Salwa/Amway

Salwa/Amway

Share

Amway

17/07/2026

Mak ayah, janganlah bersikap sebegini. Melentur buluh biarlah dari rebungnya

Photos from Salwa/Amway's post 07/12/2023

Double X Nutrilite Amway🟡⚪️🟣

Double X sangat sesuai kepada orang yang ada penyakit kronik dan yg makan ubat-ubat hospital. Sebagai anak, anda juga boleh belikan kepada ibu bapa anda sebagai satu langkah daripada memakan ubat-ubatan. Double X ni tak semestinya kita dah hidap penyakit tersebut, tapi MENCEGAH lebih baik daripada MENGUBATI kan❓

Orang yg perlukan Double X❓
👉stamina untuk yg mudah stress
👉sakit kencing manis
👉darah tinggi
👉sakit lutut
👉buah pinggang
👉badan selalu lemau lemah
👉masalah jantung
👉sakit sendi badan
👉strok/lumpuh
👉yang nak awet muda.
Katergori atas ni, yang dah hidap atau nak cegah boleh amalkan Double X ni.

Formula ditambah dan ada 3 pekatan tumbuhan baharu
1 Double x ni mempunyai :
✅12 vitamin
✅10 mineral
✅19 pekatan tumbuhan

⚠️Noted👉JOIN AHLI AMWAY (APC) TERUS DAPAT VOUCHER RM20, BELI BARANG AMWAY DAPAT HARGA AHLI YANG LEBIH MURAH DARI HARGA JUALAN DAN DAPAT POINT(CASHBACK) DENGAN YURAN CUMA RM20 SEKALI SETAHUN..
JOIN AMWAY BUSINESS OWNER (ABO)TERUS DAPAT COUCHER RM20, BOLEH MENJANA PENDAPATAN DENGAN MODAL CUMA RM60 SEKALI SETAHUN 😱‼️

Jom WhatsApp di www.wasap.my601125386205/Hi Saya nakOrderAmway/Nak tahu mengenai Amway

04/12/2023

Dulu pakai deodorant tahan sebulan je, ketiak tak cerah, yang paling tak tahan lengan baju dekat bahagian ketiak tu keras kejung 😂

Tapi dengan Deodorant ROLL-ON G&H dah tak ada masalah tuu! 🥰

Deodorant Amway
Www.wasap.my/601125386205

02/12/2023

📣📣📣
abo sah amway
yang berminat dan nak tahu lebih detail boleh click link. Nanti salwa bantu
https://www.wasap.my/601125386205/nakbarangamway

02/12/2023

Dua benda ni paling penting untuk baju bila masuk musim tengkujuh ni
Ramai ye sekarang tengah mencari sabun basuh baju yang boleh bantu hilangkan bau hapak

SA8 Prewash Spray p**a untuk tanggalkan kotoran degil pada pakaian. Hanya perlu sembur sahaja nanti kotoran degil akan tanggal. Tak perlu nak sental atau rendam, warna pun tak luntur. Senanggg kan?

Bukan itu saja. Banyak lagi kegunaan Amway SA8 Prewash Spray ni.

✅Menanggalkan kotoran degil pada pakaian
✅Memutihkan kasut sekolah
✅Mengilatkan kembali lampu kereta yang kusam
✅Menghilangkan contengan pada dinding
✅ Menjimatkan masa & efisyen
✅ Tidak perlu rendam

SA concentrated laundry powder

📌 Organic
📌 Pembersihan berkualiti tinggi
📌 Air cucian boleh jadi baja pokok
📌 Sangat jimat ~ tahan 4-6 bln
📌 Tak berbau hapak walaupun terendam lama
📌 Menjaga washing machine
📌 Tidak melekat dibaju
📌 Memutihkan baju dan cerah
📌 Tidak tajam
📌 Mesra Alam
📌 Boleh basuh baju baby
📌 Ibu sabun
📌 Tiada sisa merbahaya yg boleh meransangkan.kulit sensitif

www.wassap.my/601125386205/NAKSETJIMATSA8

Photos from Salwa/Amway's post 02/12/2023

SPRAY PAKAIAN MAGIC 😍

dah tak perlu nak rendam2 , terus hilang segala kekotoran 😉tambah2 mak2 yang buzy ,xsempat nk berus daki2 tu ,elok la try spray ni . Insyaallah mudah keja ibu2 nnti dekat rumah ..

Prewash spray SA8 ni laku keras kalau dekat shop!

Memang kena ada 1 untuk keperluan rumah, prewash ni antara pencuci yang cepat untuk guna kalau ada kotor dekat baju, dinding rumah, lampu kereta. Banyak boleh guna pakai kalau beli prewash ni tau! 🤗

Just spray jeee. semudah ABC 🥰
Kena cuba sendiri baru tau hasilnya.

www.wasap.my/601125386205/prewashsa8spray

Photos from Salwa/Amway's post 02/12/2023

Hai semua! Nak bagitahu, kedai saya ada barang-barang gred 🅰️ yang best-best dan menarik. Jadi, saya nak share dengan semua. Mana tahu ada antara barang tersebut yang kita perlukan.

Mahal? Barang mahal pasti ada kualiti. Tapi sebenarnya tak mahal pun barang-barang di kedai saya. Siapa yang kata mahal tu memang dia tak pernah guna la 🤭 Try sekali, memang jimat duit! Eh ehhh tahu-tahu dapat duit lagi bila beli barang-barang di kedai saya.

Yang paling penting, ada money guarantee back ✅ Contoh kalau kita beli, lepastu dah guna, tapi tak sesuai ke, rosak ke, kita boleh return dan tukar yang baru tau.

Best kan? Kalau best, jom saya bantu! 😍

www.wasap.my/601125386205/NakBarangAmway

Photos from Salwa/Amway's post 29/11/2023

Assalamualaikum, Hello people😍 saya baru join ABO sah Amway , 3 days before masuk bulan baru, hope saya dapat capai 3%, macam orang lain😍 thanks for support♥️ yang mana berminat nak cuba amway produk boleh la roger roger kitonya🥺nak daftar jadi member pun boleh roger kita♥️

https://www.wasap.my/601125386205

29/11/2023

🌸MAKAN TAK SAMPAI SEBULAN DAH NAMPAK PERUBAHAN🌸

✨ Set Kulit Breakout Nutrilite Amway ✨

Konsisten 2 ni ja boleh pulihkan skin yang breakout, hilangkan jerawat, kulit kusam, parut dan banyak lagi ✅

Bonus dapat kurangkan gatal2 hidung resdung juga selain antibodi kuat dan lancarkan peredaran darah

Amalkan set ni ja👇

1. Salmon Omega
2. Bio C Plus

✨ Cantik luaran cantik dalaman.
✨ Healthy and glowing skin.

Rugi kalau tak grab sekarang😍⤵️

www.wassap.my/601125386205/NaksalmonOmega+bioC

29/11/2023

Nk buat biz walau pn hanya bisnes on9 pilih lhh syarikat yg kukuh..
Amway bkn saja kt mlysia tau amway ada di seluruh dunia...
Amway jugak dah bertapak selama lbh 50 tahun di Malaysia...
Amway ada lbh dari 800 product yg sangt bagus dan berqualiti...
So knp perlu ragu2 lggg
Jom join skrggg.....
Www.wasap.my/601125386205/nakdaftar

Want your business to be the top-listed Beauty Salon in Papar?
Click here to claim your Sponsored Listing.

Category

Telephone

Website

Address


Papar