Petua Aleo Vera

Petua Aleo Vera

Share

Produk berasaskan Aleo Vera @ Lidah Buaya. Produk Harian " From Head to Toe"
Produk Kesihatan Dalaman Dan Luaran badan.

Produk yang tidak viral tetapi khasiat SEPANJANG Zaman.

Photos from Petua Aleo Vera's post 11/08/2022

Petua Forever Aleo Lips.

Sebelum pakai lipstick or lipmatte, selain scrub kita kena apply apa?

YES, LIPBALM!

Tapi, tiap kali nak pilih lip balm mesti sakit jiwa kan?

Iyelaaa, nak kena baca satu satu ingredients dia. Nak pakai kat diri kita, mesti kita nak yg baik-baik je kan?

Buang keraguan tu jauh jauh dengan FOREVER ALOE LIPS ni korang ๐Ÿ˜Œ

Dijamin selamat & bebas chemical merbahaya!

More info: https://wa.me/60168942802?text=PM+more+info

07/08/2022

๐˜’๐˜ฆ๐˜ฌ๐˜ข๐˜ญ ๐˜ด๐˜ช๐˜ฉ๐˜ข๐˜ต ๐˜ฅ๐˜ฆ๐˜ฏ๐˜จ๐˜ข๐˜ฏ ๐˜๐˜ฐ๐˜ณ๐˜ฆ๐˜ท๐˜ฆ๐˜ณ ๐˜ˆ๐˜ฃ๐˜ด๐˜ฐ๐˜ณ๐˜ฃ๐˜ฆ๐˜ฏ๐˜ต-๐˜Š!

๐˜๐˜ช๐˜ต๐˜ข๐˜ฎ๐˜ช๐˜ฏ ๐˜Š ๐˜ฃ๐˜ถ๐˜ฌ๐˜ข๐˜ฏ ๐˜ด๐˜ข๐˜ฉ๐˜ข๐˜ซ๐˜ข ๐˜ฎ๐˜ฆ๐˜ฏ๐˜ช๐˜ฏ๐˜จ๐˜ฌ๐˜ข๐˜ต๐˜ฌ๐˜ข๐˜ฏ ๐˜ด๐˜ช๐˜ด๐˜ต๐˜ฆ๐˜ฎ ๐˜ช๐˜ฎ๐˜ถ๐˜ฏ ๐˜ข๐˜ฏ๐˜ฅ๐˜ข, ๐˜ต๐˜ฆ๐˜ต๐˜ข๐˜ฑ๐˜ช ๐˜ช๐˜ข ๐˜ซ๐˜ถ๐˜จ๐˜ข ๐˜ฎ๐˜ฆ๐˜ฎ๐˜ฃ๐˜ข๐˜ฏ๐˜ต๐˜ถ ๐˜ข๐˜ฏ๐˜ฅ๐˜ข ๐˜ฎ๐˜ฆ๐˜ฏ๐˜จ๐˜ฆ๐˜ฌ๐˜ข๐˜ญ๐˜ฌ๐˜ข๐˜ฏ ๐˜ฌ๐˜ถ๐˜ญ๐˜ช๐˜ต ๐˜บ๐˜ข๐˜ฏ๐˜จ ๐˜ฃ๐˜ฆ๐˜ณ๐˜ด๐˜ฆ๐˜ณ๐˜ช ๐Ÿ”† ๐˜š๐˜ฆ๐˜ฎ๐˜ถ๐˜ข ๐˜ฐ๐˜ณ๐˜ข๐˜ฏ๐˜จ ๐˜ฎ๐˜ฆ๐˜ฎ๐˜ฆ๐˜ณ๐˜ญ๐˜ถ๐˜ฌ๐˜ข๐˜ฏ ๐˜ต๐˜ข๐˜ฃ๐˜ญ๐˜ฆ๐˜ต ๐˜บ๐˜ข๐˜ฏ๐˜จ ๐˜ด๐˜ฆ๐˜ฅ๐˜ข๐˜ฑ ๐˜ฅ๐˜ข๐˜ฏ ๐˜ฃ๐˜ฐ๐˜ญ๐˜ฆ๐˜ฉ ๐˜ฅ๐˜ช๐˜ฌ๐˜ถ๐˜ฏ๐˜บ๐˜ข๐˜ฉ ๐˜ช๐˜ฏ๐˜ช, ๐˜ซ๐˜ข๐˜ฅ๐˜ช ๐˜ฅ๐˜ข๐˜ฑ๐˜ข๐˜ต๐˜ฌ๐˜ข๐˜ฏ๐˜ฏ๐˜บ๐˜ข ๐˜ฉ๐˜ข๐˜ณ๐˜ช ๐˜ช๐˜ฏ๐˜ช!

Stay healthy with Forever Absorbent-C! Vitamin C does not only boost your immune system, but it also helps you to maintain glowing skin ๐Ÿ”† Everyone needs this yummy chewable tablet, so get yours today!

https://wa.me/60168942802?text=PM+more+info
https://wa.me/60168942802?text=PM+more+info
https://wa.me/60168942802?text=PM+more+info

01/08/2022

WHITE COFFEE! โ˜•
********************
Rasa sekali KOMPOM nak lagi ๐Ÿ˜‰
Apa yg bezanya dr white coffee 3in1 dipasaran? ๐Ÿค”

๐ŸคŽ WHITE COFFEE FOREVER
1) Tak guna pewarna tiruan
2) Tak pakai gula biasa atau tiruan
3) Guna gula perang
4) Kandung caffien yg plg rendah
5) Sesuai utk yg ada penyakit kronik, spt darah tinggi dan kencing manis kerana tiada gula, prmanis semulajadi yg sihat, hampir tiada kndungan caffien
6) Mesra usus walaupun kanak2 minum, aman...
7) Rasa yang sangat sedap berkrim
8.) Tidak pahit
9) Tidak membuat kepala pening dan berpeluh serta jantung berdebar2
10) Selamat dan menyihatkan

FOREVER COFFEE TONGKAT ALI โ˜•
*************************************
Rasanya yg hebat sama seperti khasiatnya yang hebat. Kalau biasa kita minum kopi tongkat ali, pahitnya ya ampun! Tapi yang ni, pahitnya SEDAP. Rasanya NIKMAT! Ibarat minum kopi kaw yang lazat tanpa sebarang rasa pahit atau kelat. Superbbbb...!๐Ÿ˜๐Ÿ˜

๐ŸคŽTONGKAT ALI FOREVER
1) Rasanya yang sedap dan tidak pahit walaupun diperbuat dari campuran kopi arabica tulen dgn gabungan tongkat ali asli tanpa pengawet
2) Membekal tenaga untuk maskulin (lelaki) secara luaran mahupun dalaman bagi memenuhi keperluan tenaga tubuh yang diperlukan setiap hari terutama yg kuat bekerja
3)Boleh diminum oleh lelaki dan wanita
4) Memberi tenaga tambahan untuk wanita, terutama ibu2 yang sentiasa sibuk dgn urusan keluarga dan kerja
5)Mengawal paras kolestrol
6) Mengawal tekanan dan stress
7) Tidak mengandungi gula atau gula sintetik. Hanya menggunakan brown sugar dan pemanis semulajadi
8)Tidak meggunakan serbuk tepung tenusu sintetik, tetapi menggunakan starch gandum asli yg lebih selamat
9) Sesuai utk penggemar kopi pekat, tetapi mengalami penyakit kronik
10) Selamat utk semua lapisan umur
11) Minuman kopi yang sihat untuk diamalkan setiap hari tanpa ragu.

Sihat bersama kopi forever living....๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐ŸคŽ๐ŸคŽ๐ŸคŽ๐ŸคŽ

https://wa.me/60168942802?text=PM+more+info

Photos from Petua Aleo Vera's post 30/07/2022

Made from 100% fruit juice concentrate, no artificial flavouring or colouring, with no added sugar and water, Forever Pomesteen is a must-have item for anyone who leads a hectic lifestyle but wants to stay healthy. Enjoy real fruit juice in a bottle of goodness anytime, anywhere. Follow us for more useful tips!

๐˜‹๐˜ช๐˜ฑ๐˜ฆ๐˜ณ๐˜ฃ๐˜ถ๐˜ข๐˜ต ๐˜ฅ๐˜ข๐˜ณ๐˜ช๐˜ฑ๐˜ข๐˜ฅ๐˜ข 100% ๐˜ฌ๐˜ฆ๐˜ฑ๐˜ฆ๐˜ฌ๐˜ข๐˜ต๐˜ข๐˜ฏ ๐˜ซ๐˜ถ๐˜ด ๐˜ฃ๐˜ถ๐˜ข๐˜ฉ-๐˜ฃ๐˜ถ๐˜ข๐˜ฉ๐˜ข๐˜ฏ, ๐˜ต๐˜ข๐˜ฏ๐˜ฑ๐˜ข ๐˜ฑ๐˜ฆ๐˜ณ๐˜ข๐˜ด๐˜ข ๐˜ข๐˜ต๐˜ข๐˜ถ ๐˜ฑ๐˜ฆ๐˜ธ๐˜ข๐˜ณ๐˜ฏ๐˜ข ๐˜ต๐˜ช๐˜ณ๐˜ถ๐˜ข๐˜ฏ, ๐˜ด๐˜ฆ๐˜ณ๐˜ต๐˜ข ๐˜ต๐˜ข๐˜ฏ๐˜ฑ๐˜ข ๐˜จ๐˜ถ๐˜ญ๐˜ข ๐˜ฅ๐˜ข๐˜ฏ ๐˜ข๐˜ช๐˜ณ ๐˜ต๐˜ข๐˜ฎ๐˜ฃ๐˜ข๐˜ฉ๐˜ข๐˜ฏ, ๐˜๐˜ฐ๐˜ณ๐˜ฆ๐˜ท๐˜ฆ๐˜ณ ๐˜—๐˜ฐ๐˜ฎ๐˜ฆ๐˜ด๐˜ต๐˜ฆ๐˜ฆ๐˜ฏ ๐˜ข๐˜ฅ๐˜ข๐˜ญ๐˜ข๐˜ฉ ๐˜ฎ๐˜ช๐˜ฏ๐˜ถ๐˜ฎ๐˜ข๐˜ฏ ๐˜บ๐˜ข๐˜ฏ๐˜จ ๐˜ฎ๐˜ฆ๐˜ด๐˜ต๐˜ช ๐˜ฅ๐˜ช๐˜ฎ๐˜ช๐˜ญ๐˜ช๐˜ฌ๐˜ช ๐˜ฐ๐˜ญ๐˜ฆ๐˜ฉ ๐˜ด๐˜ฆ๐˜ด๐˜ช๐˜ข๐˜ฑ๐˜ข ๐˜ด๐˜ข๐˜ฉ๐˜ข๐˜ซ๐˜ข ๐˜บ๐˜ข๐˜ฏ๐˜จ ๐˜ฎ๐˜ฆ๐˜ฏ๐˜ซ๐˜ข๐˜ญ๐˜ข๐˜ฏ๐˜ช ๐˜จ๐˜ข๐˜บ๐˜ข ๐˜ฉ๐˜ช๐˜ฅ๐˜ถ๐˜ฑ ๐˜บ๐˜ข๐˜ฏ๐˜จ ๐˜ด๐˜ช๐˜ฃ๐˜ถ๐˜ฌ ๐˜ต๐˜ฆ๐˜ต๐˜ข๐˜ฑ๐˜ช ๐˜ช๐˜ฏ๐˜จ๐˜ช๐˜ฏ ๐˜ฌ๐˜ฆ๐˜ฌ๐˜ข๐˜ญ ๐˜ด๐˜ช๐˜ฉ๐˜ข๐˜ต. ๐˜•๐˜ช๐˜ฌ๐˜ฎ๐˜ข๐˜ต๐˜ช ๐˜ซ๐˜ถ๐˜ด ๐˜ฃ๐˜ถ๐˜ข๐˜ฉ-๐˜ฃ๐˜ถ๐˜ข๐˜ฉ๐˜ข๐˜ฏ ๐˜ด๐˜ฆ๐˜ฃ๐˜ฆ๐˜ฏ๐˜ข๐˜ณ ๐˜ฅ๐˜ข๐˜ญ๐˜ข๐˜ฎ ๐˜ด๐˜ข๐˜ต๐˜ถ ๐˜ฃ๐˜ฐ๐˜ต๐˜ฐ๐˜ญ ๐˜ฑ๐˜ฆ๐˜ฏ๐˜ถ๐˜ฉ ๐˜ฌ๐˜ฆ๐˜ฃ๐˜ข๐˜ช๐˜ฌ๐˜ข๐˜ฏ ๐˜ฑ๐˜ข๐˜ฅ๐˜ข ๐˜ฃ๐˜ช๐˜ญ๐˜ข-๐˜ฃ๐˜ช๐˜ญ๐˜ข ๐˜ฎ๐˜ข๐˜ด๐˜ข, ๐˜ฅ๐˜ช ๐˜ฎ๐˜ข๐˜ฏ๐˜ข ๐˜ด๐˜ข๐˜ฉ๐˜ข๐˜ซ๐˜ข. ๐˜๐˜ฌ๐˜ถ๐˜ต๐˜ช ๐˜ฌ๐˜ข๐˜ฎ๐˜ช ๐˜ถ๐˜ฏ๐˜ต๐˜ถ๐˜ฌ ๐˜ญ๐˜ฆ๐˜ฃ๐˜ช๐˜ฉ ๐˜ต๐˜ช๐˜ฑ-๐˜ต๐˜ช๐˜ฑ ๐˜ฃ๐˜ฆ๐˜ณ๐˜จ๐˜ถ๐˜ฏ๐˜ข!

็”ฑ100%ๆต“็ผฉๆžœๆฑๅˆถๆˆ๏ผŒไธๅซไบบๅทฅ้ฆ™ๆ–™ๆˆ–่‰ฒ็ด ๏ผŒๆฒกๆœ‰ๆทปๅŠ ็ณ–ๅ’Œๆฐด๏ผŒๅฏนไบŽไปปไฝ•่ฟ‡็€ๅฟ™็ขŒ็š„็”Ÿๆดปไฝ†ๅˆๆƒณไฟๆŒๅฅๅบท็š„ไบบๆฅ่ฏด๏ผŒForever Pomesteenๆ˜ฏไธชๅฟ…ๅค‡ๅ“ใ€‚้šๆ—ถ้šๅœฐๅœจไธ€็“ถ็ฒพๅŽไธญไบซ็”จ็œŸๆญฃ็š„ๆžœๆฑใ€‚ๅ…ณๆณจๆˆ‘ไปฌไปฅ่Žทๅ–ๆ›ดๅคšๆœ‰็”จ็š„่ดด็คบ๏ผ

20/07/2022

โ€˜โ€™Cik, saya nak cari C la. Kalau boleh yang chewable sebab nak share dengan anak dan wife.. risau la saya keadaan sekarang ni โ€˜โ€™ โ€“ Amir
Apa yang best Vitamin C ni?

โœ… Sebotol ada 100 biji
โœ… Tahan hingga 3 BULAN
โœ… Yang Gastrik pun boleh ambil
โœ… Semulajadi, Selamat & berkesan
Rasa apa?

โœ… Rasa seperti mengunyah oat kerana adanya campuran dari oat bran utk mengawal selera mkn dan sesuai utk mereka yg diet. Kandungan 60mg vitamin C juga tidak membebankan buah pinggang.

Untuk siapa je boleh ambil?

โœ… Perokok tegar
โœ… Masalah jerawat
โœ… Masalah kulit kusam, tona tidak sekata
โœ… Yang kerap kena batuk dan selsema (antibodi lemah)
โœ… Kanak-kanak 2 tahun ke atas yang tak mahu makan sayur-sayuran

https://wa.me/60168942802?text=PM+more+info

Photos from Petua Aleo Vera's post 16/07/2022

Forever Aloe Vera Gelly is an all-in-one product that everyone should keep in their home. Dry skin? Sunburn? Insect bites? Just apply Aloe Vera Gelly to soothe your skin. Grab one today!

๐˜๐˜ฐ๐˜ณ๐˜ฆ๐˜ท๐˜ฆ๐˜ณ ๐˜ˆ๐˜ญ๐˜ฐ๐˜ฆ ๐˜๐˜ฆ๐˜ณ๐˜ข ๐˜Ž๐˜ฆ๐˜ญ๐˜ญ๐˜บ ๐˜ช๐˜ข๐˜ญ๐˜ข๐˜ฉ ๐˜ฑ๐˜ณ๐˜ฐ๐˜ฅ๐˜ถ๐˜ฌ ๐˜ด๐˜ฆ๐˜ฎ๐˜ถ๐˜ข-๐˜ฅ๐˜ข๐˜ญ๐˜ข๐˜ฎ-๐˜ด๐˜ข๐˜ต๐˜ถ ๐˜บ๐˜ข๐˜ฏ๐˜จ ๐˜ด๐˜ฆ๐˜ฎ๐˜ถ๐˜ข ๐˜ฐ๐˜ณ๐˜ข๐˜ฏ๐˜จ ๐˜ฉ๐˜ข๐˜ณ๐˜ถ๐˜ด ๐˜ด๐˜ช๐˜ฎ๐˜ฑ๐˜ข๐˜ฏ ๐˜ฅ๐˜ช ๐˜ณ๐˜ถ๐˜ฎ๐˜ข๐˜ฉ ๐˜ฎ๐˜ฆ๐˜ณ๐˜ฆ๐˜ฌ๐˜ข. ๐˜’๐˜ถ๐˜ญ๐˜ช๐˜ต ๐˜ฌ๐˜ฆ๐˜ณ๐˜ช๐˜ฏ๐˜จ? ๐˜š๐˜ฆ๐˜ญ๐˜ข๐˜ณ๐˜ข๐˜ฏ ๐˜ฎ๐˜ข๐˜ต๐˜ข๐˜ฉ๐˜ข๐˜ณ๐˜ช? ๐˜Ž๐˜ช๐˜จ๐˜ช๐˜ต๐˜ข๐˜ฏ ๐˜ด๐˜ฆ๐˜ณ๐˜ข๐˜ฏ๐˜จ๐˜จ๐˜ข? ๐˜๐˜ข๐˜ฏ๐˜บ๐˜ข ๐˜ด๐˜ข๐˜ฑ๐˜ถ๐˜ฌ๐˜ข๐˜ฏ ๐˜ˆ๐˜ญ๐˜ฐ๐˜ฆ ๐˜๐˜ฆ๐˜ณ๐˜ข ๐˜Ž๐˜ฆ๐˜ญ๐˜ญ๐˜บ ๐˜ถ๐˜ฏ๐˜ต๐˜ถ๐˜ฌ ๐˜ฎ๐˜ฆ๐˜ญ๐˜ฆ๐˜จ๐˜ข๐˜ฌ๐˜ข๐˜ฏ ๐˜ฌ๐˜ถ๐˜ญ๐˜ช๐˜ต ๐˜ข๐˜ฏ๐˜ฅ๐˜ข. ๐˜‹๐˜ข๐˜ฑ๐˜ข๐˜ต๐˜ฌ๐˜ข๐˜ฏ ๐˜ด๐˜ข๐˜ต๐˜ถ ๐˜ฉ๐˜ข๐˜ณ๐˜ช ๐˜ช๐˜ฏ๐˜ช!

Forever็š„Aloe Vera Gellyๆ˜ฏไธ€็งๅ…จ่ƒฝไบงๅ“๏ผŒๅฎถๅฎถๆˆทๆˆท้ƒฝ้œ€่ฆใ€‚็šฎ่‚คๅนฒ็‡ฅ๏ผŸๆ™’ไผค๏ผŸ่šŠ่™ซๅฎๅ’ฌ๏ผŸๅช่ฆๆถ‚ๆŠนAloe Vera Gelly๏ผŒๅฐฑ่ƒฝ่ˆ’็ผ“ๆ‚จ็š„่‚Œ่‚คใ€‚ไปŠๅคฉๅฐฑ้€‰่ดญๅง!

16/07/2022

Kita semua tahu toksin merupakan racun yang sangat berbahaya yang terdapat di dalam badan.

Antara petanda badan kita mempunyai toksin adalah cepat letih, selalu mengantuk, berat badan sukar turun, nafas berbau, sembelit, alahan kulit dan nafsu makan tidak terkawal.

Toksin perlu disingkirkan segera supaya tidak memudaratkan kesihatan. Tetapi sebelum itu, kita perlu tahu terlebih dahulu dari mana datangnya sumber toksin atau racun di dalam badan kita.

Toksin ini menyerap masuk ke dalam badan kita melaui :

1. Pemakanan
Toksin paling mudah masuk ke dalam badan kita melalui pemakanan. Tanpa kita sedar makanan yang di masak menggunakan penambah perasa atau pewarna merupakan salah satu toksin. Selain itu, junk food dan fast food juga menggalakkan lagi toksin ke dalam badan kita.

2. Bahan pencuci
Bahan-bahan pencuci seperti detergent atau apa-apa jenis sabun kebanyakannya mengandungi bahan kimia. Bahan kimia ini akan menyumbang kepada toksin melalui kulit kita.

3. Bahan kosmetik
Lambakan produk kosmetik terutamanya produk timbang semakin menjadi-jadi. Tanpa kita sedar produk ini mengandungi plumbum dan paraben yang boleh merosakkan kesihatan kulit kita.

4. Udara
Udara yang kita hirup sekarang ini semakin tercemar dengan radikal bebas seperti asap kilang, asap kenderaan dan asap rokok. Udara yang kotor akan mengganggu sistem pernafasan kita.

5. Air
Air sungai, laut dan sebagainya yang telah tercemar oleh bahan buangan mengganggu sumber air kita.

6. Gaya hidup
Tanpa kita sedar gaya hidup memainkan pernanan penting dalam kehadiran toksin ke dalam badan kita. Tidak bersenam, minum minuman beralkohol dan menghisap rokok juga merupakan sumber toksin yang ada di dalam badan.

Toksin perlu disingkirkan segera jika menginginkan kehidupan yang lebih baik.

Semoga perkongsian ini memberi sedikit manfaat untuk semua.

06/07/2022

*VITAMIN C PALING SUPER POWER DI DUNIA DI JUAL DI 170 NEGARA*

DIJAMIN SUPER BEST TAU VITAMIN C FOREVER LIVING NI,
Kenapa saya cakap macam tu?
Sebab...
๐Ÿ‘‰ sebotol ada 100 biji
๐Ÿ‘‰ Tahan hingga 3 BULAN
๐Ÿ‘‰ Yang Gastrik pun boleh ambil
๐Ÿ‘‰ Semulajadi, Selamat & berkesan
๐Ÿฅฐuntuk kanak kanak dan dewasa

Jangan lupa sorok vitamin c ni tau. Kalau anak anak nampak je confirm ambil sendiri dia makan.๐Ÿ˜ƒ
Anda perlu tahu tentang KELEBIHAN Vitamin C forever living ni:
๐ŸŠ Mencerahkn kulit
๐ŸŠ Mengecutkan jerawat
๐ŸŠ Untuk masalah resdung
๐ŸŠ Tingkatkn Imun Badan
๐ŸŠ Sekatan tona kulit
๐ŸŠ Bantu hasilkn kolagen utk kulit
๐ŸŠ kurangkan kedutan kulit
๐ŸŠ Cegah pigmentasi utk masalah jeragat

Dan banyak lagi kelebihan vitamin c ni utk tubuh kita.

Yang paling penting, tak rugi amalkan absorbent c ni tau..
Melabur untuk kesihatan, tak rugi pun..

https://wa.me/60168942802?text=PM+more+info

05/07/2022

Tips Gigi sihat Dengan Aleo Vera.

Forever Bright ToothGel
(Ubat Gigi Forever Living)

Nak tak guna ubat gigi organik?

โœ… Nak tak guna ubat gigi bebas kimia?
โœ… Nak tak guna ubat gigi tanpa fluorida?
โœ… Nak tak guna ubat gigi yang mengandungi 100% aloe vera?
โœ… Nak tak guna ubat gigi yang ada propolis lebah?

Forever Bright Sparkling Toothgel - Ubat gigi yang lembut, tanpa fluorida mengandungi 100% aloe vera yang distabilkan bersama propolis lebah dan klorofil.

โ™ฅ๏ธ Membantu menghilangkan plak penyebab kuman.
โ™ฅ๏ธ Diformulakan untuk digunakan seisi keluarga,mengandungi bahan-bahan bermutu tinggi.
โ™ฅ๏ธ Untuk gigi yang rasa bersih berbau segar gunakan Forever Bright Tooth Gel. Keluarga anda pasti sukakan rasa kesegaran dengan mulut bersih segar.
โ™ฅ๏ธ Boleh juga sebagai penawar ulser, sakit gusi. Tak bahaya sebab 100% alam semula jadi.
โ™ฅ๏ธ Selamat jika kanak2 tertelan sebab tak mengandungi fluorida.

28/06/2022

ADA BEZANYA ANTARA 'JUS' DAN 'GEL'.

Aloe Vera Gel dari Forever Living ni adalah gel, dan bukannya jus.

Kalau aloe vera dah bercampur dengan komposisi air yang banyak, itu kita panggil jus. Bukan lagi gel.

Dan bila air tu yang lebih banyak, khasiat aloe vera yang kita dapat pun makin la berkurang.

Berbeza dengan Aloe Vera Gel dari Forever Living, yang sangat dijaga kualitinya.

Kalau awak perhatikan pada botol, ada 4 logo yang sangat penting untuk kita faham & kenal.

Rajin-rajinkan diri baca ni ye. Sebab bila kita faham tentang produk tu baru kita lebih yakin nak guna. Betul?

๐Ÿ’žSijil pengiktirafan dari IASC ni menunjukkan lidah buaya Forever Living Selamat & Tiada Emodin (emodin = toksin boleh keracunan, gugur dan cirit birit). IASC juga mengesahkan ketulenan Aloe Vera dalam sesuatu produk.Lebih tinggi kandungan Aloe Vera lebih bernilai produk tersebut untuk wang anda.

Forever Living Product adalah Private Company Pertama yg dpt IASC.

๐Ÿ’žForever ada Kosher rating which means our products tiada setitis pun bahan kimia yg berbahaya.

Sangat jarang company dapat sijil ni.

Produk forever telah berada di pasaran dunia sejak 43 tahun yg lalu dan dah tersebar di 171 buah negara.Top 1 di Jepun walaupun orrang Jepun sangat cerewet tapi mereka sangat yakin dengan Forever Living.

๐Ÿ’žHALAL IFANCA : Organisasi dunia yg mengawal produk dan mengesahkan tahap kehalalan sesuatu produk. Ifanca antara 78 logo halal antarabangsa yg di iktiraf di Malaysia.

๐Ÿ’žKKM ialah untuk kelulusan dari Jabatan Kesihatan Malaysia.

Dan yang bestttt nye..
Anda tau tak?
Bukan semua produk ada pengesahan dari FDA ( FOOD & DRUGS ADMINISTRATION).

Badan antarabangsa ini lah yang mengesahkan Produk Forever Living tiada campuran dadah, ubat tahan sakit atau julap utk melawaskan sistem percernaan kita.
Maknanya, manfaat yang kita dapat lepas minum AVG ini adalah memang khasiat semulajadi daripada Aloe Vera dalam si Botol Kuning ni sendiri.

So dah tahu kan apa fungsi 4 logo pada botol AVG ni?

Moga bermanfaat buat semua. ๐Ÿ˜˜

28/06/2022

TIPS KULIT CANTIK GUNA PRODUK PALING ASAS Aleo Vera ๐Ÿ’ฏ

Rahsia muka sihat senang je hanya pakai Aloe Avocado Soap untuk cuci muka 2 kali sehari.

Siang selepas cuci muka wajib pakai pelembap siang, Aloe Propolis Creme sebagai pelembap sebelum pakai Aloe Sunscreen.

Malam selepas cuci muka wajib pakai pelembap, Aloe Vera Gelly sebagai pelembap malam.

Want your business to be the top-listed Beauty Salon in Papar?
Click here to claim your Sponsored Listing.

Category

Telephone

Website

Address


No 26 Jalan OKK Mahali
Papar
89600