AJ Khadeeja Empire

AJ Khadeeja Empire

Share

Membantu wanita dalam menyelesaikan masalah bibir gelap,bulu mata tak bermaya dan menjadi lebih sihat.Mekap pun cantik! ๏ฟฝ

29/11/2025

Tone Up Sunscreen 3 shades Pinkandbelle๐Ÿซง

โ˜€๏ธ Perlindungan SPF 50+ PA+++ dari UVA & UVB
๐Ÿ’ง Tekstur ringan, cepat meresap โ€“ tak melekit, tak bercapuk!
๐ŸŒฟ Hybrid sunscreen โ€“ jaga kulit sambil bagi effect cantik natural
โœจ Finish matte, kulit nampak smooth macam filter

Tiga pilihan shades ikut pilhan yg awak s**a :
โ–ซ๏ธ Bare Skin โ€“ n**e natural, macam kulit sendiri
โ–ซ๏ธ Bright Ivory โ€“ cerah semulajadi, nampak bersih & glowing
โ–ซ๏ธ Snow Bloom โ€“ pinkish bright, ala kulit gebu Korea

Apa tunggu lagi ? Jom grab sorang satu .. confirm tak menyesal !

27/12/2021

Eh, nak keluar ke tu?

Jangan lupa apply tau. Baru lah skin tu secure sikit. Ada bodyguard jaga gituew โ˜บ

Sekarang tengah Year End Sales .Jom dapatkan segera untuk lindungi kulit muka kita.

Wasap.my/60179655056/sunblocksales
Boleh dapatkan juga kat kedai shopee kami.
https://shopee.com.my/product/381369576/13526441931?smtt=0.381389153-1637043405.9

Photos from AJ Khadeeja Empire's post 24/12/2021

PROMO Year End Sale 2021
KINI BERMULA!!!
Assalammualaikum & Selamat Pagi!

PROMO YEAR END SALE AlhauraBeauty sudah bermula guys๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ

5 hari je tau!

P/S : RM1 dari setiap item yang anda beli akan disalurkan buat mangsa banjir.

For order Wasap.my/60179655056
Link shopee shope.my/ajkhadeejaempire

Photos from AJ Khadeeja Empire's post 13/12/2021

PELINDUNG MATAHARI SKIN AWAK

The best ever sunblock 3w Clinic tau, dahlaaa besar kedebak bayangkan 70ml tahan tiga hingga empat bulan. Tapi harga rege sekolah sahaja memang mampu milik !

Teskture dia p**a still takleh move on best sungguh lightweight jee. No whitecast p**aa tu. Dah laaa takberminyak, pakai lama lama tengah panas pun still glowing jee tau. Haa best kee tak best sunblock macam ni?๐Ÿคช๐Ÿ˜

Dua puluh ringgit

Link shopee https://shopee.com.my/product/381369576/13526441931?smtt=0.381389153-1637043405.9

Wasap.my/60179655056/sunblock3wclinic

Join telegram kami t.me/ajkhadeejaempire

Photos from AJ Khadeeja Empire's post 06/11/2021

KELEBIHAN CUBREMI STICK MATTE FD

๐Ÿ’œ Tahan lama dan buat mekap tak bercapuk
๐Ÿ’œ Tekstur ringan dan senang blend
๐Ÿ’œ SPF50+ dapat melindungi kulit dari sinaran matahari
๐Ÿ’œ Tidak berminyak atau melekit
๐Ÿ’œ Boleh digunakan tanpa powder
๐Ÿ’œ Boleh digunakan sebagai concealer
๐Ÿ’œ Memberi effect glow

Harga mampu milik je uols .
Harga : RM 27

Order kat kedai shopee https://shopee.com.my/product/381369576/13444567520?smtt=0.381389153-1636175839.9

Photos from AJ Khadeeja Empire's post 11/10/2021

Warna paling onzzzz semestinya warna yang menyerikan bibir ! Memang lawa habis . Ramai yang grab warna ni . Yang belum dapatkan tu cepat-cepat dapatkan .

READY STOCK terhad tau !

Wasap.my/60179655056/LipmatteSobella

Photos from AJ Khadeeja Empire's post 30/09/2021

PENUTUP SEPTEMBER .

Syukur alhamdulillah .
Thanks semua support AJ Khadeeja Empire .

Cod dan Postage setiap hari ok.

Photos from AJ Khadeeja Empire's post 26/09/2021

Salam cantik, mesti awak nak minum VITAMILK untuk kulit cerah, cantik dan tanpa jerawat kan? Tapi sebenar nya banyak kebaikan SUSU VITAMILK NI ๐Ÿฅฐ๐Ÿฅฐ

Kelebihan Susu VITAMILK :

โœ… TIDAK HAMIS DIJAMIN ๐Ÿ’ฏ %
โœ… RASA VANILLA
โœ… Kaya dengan makanan sunnah
โœ… KURANG GULA
โœ… Kaya dengan Vitamin C
โœ… Sesuai untuk LELAKI, WANITA dan KANAK2 DUA TAHUN keatas
โœ… sesuai untuk ibu hamil dan ibu menyusu

Khasiat BAHAN YANG ADE DALAM VITAMILK yang ada dalam susu VITAMILK

โœ… Mencantikan kulit
โœ… Mengurangkan JERAWAT
โœ… Mencerahkan kulit
โœ… Menghilangkan kulit kusam
โœ… Memudarkan JERAGAT
โœ… Menegangkan KULIT
โœ… Membuatkan wajah kita AWET MUDA
โœ… Menghilangkan kulit hitam dicelahan lipatan dan leher
โœ… Melawaskan pembuangan , sangat elok untuk yg mengalami masalah sembelit
โœ… Membanyakan susu badan ibu yang menyusu
โœ… Memberi tenaga sepanjang hari
โœ… Mencegah GASTRIK
โœ… Rendah Kolestrol

RM 55 TAK TERMASUK POS !!
Postage SM /RM 7 ,SS /RM 15

Photos from AJ Khadeeja Empire's post 06/09/2021

Susahnya kalau ada masalah sunburn, kulit pon jadi kusam, kering dan gelap je

But dengan VITAMILK jangan risau! Kulit boleh cerah dan kembali kepada tona yang asal hanya seawal dua minggu!! Just minum VITAMILK + pakai aloe vera jenama apa pon pada kulit then boom! Kulit akan kembali sihat dan cerah. Best kan? Minum VITAMILK je kulit boleh berseri dan lembap ๐Ÿ˜˜

So kalau korang nak cuba sekarang or ada apa apa pertanyaan boleh dm or wassap okay! Sekarang tengah ada promo, jangan lupa beli sekarang sebelum terlambat ! ๐Ÿ˜˜

Ada 3 perisa :
๐Ÿ“ŒVanilla
๐Ÿ“ŒChocholate
๐Ÿ“ŒStrawberry

Www.wasap.my/60179655056/Vitamilk

Photos from AJ Khadeeja Empire's post 30/08/2021

RASAI PENGALAMAN SALUN RAMBUT KAT RUMAH HAJUR .

Sekarang tengah onz promo taw .

Syampu ni sesuai untuk masalah kelemumur,rambut gugur dan yang berbau hapak ke.Pergh dah la wangi.

Want your business to be the top-listed Beauty Salon in Pasir Puteh?
Click here to claim your Sponsored Listing.

Category

Telephone

Website

Address


Kampung Alor Pasir Wakaf Raja
Pasir Puteh
16800

Opening Hours

Monday 09:00 - 21:00
Tuesday 09:00 - 21:00
Wednesday 09:00 - 21:00
Thursday 09:00 - 21:00
Saturday 09:00 - 21:00
Sunday 09:00 - 21:00