

Nak ORDER Promo YES BONANZA SEKARANG ?!

Senang je caranya:
Wasap NOMBOR HOTLINE EPHYRA
www.wasap.my/60182350372

🎊 Ephyra Premium 🎊
Harga Asal : Rm 197
Harga YES : Rm 135

🎊 Ephyra Skin Care Series Set 🎊
Harga Asal : Rm 155
Harga YES : Rm 126

🎊 Ephyra Skin Bar 🎊
Harga Asal : Rm 39
Harga YES : Rm 35

🎊 Ephyra Foundation 🎊
Harga Asal : Rm 58
Harga YES : Rm 50

🎊 Ephyra Skin Nano 🎊
Harga Asal : Rm 68
Harga YES : Rm 61

🎊 Ephyra Skin Snow 🎊
Harga Asal : Rm 48
Harga YES : Rm 43

🎊 Ephyra Lipmatte (exclude new launched color )
Harga Asal : Rm 30
Harga YES : Rm 27

Photos 22/11/2018

01/07/2018

Assalamualaikum & Selamat Pagi Syawal Day 17 bg thun 1439 H selamat Hari Raya semua
Promo masih dilanjutkan sehingga 15 July 2018... Caiyok all team
anda boleh buat sale kawkaw
Cewahhhh masa inilah untuk anda simpan stock hingga hjung tahun ok

Photos from Ephyra2u's post 21/01/2018

Stock ephyra ready ye

Photos from Ephyra2u's post 14/01/2018

Selamat hujung minggu uolls friend 😍

KORANG DAH ADA SEMUA COLOR EPHYRA LIPS ?

So, cecepat kumpul semua color yang cun MELECUN ni..

Ramai yang dah jatuh cinta ngan ephyralips ni - beli 1 memula ; pastu confirm repeat beli color2 lain..

SEBAB APA ?
===========
πŸ”ΉHARGA BERBALOI - Hanya Rm 30 je !!! (xmasuk postage )- warna & kualiti setaraf antarabangsa yang harga beratus tapi yang ni Rm 30 je...kalau amek semua color lagi boleh jimat !

πŸ”Ή TEKSTUK RINGAN - Serious cam x pakai lipstick je rasanya ! x melekit, x kering, bibir terus feeling mungil...

πŸ”Ή LEMBUT MCM KRIM - Efek Cream - to - matte yang pekat & high quality memang senang nk pakai. Sekali sapu je dah jadi cantik. Pakai calit je pun warna dah naik !

πŸ”Ή MESRA WUDHUK - Part ini paling penting !! Terjamin - memang senang gila nak remove. Pakai tisu basah je dah boleh terus bersih & tanggal. Xpayah gosok kuat - kuat sampai luka bibir / bibir pedih

πŸ”Ή X KERINGKAN BIBIR - Selalunya lip matte mesti buat bibir kering.

EPHYRA LIPS
ada JOJOBA OIL & VITAMIN E. So boleh rawat bibir kering @ gelupas untuk yang bibir gelap pun bagus tau !

Haaaa apa tunggu lagi - cecepat whatsapp dealer2 untuk order atau boleh klik line
www.wasap.my/60182350372 😊 tq

Photos from Ephyra2u's post 16/12/2017

Happy Weekend saturday all..

πŸ¦‹ EPHYRA LIPS πŸ¦‹

βœ” Light Weight / Rasa ringan - rasa dan tekstur macam tak pakai lipstick, tidak melekit, tidak berminyak dan plumping your lips !

βœ” Smooth dan Velvety Finish - Sangat pigmented. Warna dan tekstur yang pekat dan sangat berkualiti, senang nak dipakai. One Swipe dah cantik, pakai sikit warna dah naik !

βœ” Tahan lama - bila pakai boleh tahan lama, tak perlu nak calit berulang kali - siapa dah guna diaorang tahulah macam mana rasanya

βœ” Wud'hu Friendly - walaupun tahan lama ; tapi senang nak remove. Pakai tisu basah - terus boleh tanggal. Tak perlu gosok kuat - kuat

βœ” Tidak mengeringkan bibir, selalunya matte liquid lipstick buat bibir kering.

EPHYRA LIPS CREAM TO MATTE LIP COLOR diperkayakan dengan JOJOBA OIL dan VITAMIN E & Jojoba Oil - Berfungsi ibarat lip care untuk melembapkan dan merawat bibir yang kering atau bibir gelap

Price Rm 30 / each ( exclude postage )

Untuk info lajut + order boleh klik dibawah
www.wasap.my/60182350372

Want your business to be the top-listed Beauty Salon in Malacca City?
Click here to claim your Sponsored Listing.

Telephone

Website

Address


Kmpg Ayer Molek, Melaka
Malacca City

Opening Hours

Monday 09:00 - 17:00
Wednesday 09:00 - 17:00
Friday 09:00 - 17:00
Saturday 09:00 - 17:00
Sunday 09:00 - 17:00