FIBRE FAIR Chocolate NAS Empire
AIR KIKIS LEMAK
hari ni korang loss berapa kilo dgn FFCHOCO??
yang consume secara konsisten mesti loss banyak kan ?! waaaaaa😍😍
finally dapat juga turunkan berat badan yang korang impikan kan 😍😘
alhamdulillah,
feedback cus tomer semakin hari semakin baik dan positive 😘
http://www.wasap.my/60169618681/nakffchoco
http://www.wasap.my/60169618681/nakffchoco
http://www.wasap.my/60169618681/nakffchoco
18/06/2021
Sekarang ni mesti ramai kan yang “Work from home”💻
Korang kene tau,
walaupun duduk rumah tetap kene jaga badan okey! 🔥
yang mana belum hebohkan kat kwn², jiran², saudara mara tentang kebaikan FFCHOCO ni lebih baik bagitahu sekarang tau sebab kami masih lagi dengan harga promosi tau 😍
kita mestilah nak sihat dan kurus sama² kan !
so share lah dgn mereka tentang kebaikan FFCHOCO ni.
apabila orang di sekeliling anda gembira mesti anda pun turut gembira kan 😘
JANGAN KEDEKUT TAU 😜
Whatsapp cepat utk dptkan special promo
https://watsap.my/0169618681
https://watsap.my/0169618681
https://watsap.my/0169618681
18/06/2021
Alhamdulillah,
Dalam duk tgk fighter2 ffchoco ptg ni,
masing2 kalut duk reka menu petang dgn mencampurkan ffchoco dlm menu dorang terselit lg rezeki kastemer nk r e p e a t order😍
orang sekarang ni x kira laki,pompuan beli FFCHOCO macam beli pisang goreng panas tau x ???🔥
Sep mg x rasa panas jgk ke nak r e p e a t order FFCHOCO ? 😜
18/06/2021
Jom check mata kita dgn warna n nombor2 ni👇
P/s. ..
Duit xleh beli kesihatan,tp kalau Dan sakit banyak kena pakai duit wehhh..
17/06/2021
korang lapar ke sekarang ni??
eh!!!
kalau korang ambil FFCHOCO pagi tadi mesti korang tak akan lapar tau sekarang ni 😜
paling tidak pun korang akan rasa nak mengunyah je hihihihi
betul tak ?
nah !
tengok ni kalau tak percaya,
hanya konsisten dengan FFCHOCO je dapat turunkan berat badan dengan banyak tau 😍 korang tak jealous ke ?!
tak kisahlah berat awak berapa sekarang ni yang penting awak percaya akan diri awak yang awak boleh dapatkan berat badan yang ideal ☺️
sudah terang lagi bersuluh FFCHOCO mampu membantu menurunkan berat badan dan dah banyak testimoni² yang berjaya hanya dengan penggunaan 1 box FFCHOCO pertama❗
17/06/2021
macam mana hari ni ?
dah banyak turun berat badan??
kalau dah alhamdulillah 🤲🏻
kalau yang baru mimum FFCHOCO tu in shaa Allah kalau konsisten,
akan lebih cepat turun berat badan oky 🥰
SABAR ❤️
alhamdulillah,
tgk macam mana berkesannya FFCHOCO terhadap pengguna yang konsisten.
REPEAT ORDER p**a tau ❗
korang just kene percaya pada diri korang dan FFCHOCO yang korang BOLEH TURUNKAN BERAT BADAN dan KURUS oky 😘
16/06/2021
Bila sebut pasal Skizofrenia ni mungkin masih ramai yang belum familiar dengan nama Mental illness yg satu ni.
Kalau nak mudah cerita, mungkin kita boleh gunakan 'Halusinasi' sebagai pengganti Skizofrenia ni.
Jangan nanti bila ada kawan-kawan korang yang share dengan korang dia berangan nak jadi kaya korang cakap dia sakit Skizofrenia p**ak.
Berangan ni lebih pada cita2 atau kehendak seseorang. Jangan pandang rendah dgn orang yg berangan ni,
berapa ramai orang2 yg dh berjaya sekarang asalnya dari berangan, beranganlah x ada masalah.
Tapi jangan berangan sajaaa,
usahalah ke arah angan-angan tu supaya dapat jadi kenyataan.
Soal hasil biar Allah uruskan.
Okey!
16/06/2021
JANGAN RISAU SEMUA NI..
NAK JADI ORG BERJAYA SEMUA NI KENA KUNYAH,HADAM DAN TELAN..
BUAT JERR TANPA TAPI
BUAT JE TANPA HENTI
DB EMPIRE & NAS EMPIRE ADA DI BLKG 💪💪💪💪
15/06/2021
KEJAYAAN BUKANLAH KEBETULAN,
TETAPI HASIL KERJA KERAS🙌
Seseorang itu berjaya bukan kerana dia tidak pernah gagal, tetapi dia tidak pernah berhenti💃
Alhamdulillah..
Dalam xsihat pun keroh jgok tenaga💪
Up lagi 1 level arini...
Sentokk xdan panas molek dgn tuan dh disambar tepi jalan je td dgn agent2 sendri😂😂😂
14/06/2021
Kerajaan skrg dh pun mula bimbang dgn purata rakyat makin mengembang sejak2 pkp ni..
Ok jom dapatkan ffchoco sekarang gaissss..
13/06/2021
Ramai yang tanya mira...
1 box FFCHOCO tu ada berapa sachet?
Ok meh mira sharekan.
1 box FFC ni ada 16 sachet.
Setiap sachet tu saiz hidangan adalah 30g.
FAKTA PEMAKANAN:
✅Tenaga = 95.1 kcal
✅ Protein = 4.77g
✅ Lemak = 0.26g
✅ Karbo = 13.92g
Dietitian (Pakar Diet) bagitau mira,
1 stick tu lebih kurang kita makan segenggam nasi.
Jadi memang SANGAT2 SESUAI sebagai MEAL REPLACEMENT.
Sebab tu mira ada dapat testimoni orang kencing manis pun bole minum FFC ini.
Bagus untuk orang yang ada KM ni 😉 (refer komen)
Click here to claim your Sponsored Listing.
Category
Website
Address
Kuala
Marang
21400
