bluebellskincare_pahang
bluebell skincare
perkhidmatan : pos dan cod sekitar bandar mentakab dan temerloh.
27/08/2024
produk Muslim dan mesra solat...🌹🌹🌹
⚡Jaga Aurat
⚡Jaga Solat
⚡Jaga Penampilan
⚡Jaga Wudhuk
⚡Jaga Kecantikan
⚡Jaga Diri
Bluebell Skincare adalah produk Pharmacy, bebas bahan kimia serta berdaftar dengan KKM
Ramuan utama yang terdiri daripada bahan-bahan semulajadi dan anti-oksida seperti Argan Oil, Willow Tree, Aloevera, Vitamun C, Vitamin E, Stem Cell serta Kolagen. Selamat digunakan tanpa merengsakan kulit..
⏬⏬⏬⏬⏬⏬⏬⏬⏬
√ lulus KKM
√ menjalani lab test di SIRIM QAS INTERNATIONAL
√ persijilan HALAL JAKIM
√ sesuai untuk lelaki dan wanita
√ produk Muslim
🔛Bluebell Skincare adalah produk Viral tau!!.. Telah bersiaran lansung juga di TV al Hijrah & RTM tau!!
So... Tak perlu ragu² nak try Bluebell skincare ni 💕💕💕
WHATSAPP :- Untuk detail/pertanyaan klik link👇🏻
www.wasap.my/60139988369/bluebellskincare
26/12/2022
BIG SALE.. BIG SALE.. BIG SALE..
Happy end year..
❤❤❤❤❤❤❤
🌿 Mengawal masalah kulit berminyak
🌿 Mengatasi masalah dan Mengecutkan jerawat
🌿 Menghilangkan whiteheads/blackheads
🌿 Mengelakkan pori tersumbat
🌿 Menyingkirkan sel kulit mati
🌿 Mengatasi masalah kulit kusam
🌿 Membersihkan kulit muka sehingga ke liang pori
√ lulus KKM
√ menjalani Lab Test di SIRIM QAS INTERNATIONAL
√ persijilan HALAL JAKIM
√ sesuai untuk LELAKI dan WANITA
√ diperbuat daripada bahan semulajadi dan natural
√ produk bumiputera
****
[ NOTE ]
DM dan KOMEN akan dibalas dalam masa 24jam.
Berminat boleh DM saya
Untuk detail/pertanyaan klik link👇🏻
http//www.wasap.my/60139988369/bluebellskincare
19/05/2022
Bluebell Skincare adalah produk Pharmacy, bebas bahan kimia serta berdaftar dengan KKM
Ramuan utama yang terdiri daripada bahan-bahan semulajadi dan anti-oksida seperti Argan Oil, Willow Tree, Aloevera, Vitamun C, Vitamin E, Stem Cell serta Kolagen. Selamat digunakan tanpa merengsakan kulit..
⏬⏬⏬⏬⏬⏬⏬⏬⏬⏬⏬⏬
√ lulus KKM
√ menjalani lab test di SIRIM QAS INTERNATIONAL
√ persijilan HALAL JAKIM
√ sesuai untuk lelaki dan wanita
√ produk bumiputera
💨 tiada akn merengsakan kulit💨 beribu² testimoni yg telah berjaya menyelesaikan masalah kulit
🔛Bluebell Skincare adalah produk Viral tau!!.. Telah bersiaran lansung juga di TV al Hijrah & RTM tau!!
So... Tak perlu ragu² nak try Bluebell skincare ni 💕💕💕
WHATSAPP :- Untuk detail/pertanyaan klik link👇🏻
www.wasap.my/60139988369/bluebellskincare
15/02/2022
~ ianya berfungsi sbg TONER dan juga mist... Bkn shj untuk balance kn PH kulit slps cuci muka dgn .. B*k lagi benefit lain. ~ Digabungkan dgn kebaikan khasiat kulit with Hazel & Aloe Vera yg mnjadikan kulit kelihatan sihat, lembap, bermaya & hidrat. ~ sesuai digunakan sebagai TONER slps cuci muka dan juga boleh digunkan kerap kali untuk memastikan kulit berasa segar dan dapat menahan solekan anda supaya kelihatan berseri dn cantik..💖💖💖 √ lulus KKM
√ menjalani lab test di SIRIM QAS INTERNATIONAL
√ persijilan HALAL JAKIM
√ sesuai untuk lelaki dan wanita
√ produk bumiputera
•
Klik SEND MESSAGE utk DM saya,ye.
10/08/2021
Blackhead berlaku apabila Liang Pori terbuka menjadi besar n ia bercampur dgn minyak dan sel kulit mati. Apabila terdedah kpd udara, berlaku pengoksidaan yg menyebabkn warna lebihan minyak dan kulit mati yg tersumbat itu berwarna hitam.
Sbb tu, bila picit keluar blackhead ni n dibhagian atas shj. Andai liang pori kita kecil, maka pendedahan pada udara akn kurang dan yg terbentuk ialah whitehead..
Antara sebab keduanya terjadi adalah :
> pemakanan >
> hormon yg tak stabil srta tidak seimbang >
> kurang minum air masan >
> pengeluran sebum yg berlebihan >
> salah beli produk makeup >
> kekurangan vitamin >....
Jadi, camner nak tangani masalah in? Meh dm saya
Belajar kenali jenis kulit. Meh pm cepat.
03/07/2020
HALO.. HALO.. HALO..📣📣📣
•
Jom jana pendapatan tetap mahupun sampingan.. Laupun dh memang ada pendapatan lain, gituzz...😄
•
DROPSHIP & AGENT WANTED GAIS❗❗❗
~bagi yang betol² serious nak buat income, meh pm / wasap sis iLa.. Detail seperti pada gambar hokeyy..💓💓💓
•
Berminat nak order atau buat duit sama² sis ILa dan menjadi sebahagian dari Team Bluebell.. Click wasap di bawah ye⏬⏬⏬
http://www.wasap.my/60139988369/bluebell/joindropship/joinagent
24/06/2020
" Selamat petang beauty semua..💖💖 .. Skrg ni rata² dh start kerja dan arini ank² dh pun memulakn persekolahan semula kn.. "
" maka bermula lah rutin harian kehulu kehilir.. Hadap panas pancarahan mentari terik kan..😕😕😕.. Skin harus diberi penjagaan jgk kan.. Haaa, jgn risau.. Bluebell skincare ade jwpn nye..👍👍💖💖💖💖💖💖"
" Memang best pakai set nii.. Ada cleanser, pelembab siang yg merangkap sunscreen lgi.. Pelembab malam, yg boleh membaikpulih skin dan mengekalkn keanjalan kulit..
Serum???
Ianya berfungsi sbgai 'booster' dalam melambatkn kesan² penuaan..
🍸🌹🌹🍸🌹🌹🍸
Nk dapat lbh banyak info dan nak dapatkn bluebell, boleh klik at bio ye..😍😍
•••••••••••••
🌸 Lulus KKM
🌸 Menjalani Lab Test di SIRIM QAS INTERNATIONAL
🌸 Persijilan HALAL JAKIM
💗 Produk Bumiputera dan Mesra Wuduk
👫 Sesuai untuk lelaki dan wanita
Haii Beauty.. Jom grab bluebell skincare skrg sebelum terlmbat.. Skrg ade promo super saver tau!!😍😍😍
Click here to claim your Sponsored Listing.
Category
Contact the business
Address
Mentakab
