VSL Beauty Care Anis Muar
VSL "Kecantikan Anda Kerjayaan Kami"
12/11/2019
Korang tak takut ke biarkan jerawat makin teruk jeragat makin bertambah dekat skin korang tu😯
Yang ade masalah kulit kusam,kulit berminyak ?
Berjerawat atau Berjeragat ?🙋🏻♀️
Jom Anis bantu korang selesaikan masalah skin korang..Sampai korang dapat skin yang korang idamkan🥰
💋AGENT SAH VSL BEAUTYCARE MUAR💋
Hai Saya Anis @ Kak Maneh🙋🏻♀️
ID Agent : VSL 03-12-02
🌸Nk order jom pm/wasap Kak Maneh👇🏻
Click📲Www.wasap.my/60189084866
Click📲Www.wasap.my/60189084866
🌼The Best Guide
🌼The Best Service
📮POSTAGE Seluruh Malaysia
🚘COD Seluruh MUAR
💃🏻Self Pickup dekat ⤵️
📍Pangsapuri Sri Bakariah Taman Gemilang Jln Salleh.
"Kecantikan Anda Kejayaan Kami"
07/11/2019
Serum vsl ada banyakkan?
Tak tau nak pakai yang mana satu?
Apa beza banyak-banyak serum vsl ni?
Dear,
Vsl cuma ada 3 jenis serum
👉🏻 Vit C Serum
(untuk skin masalah jerawat/berminyak)
👉🏻 Lightening Serum
(untuk skin masalah jeragat/normal)
👉🏻 Lifting Serum
(untuk semua jenis skin)
Boleh belek-belek gambar serum tu beserta fungsinya sekali 😘
Persamaan ketiga-tiga serum adalah menghasilkan skin nampak glowing gituuuu 💁
Hanya RM64.90 sahaja
💋AGENT SAH VSL BEAUTYCARE MUAR💋
Hai Saya Anis @ Kak Maneh🙋🏻♀️
ID Agent : VSL 03-12-02
🌸Nk order jom pm/wasap Kak Maneh👇🏻
Click📲Www.wasap.my/60189084866
Click📲Www.wasap.my/60189084866
🌼The Best Guide
🌼The Best Service
📮POSTAGE Seluruh Malaysia
🚘COD Seluruh MUAR
💃🏻Self Pickup dekat ⤵️
📍Pangsapuri Sri Bakariah Taman Gemilang Jln Salleh.
"Kecantikan Anda Kejayaan Kami" @ Muar
06/11/2019
Maskulin sgt ni🔥
Abg2 adik yg kt luar tu Tak terasa ke nk dpt skin cmni..cik abg ni gigih nak skinnye bersih bebas jerawat halus parut n kusam..
After 14hari je dia dpt skin yg dia nak sgt..Bro lu bkn yaser2 wlupon sakit Masa peeling gigih teruskn smpi abiss..
Pastikn uolls konsisten n sabar pasti dpt hasilnyee💃
💋AGENT SAH VSL BEAUTYCARE MUAR💋
Hai Saya Anis @ Kak Maneh🙋🏻♀️
ID Agent : VSL 03-12-02
🌸Nk order jom pm/wasap Kak Maneh👇🏻
Click📲Www.wasap.my/60189084866
Click📲Www.wasap.my/60189084866
🌼The Best Guide
🌼The Best Service
🚘COD Seluruh MUAR
💃🏻Self Pickup dekat ⤵️
📍Pangsapuri Sri Bakariah Taman Gemilang Jln Salleh.
"Kecantikan Anda Kejayaan Kami"
06/11/2019
Item paling basic untuk remaja yang baru nak cuba vsl. Effect lawa tetap nampak you. Nak skin lagi chantikk menawan boleh pakai complete set vsl beautycare 🔥
Sabun oren + day cream untuk skin sensitif berminyak dan berjerawat.
Sabun hitam + day cream untuk skin normal dan kusam.
Hai VSL USER !
Saya jual , saya pakai
💋AGENT SAH VSL BEAUTYCARE MUAR💋
Hai Saya Anis @ Kak Maneh🙋🏻♀️
ID Agent : VSL 03-12-02
🌸Nk order jom pm/wasap Kak Maneh👇🏻
Click📲Www.wasap.my/60189084866
Click📲Www.wasap.my/60189084866
🌼The Best Guide
🌼The Best Service
🚘COD Seluruh MUAR
💃🏻Self Pickup dekat ⤵️
📍Pangsapuri Sri Bakariah Taman Gemilang Jln Salleh.
"Kecantikan Anda Kejayaan Kami" @ Muar Bandar Diraja Johor
06/11/2019
Lain macam ehh skin before n after🔥
Vsl bkn kaleng kaleng Tau..
Transform jadi cantikk teruss..
This is real okeyy..
💋AGENT SAH VSL BEAUTYCARE MUAR💋
Hai Saya Anis @ Kak Maneh🙋🏻♀️
ID Agent : VSL 03-12-02
🌸Nk order jom pm/wasap Kak Maneh👇🏻
Click📲Www.wasap.my/60189084866
Click📲Www.wasap.my/60189084866
🌼The Best Guide
🌼The Best Service
🚘COD Seluruh MUAR
💃🏻Self Pickup dekat ⤵️
📍Pangsapuri Sri Bakariah Taman Gemilang Jln Salleh.
"Kecantikan Anda Kejayaan Kami" @ Jalan Salleh,Muar
06/11/2019
Siapa kata pakai skincare 1 atau 2 hari dan cantik.. Dh licin.. 🙅
Pkai apa skincare pun kne lah konsisten. Maintain bru lah hasil dia memuas kn. 🤗
Nie x blum2 lgi dh bising2 ckp skin x jdi lah.. Skin makin teruk lah.. Skin makin gelap lah.. 🙄
Cuba lah sbr.. Maintain.. Konsisten.. Skincare vsl beautycare nie dia akn jalani proses merawat.. Merawat tu satu persatu,
Skin gelap.
Kering
Jerawat tumbuh sikit2.. Itu dia brtindak proses skin kita.. Dia nk buang sel2 skin lama... Untuk gantikan skin yg fress.
Skin yg sihat
Skin yg gebu.. So uolss kne lh sbr.. Guide step by step.. 🤗
Bru lah result dia wahhhh hebat nye vsl bkrja untuk pulih kan skin anda. 😍
Jom mna yg nk cntik brsama jgn malu2 untuk pm tepi atau klik je link di bwh nie.. Sis akn bantu dari A to Z 😆
BACA BAGI PAHAMI SICANTIK SEMUA🔥
Kami pakai🙋🏻♀️
Kami jual🙋🏻♀️
Kami guide 🙋🏻♀️
05/11/2019
Assalamualaikum..
Selamat pagi korang😊
04/11/2019
TIPS CARA MUDAH NAK CAIRKAN SABUN KETUL
1- Potong kecil2,masukkan dalam botol letak air & biarkan..sabun akan cair.
2- Boleh gune sabun cair dengan selesa.
Ianya jimat & berbaloi 💋
- Yg mana kalah dengan penggunaan sabun vsl . Boleh buat macam ni ye.Lagipun ianya memudahkan korang sebenarnya . Beli botol murah2 & cairkan sabun tu guna air mineral je , senang kan 💃🏻
04/11/2019
The power of vslbeautycare , bukan kaleng kaleng parut luka exciden pun boleh hilang uolls , parut jerawat n jeragat apatah lagi 😱👇🏻
So korang yang nak skin cantik flawless dengan cara yang betul n cepat , mehh ws ciktin banyak tips yang ciktin boleh share dengan korang😍
Jom cantik bersama VSL‼️
💋AGENT SAH VSL BEAUTYCARE MUAR💋
Hai Saya Anis @ Kak Maneh🙋🏻♀️
ID Agent : VSL 03-12-02
🌸Nk order jom pm/wasap Kak Maneh👇🏻
Click📲Www.wasap.my/60189084866
Click📲Www.wasap.my/60189084866
☘️Guide Sampai Cantik🌻
🚘COD Seluruh MUAR
💃🏻Self Pickup dekat ⤵️
📍Pangsapuri Sri Bakariah Taman Gemilang Jln Salleh.
"Kecantikan Anda Kejayaan Kami"
Click here to claim your Sponsored Listing.
Category
Telephone
Website
Address
Block D 2-8 Pangsapuri Sri Bakariah, Jalan Salleh
Muar
84000
