Nora Ratu Jelly Bellrossa Advances
Makan satu dah cukup. No more jaamu, No more ubat kurus, No more pil putih
ONLY 1 JELLY !
FelleraSKIN
Cantik Tanpa Chemical
Jelly Bellrossa Advances, Jelly ajaib viral pilihan selebriti (Neelofa, Syatilla Melvin, Syifa Melvin, Che Ta, Dato Ziela Jalil)
20/06/2024
Yeahhhh! BARANG FREE📍 BARANG PANAS!📍
Bulan ni Felleraskin sedia hadiah free untuk siapa yg shopping GlowC vitamin C & Jelly jus. Beli set 1 pakej tu dapat terus Sabun Bath & Glow Soap yg besar gedabak ni! Memang tahan lama & puas hati lerr. Tapi stock sangat Limited ya. Siapa nak kena preorder and book cepat2. Dengan team pon siapa ada bole terus grab nanti.
Sabun ni khas untuk tlg buat jadi glowing & Shaping body. Yeahhh skin akan jadi Extra Cerah Glowing!🥰
05/06/2024
To all my girlss yang nak kulit cantik, kene sedut jus brightskinz, tapii!! Kalau combo dengan vitamin glowC ni lagi berganda gandaa sihat kulit tu.. Siapa taknak skin cantik kan??😍
04/04/2024
Semua s**a & happy bila dapat Gift magic bag Raya felleraskin tu. sebab mcm3 ada dlm bag tu. Hadiah bukan kaleng2. Memang best sgt!
04/04/2024
Ramai duk buat stock Air kurus & Air kenyang ni. Dah la perfect fitz & Super fullz tu sedap! bole nampak lemak keluar. Makan banyak pon xpee sebab nanti flush balik!
31/03/2024
BERITA TERGEMPAR !🔥🔥
Fuhh pejam celikk sekejap je.
kali ni kita nak nak umum Gelombang ke 2 dengan super dahsyat ni!🔥🔥
Musim Nostalgia Raya Akan Tamat Dalam masa 6 Hari je lagi ni. So skrg ni kita akan mulakan Gelombang Kedua Musim Nostalgia Raya! Dalam masa 6 Hari ni LASTT KAMI akan tambah GIFT!
tapi sape cepat je dia dapat!🔥
Dan berbaki kan stock yg masih Ada tu. Kali ni sekali licin, licin teruss dah takdee lahhh.
🗣️so LAST CALL📢
Siapa nak grab kena serang sekarang sbb kita start GELOMBANG DAHSYAT MUSIM NOSTALGIA RAYA SEBELOM SEMUA LICIN !🔥
28/03/2024
Woww! Yeayy Tak sbaar! Felleraskin di TV Lagii dengan leaders dari Singapore!!! Esok gaisss!!! Tak sabar nak tengok Felleraskin di Nasi Lemak Kopi O! Jom kita tengok ramai2 esok. Supplement paling meledak nii! Sekali sedut confirm tak cari lainnn🥰
26/03/2024
Jelly bellorssa ni ramai artis sedut. Bukan artis biasa2. Setiap yg sedut mesti rasa kesan dia. Yg best bukan kita bayar.. Tp dorang beli sendiri sebab nk try. tQ sebab bg kepercayaan kat felleraskin🙏😘
24/03/2024
Siapa sayang kulit? Ha wajib pakai sunscreen! Kita nak protect kulit kita, nak jaga, taknak ada jerawat, jeragat, sunburn, kalau sayang kulit wajib pakai sunscreen ni tau!
20/03/2024
Ramai minum air kurus perfect fit & super full bagi feedback berat turun. Memang bahan dia tu kasi hancur lemak habis. makan banyak takpe janji flushh balikk . Misi melentik raya ni uolsss😍
20/03/2024
Syok oooo dapat shaker, dapat fat freeze bila beli perfect fitz Superfullz! Kombinasi mantop! Kasi tembak sedut lelemak keluo 🎊😍🔫🔫🔫
18/03/2024
Mak makkk bangunn sahut tuuu wajibbb sedut duluu bellrossaa nieee!
Takde laa mengantuk penat nak sediakan makanan sahurrr. Minum air secukupnyaaa InsyaAllah badan kekal cergasss dan bertenagaa!
18/03/2024
Time puasa ni perut asyik lapar je kan? tapi jangan risau susu holla bliss milk ni kan ada, ia buka boleh merawat kulit sahaja tapi boleh merawat masalah gastrik jugak🥰
Click here to claim your Sponsored Listing.
Category
Contact the business
Telephone
Address
Kd Padang Mengkuang
Marang
21400
