Noir Skincare Papar Sabah
Nil
10/12/2021
Masalah kulit kering dan berjeragat sangat sesuai dengan Miniset The First Step to Crystal Skin ni tau !
10/12/2021
Untuk korang yang belum jumpa the best Essence for your skin, boleh try Noir Essence ni confirm jatuh cinta.
10/12/2021
The best thing about this moisturizer adalah ia akan berikan kelembapan yang natural pada kulit sepanjang hari!
Noir Moisturizer sangat senang absorb! Bila skin dah kekal lembab, barulah skin nampak lebih glowing & lebih muda!
Jom cantik dengan Noir!
10/12/2021
Bila jaga hydration and moisture level skin, secara tidak langsung skin barrier pun akan menjadi lebih kukuh dan skin akan jadi healthy!
Nak cantik? Pakai Noir sheet mask !
10/12/2021
Sebelum breakfast tu jom minum Pure White, nak kulit gebu gebas halus mulus kena minum pure white tau!
06/12/2021
Salam Malam guys.π
Lepas cuci muka, Kasha memang tak pernah skip pakai Essence.
Best, segar jer rasa. Paling best, kulit makin bersinar giteww.π
06/12/2021
CARA BETUL PAKAI SUNBLOCK.
Ramai yang masih tidak faham cara pakai sunblock dengan betul supaya sunblock tersebut berkesan melindungi kulit dari sinar UV & radical damage.
1) Guna mengikut kuantiti yang betul. Tidak terlalu sedikit. Kuantiti yang betul, dianggarkan sebanyak dua jari.
2) Kena reapply 3 kali sehari. Sebab sunblock cuma berkesan pada kulit selama 4 jam maksimum. Jadi, kalau apply pagi pukul 8, pukul 12 tengahari kena reapply. Pastu pukul 4 petang kena reapply.
3) Gunakan sunblock yang mengandungi SPF50. Jika kurang dari SPF50, kesannya tidak menyeluruh.
4) Wajib pakai sunblock walaupun berada di dalam rumah. Dengan erti kata lain, wajib pakai setiaphari.
5) Tidak terlampau terdedah pada matahari. Walaupun sudah memakai sunblock, tidak bermakna bebas berjemur di bawah matahari.
6) Apply sunblock selama 15 minit sebelum keluar rumah. Kerana sunblock effective protect kulit selepas 15 minit di apply.
So sekarang dah jelas dengan cara penggunaan sunblock yang betul?
Semoga bermanfaat.π
06/12/2021
Secara teorinya, selepas cuci muka, pori kita akan terbuka, jadi memang perlukan Essence untuk tutup balik liang-liang pori yang terbuka tu.
Rutin Kasha lepas cuci muka, Kasha akan pakai Skin Refining Essence untuk tutup balik liang pori di muka Kasha.π
Dan setiap minggu sekurang-kurangnya, Kasha akan pakai mask.
Hasilnya memang wow tau. Pori-pori memang betul-betul mengecil.π
06/12/2021
NYESAL SANGAT LAMBAT GUNA ESSENCE NI. KALAU TAHU KULIT LEH LICIN CAM TELUR REBUS CAMNI, DAH LAMA KaSha GUNA uiii.π
Essence ni memiliki kandungan aktif seperti antioksidan dan soothing agent yang dapat masuk ke dalam kulit dan membaiki kulit dari dalam. Jangan cantik luar sahaja. Dalaman pun perlukan perhatian kita.
Dapatkan NOIR SKIN REFINING ESSENCE sekarang dengan harga RM 89.00 sahaja.
Ingat NOIR, Ingat Madammu.
Click here to claim your Sponsored Listing.
Category
Contact the business
Website
Address
S2-2 Melinsung Summer Bay Resort Appartment
Papar
89608
