Sihat dan Fit di Rumah
Jom amalkan gaya hidup sihat bermula di rumah
10/10/2020
SERIUS!! Peha besar GAJAH, kekasih curang dengan orang lain😭😭
Balas dendam dengan bentuk badan ideal😎
Tak perlu susah susah jogging🙅🏻♂️
On sahaja dua kali sehari, sambil tengok tv. Tak sampai sebulan dah boleh pakai seluar lama semula😱😱
Promo buang harga beserta freegift yang banyak khas untuk 30 TERAWAL sahaja
Yang serius nak saya bantu kembalikan keyakinan diri sahaja tekan link di bawah 👇🏻👇🏻
https://jom.chat/emsoriginalsmartfit
https://jom.chat/emsoriginalsmartfit
https://jom.chat/emsoriginalsmartfit
10/10/2020
SERIUS!! Peha besar GAJAH, kekasih curang dengan orang lain😭😭
Balas dendam dengan bentuk badan ideal😎
Tak perlu susah susah jogging🙅🏻♂️
On sahaja dua kali sehari, sambil tengok tv. Tak sampai sebulan dah boleh pakai seluar lama semula😱😱
Promo buang harga beserta freegift yang banyak khas untuk 30 TERAWAL sahaja
Yang serius nak saya bantu kembalikan keyakinan diri sahaja tekan link di bawah 👇🏻👇🏻
https://jom.chat/smartfittrusted
https://jom.chat/smartfittrusted
https://jom.chat/smartfittrusted
01/10/2020
Hello guyss, harini saya nak share sikit tentang makanan makanan yang tinggi dengan protein
Seperti yang kita tahu, untuk membina badan antara makanan yang paling penting ialah protein
Jadi anda boleh cuba ambil makanan di atas dalam setiap hidangan harian anda
Makanan-makanan di atas tidak semestinya perlu diambil ketika hidangan berat, anda juga boleh buat ia sebagai snek tambahan seperti kacang, cott cheese bersama roti dan greek yogurt bersama buah buahan.
Yang penting jumlah protein dalma hidangan harian anda mencukupi😉
13/09/2020
REMAJA BERJALAN KAKI DARI IPOH KE KL😱
[TERKINI] PENAT BUAT 6 PACK, TAPI TAK BERHASIL? ON JER 2 KALI SEHARI BOSSKU..
Nah guna ‘benda’ VIRAL ni, HUJUNG TAHUN 2020 boleh pakai saiz S!
PROMO SEMPENA HARI MALAYSIA Diskaun 50% untuk 30 TERAWAL SAHAJA
Tekan link dibawah untuk kami bantu👇🏻😊
https://jom.chat/emsoriginalsmartfit
https://jom.chat/emsoriginalsmartfit
https://jom.chat/emsoriginalsmartfit
07/09/2020
DARI SIZE 'L' KE SIZE 'S' 😱
Nah guna ‘benda’ VIRAL ni, HUJUNG TAHUN 2020 boleh pakai saiz S!
PROMO AKHIR SEPTEMBER Diskaun 50% untuk 30 TERAWAL SAHAJA
Tekan link dibawah untuk kami bantu👇🏻😊
https://jom.chat/emsoriginalsmartfit
https://jom.chat/emsoriginalsmartfit
https://jom.chat/emsoriginalsmartfit
REMAJA POTONG TANGAN KANAN !!!, KRITIKAL ,," MIRA FILZAH BERKAHWIN"😅
[TERKINI] PENAT BUAT 6 PACK, TAPI TAK BERHASIL? ON JER 2 KALI SEHARI BOSSKU..
Dah b*k duit habis untuk hilangkan lebihan yang ada, tapi masih takberjaya juga dapatkan apa yg korang nak😫😭
Jom amalkan benda ni setiap hari , 2 MINGGU jer dah boleh nampak perubahan tau😎
✔️ 14 hari nampak kesan
✔️ seminit seperti 60 kali sit-up
✔️ Otot nampak lebih padat
Tunggu apa lagi bosskuu? dah terbukti ni hebat😭😭
Tekan link dibawah untuk kami bantu👇🏻😊
https://jom.chat/smartfitoriginal
https://jom.chat/smartfitoriginal
https://jom.chat/smartfitoriginal
DAH LAMA TERINGIN NAK PAKAI FON EPAL?
YAA KAMI NAK BAGI IP X SECARA PERCUMA!!
Abang-abang sado yang sibuk kerja sampai tiada masa nak ke gym tuuu
Jangan Risau! Teknologi nano volt daripada jepun akan bantu anda!
1 MINIT = 40 kali sit up😍
Promosi Beli dan menang hanya untuk MASA TERHAD SAHAJA
Tekan link dibawah untuk kami bantu👇🏻😊
https://jom.chat/smartfitoriginal
https://jom.chat/smartfitoriginal
https://jom.chat/smartfitoriginal
17/08/2020
Sibuk kerja sampai tiada masa nak ke gym? 😅
Jangan Risau! Teknologi nano volt daripada jepun akan bantu anda!
1 MINIT = 40 kali sit up😍
Promosi Diskaun 50% untuk 30 TERAWAL SAHAJA
Tekan link dibawah untuk kami bantu👇🏻😊
https://jom.chat/smartfitoriginal
https://jom.chat/smartfitoriginal
https://jom.chat/smartfitoriginal
17/08/2020
#8
Hye salam guyss😊! Dah lama saya tak share tips, baiklah harini saya nak share tips yang agak ringkas tapi penting okay?!⠀
Walaupun anda perlu memberikan keutamaan kepada latihan, tetapi ia tidak bermakna anda perlu mendera diri sendiri.⠀⠀
Untuk anda terus bersemangat dalam senaman, anda harus memupuk rasa s**a terhadapnya terlebih dahulu.⠀⠀
Dan dengan terlalu bertungkus-lumus bersenam di gym tanpa memberikan masa kepada diri sendiri untuk menjalani hidup normal bukan lah cara terbaik.⠀⠀
Cuba untuk berehat 1 atau 2 hari dalam seminggu daripada bersenam dan nikmati hidup anda.⠀⠀
Dengan ini, anda tidak akan terlalu tertekan dengan latihan di gym dan mampu meneruskan perjalanan pembinaan otot yang panjang.⠀⠀
Belajar sesuatu kan? 🙋🏻♂️⠀
[AJAIB] 60 KALI SIT UP TANPA SEDAR!! 😱😱
Jom amalkan benda ni setiap hari.
Tak perlu telan, tak perlu kemam, tak perlu bancuh🙅♂️
Hanya on jer dua kali sehari bossku dan rasai perubahan seawal DUA MINGGU😎😎
Promosi DISKAUN 50% hanya untuk 30 TERAWAL SAHAJA
Tekan link di bawah untuk kami bantu 👇🏻😊
https://jom.chat/smartfithq
https://jom.chat/smartfithq
https://jom.chat/smartfithq
Click here to claim your Sponsored Listing.
Category
Telephone
Address
Nilai
Nilai
