Demica mama kaira

Demica mama kaira

Share

#TEAMMAMAKAIRAPOWER
�AGENTDEMICAWANTED
�DEMICA
http://www.wasap.my/60178398318/demica
�AGENTSA

15/09/2021

Lotion Scrub Kegilaan Ramai‼️😍

mengandungi 3 bahan utama iaitu apricot shell, arbutin & aloevera extract. Ni antara fungsi ketiga-tiga bahan dalam skrub ni:

Apricot shell
-Menanggalkan sel kulit mati pada badan
-Memperbaiki warna kulit yang tidak sekata
-Menjadikan kulit bercahaya

Arbutin
-Mencerahkan kulit
-Memudarkan kesan parut jerawat badan
-Menyamaratakan warna kulit yang tidak sekata

Aloevera Extract
-Melembapkan kulit
-Mengecutkan jerawat badan
-Membantu mengurangkan kesan tumit kaki yang merekah

Sape yang dah grab yang HOT SELLING ni dari ? 🔥

14/09/2021

Kenapa menjadi rebutan?🔥

Sape je taknak kulit nampak putih berseri kan? Bila sentuh tangan sendiri rasa lembut je selembut baby 👼. Sebotol boleh digunakan satu family, dan tahan 1-2 bulan bergantung kepada penggunaan. Jimat kan?

03/09/2021

Kelebihan Demica Cushion Foundation:

1️⃣Mempunyai 2 pilihan saiz, 8ml & 20ml dan mudah utk dibawa ke mana sahaja.
2️⃣Light weight- tak rasa rimas pun bila apply.
3️⃣Full coverage- dap sekali je boleh cover satu muka.
4️⃣Senang meresap ke dalam kulit dan tidak melekit.
5️⃣SPF50, protect kulit dari sunburn
6️⃣Tidak bercapuk bila berpeluh, makin lama pakai makin glowing.
7️⃣Sesuai utk semua jenis kulit termasuk kulit sensitif.

Sape nak flawless dengan bajet bawah RM30??

20/08/2021

Dengan sekali bayaran, satu harga. Apa yang korang dapat? 🤔

Yess, dengan satu harga korang akan dapat makeup look macam ni. Woww ke woww sangat? Hehe

Jimat duit tak payah nak habis beratus ringgit untuk kelihatan cantik. Setuju tak?

19/08/2021

Make up 10 minit SIAP!

Wowwww makin terserlah kecantikan even 10 minit je make up gais! Sape asyik bagi alasan malas make up sebab tak nak bazir masa korang memang silap besar 😌

Tak perlu banyak produk pun nak nampak cantik, tapi perlukan produk berkualiti untuk hasil yang wow 🤩.

10/08/2021

Skincare routine siang & malam ☀️🌙

Nak buat rutin penjagaan kulit untuk siang & malam tapi tak tahu nak start dengan apa? Sebagai permulaan sis suggest korang guna cleanser, dan dulu ya.

Tapi make sure konsisten tau jangan malas malas if nak kulit sihat & cantik 😊.

05/08/2021
05/08/2021

Make up untuk student 👩‍🎓

Haaaa untuk adik² yang pagi² lagi dah kena on ZOOM MEETING dengan lecturer atau ada presentation ke, takkan nak lecturer tengok muka baru bangun korang?🥱Hehe

At least bersiap la sikit, lecturer pun tak kedekut nak bagi markah lebih sebab korang jaga personaliti. Tak gittuw?😉

03/08/2021

Sayangi kulit anda 🥺

Nak kulit flawless putih gebu perlukan usaha, usaha untuk menjaga dan usaha untuk konsisten. Kalau tak nak jaga dan jugak konsisten korang akan biarkan kulit korang rosak dan burn. So please sayangi kulit anda!

02/08/2021

Bulan baru, semangat baru, OOTD baru! Ni 4 code untuk korang.

1️⃣ Charming Orange :
Warna oren yang kurang menonjol lebih sesuai dipakai utk make up harian. Warna ni sesuai dijadikan “corrector” make up.

2️⃣ Diva Red :
Warna merah ke arah maroon sangat sesuai untuk naikkan keyakinan & nak kelihatan lain dari kebiasaan.

3️⃣ Pretty Pink :
Peminat pink WAJIB dapatkan lipmatte warna ni untuk dijadikan koleksi pink n**e. Sesuai untuk “blusher” sweet sweet barbie gituww.

4️⃣ Sweet Choco :
Warna coklat sangat sesuai untuk uols yang tak s**a terlalu menonjol. Warna ni jugak sesuai dijadikan “shading” p**i atau hidung ketika make up.

If nak tengok swatches setiap code ni di tangan atau bibir boleh request dengan 🥰.

31/07/2021

ni MESRA WUDUK ke?🤔

Jawapannya: Tak mesra wuduk tapi sah solat.

Sebab Demica lotion ni kalis air tau gais, so if nak ambik wuduk kena cuci guna sabun atau wet tissue dulu. Lepas ambik wuduk boleh spray balik sebelum solat 👍.

Semestinya HALAL, SELAMAT dan LULUS KKM (NOT190105668K).
Dapatkan sekarang pm
www.wassap.my/60178398318/nakdemica

Want your business to be the top-listed Beauty Salon in Papar?
Click here to claim your Sponsored Listing.

Telephone

Address


Papar
89600