Pengedar Amway Terengganu
HEALTH | BEAUTY | CARE
Assalamualaikum dan Salam Aidiladha🫶🏻
Harini dah beroperasi seperti biasa meh siapa nak tahu lebih lagi ttg produk🤍
04/05/2024
Habis sharing malam tadi saya masih amaze dengan produk baru amway nii😱😱😱
3 main ingredients dia yang sangat banyak manfaat dalam perubatan. Dan produk ni fokus pada golongan yang ada kencing manis, yang nak turunkan bacaan gula, yang nak kesihatan yang lebih optimum.
Petang satg mutima share the benefit okay!😍
04/05/2024
Dulu pernah join bisnes macam-macam semua buat sendiri je tak ada orang guide tak ada mentor.
Memang hentam je asal dapat jualan.
Tapi sekarang dalam Amway tak lagi🧚🏻♂️
Setiap awal bulan, hujung mggu, hari hari lah ada kelas untuk improve kita punya sales dan attitude. Guide one to one daripada mentor yang dah berjaya!
Semalam join special sharing post-Als Paris leader-leader kami! Memang inspiring sangat😍🔥
Selain tu dapat belajar newly launch product nutrilite yang dapat bantu golongan kencing manis untuk dapatkan kesihatan yang optimum📈
Buat Amway ni best semua benda dah disediakan, tinggal kita je nak share ke nak diam je tak buka kedai (buka mulut)😆🧚🏻♂️
Jom buat Amway samasama dengan mutima✨
Kita retired rich and young!🔥
Assalamualaikum dan salam jumaat❤️
Semoga permulaan bulan yang baik ni Allah bukakan pintu-pintu rezeki kita🌸
14/04/2024
Sebelum tidur wajib ambil 2 beradik ni.
Alhamdulillah skrg dah boleh keluar rumah bareface je. Dah konfiden level beli dekat lazada!😝
Kalau tak sebelum ni kerja pakai mask je sebab insecure dgn officemate lain😣
Love sangat kesan daripada 2 beradik ni.
💯 Kulit lebih cerah
💯 Skin barrier makin elok
💯 Jerawat makin hilang
💯 Parut sangat berkurangan
Yang paling best dia buang toksin dalam badan juga so automatically badan sihat sekali!
Awak yang dah lama intai2 nak cuba tu, meh cuba sekarang! Mutim guide cara yang betul supaya dapat hasil yang the best🌟
Mutima,
Your Amway Consultant
14/04/2024
08/04/2024💓
Alhamdulillah, customer balik kampung di Marang kebetulan ubat gigi habis. Cepat2 minta kita COD sebab anak dia nak guna.
Ceritanya, anak dia pakai braces dan Doktor gigi anak dia tu sendiri yang suggest guna ubat gigi glister ni tau😍
Kalau tak elok takkan la dentist sendiri pun nak suggest kan😁
Ubat gigi ni nampak je biasa2, sekali dah guna memang takkan sama dengan ubat gigi lain! Dah ramai customer cuba2 curang, last2 patah balik dkt glister😆🫢
Korang bila lagi😚
Assalamualaikum dan Selamat Hari Raya semua😍💓
Alhamdulillah selesai beraya.
Esok kita dah start balik postage dan cod area terengganu!
14/03/2024
Assalamualaikum dan selamat pagi semua💓
Salam 4 ramadhan🌙
Semoga kita dikurniakan kekuatan untuk perbanyakkan amalan di bulan yang mulia ni.
Mencari rezeki pun jadi ibadah bila dilakukan dengan niat yang betul🥰
Jom buka kedai💪🏻💓
21/02/2024
Bismillah.
Jemput rezeki pagi2😇
Pagi ni kita submit order customer dulu.
Set Hydrating ni bakal terbang ke Jordan😍💅🏻
Mana student2 Jordan yang nak guna produk Amway jangan segan2 kita sembang dkt ws🤭
Set Hydrating ni sangat bagus untuk yang ada kulit kering, dia bantu dptkan kulit yg lebih lembab.
Bila kulit kering tu la yg jd banyak masalah kulit lain. Jerawat lah jeragat lah pori besar🥲
Bila cukup kelembapan kulit kita akan auto glowing😁😍
Ada mini set juga tau untuk yang baru nak cuba😉
Assalamualaikum dan Selamat Pagi🥰
Semoga Allah buka pintu2 rezeki kita hari ini🤲🏻
20/02/2024
Kalau tak best takkan customer repeat kan?😇
Alhamdulillah.
Haritu dia dah try yang trial set punya.
Katanya best dan sesuai dengan kulit dia.
Kalini dia datang risik2 nak ambil yang set besar p**a.
Nak kulit cing-cing raya ni jom try Artistry!🤭💅🏻
20/02/2024
Rutin setiap pagi dekat office ambil satu sachet air kunyit moden ni😇
Sedap rasa masam masam.
Officemate selalu tegur “pagi pagi dah minum air sunquick ke”😂
Kita minum air nutrilite lah🤭
Nak kesihatan yg lebih baik kena konsisten ambil vitamin.
Tapi sebelum ambik mana mana vitamin tambahan, pastikan tahu apa badan kita perlukan🤍
Nak tahu lebih lg tentang produk Nutrilite jom sembang dekat ws!💅🏻
013-2680680
Click here to claim your Sponsored Listing.
Category
Contact the business
Telephone
Website
Address
LOT 9805 TAMAN BUKIT PAYONG
Marang
21400
